Toon posts:

Packard Bell Dvd-Divx Player

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,

ik heb Packard Bell DVD speller gezien bij "Modern Electronics" (ex Radio Modern?):

Geschikt voor DVD, CD, MP3, SVCD, CD-RW, divx weergave, JPG, NTSC, en ! 5.1 audio uitgang.

Prijs: 89.95

Ik kon geen reviews vinden dus ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met deze speller.

Verwijderd

Het eigenaardige van deze speler is dat die zo moeilijk te verkrijgen is. Op de Belgische en Nederlandse site is er maar amper iets over vermeld. Op de Franse al iets meer

Maar na wat zoeken vooral deze belangrijke info

http://forum.packardbell.com/nl/viewtopic.php?t=8733

geen *.srt ondersteuning

Let wel, er zijn blijkbaar al meerdere type's geweest. Een 100 en nu ook een 350

Google is your friend

http://www.google.be/sear...8&q=packard+bell+divx+350

maar inderdaad nog geen reviews

Verwijderd

Ik heb zaterdag (30-10-04) de Packard Bell DVD-Divx 350 gekocht. Prima speler vreet alles.
Kan zeker .srt en volgens mij ook .sub files aan.
Het beeld bij divx en xvid films is een klein beetje flets, maar dit kan ook aan de bijgeleverde goedkope scartkabel liggen.
Ik heb nog niet veel tijd gehad om te testen, maar volgens mij breekt hij de zinnen aan het eind niet af. (Iets dat bij veel andere merken wel voor komt)
Een nadeeltje is de letters zijn licht geel en zonder outlining, dus op een te lichte achtergrond is zijn ze iets moeilijker te lezen.
Bij sommige films, die een balk onder en boven hebben, (voor breedbeeld tv.)
Wordt de ondertitel op de zwarte balken geprojecteerd, ik begrijp alleen nog niet helemaal wanneer. De ondertitel worden trouwens gecentreerd.
De Packard Bell DVD-Divx 100 heeft sinds kort een firmware update die ervoor zorgt dat ook deze speler srt en sub ondertitels ondersteund.

Verwijderd

Ik heb vandaag de packard bell dvd/divx 350 gekocht.
Werkt prima ken alleen me subs niet inladen.
Waar tover ik die firmware vandaan dan ??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 23:12:
Ik heb vandaag de packard bell dvd/divx 350 gekocht.
Werkt prima ken alleen me subs niet inladen.
Waar tover ik die firmware vandaan dan ??
supRduper, als je in het osd menu, dus gewoon in het setupmenu de "SmartNAVI" hebt aangevikt, dan krijg je als het goed is bij het laden van de divx film een menu te zien met twee files.
Een file met een vraagteken en een met een windows logo.
Ga met de pijltjes toets eerst op het vraagteken staan en druk op de knop angle,
je krijgt dan de tekst "divx subtitel selected" onder in beeld.
Ga daarna naar de file met het windows logo, dus de film en druk op "ok" of "start".

succes!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:48

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
volges mij is dit gewoon een Yamada DVX-6000 kloon :), hij ondersteund toch ook geen QPEL en GMC?

Home Assistant Configuratie V&A

Verwijderd

BiG-GuY schreef op 04 november 2004 @ 08:52:
volges mij is dit gewoon een Yamada DVX-6000 kloon :), hij ondersteund toch ook geen QPEL en GMC?
Zou best kunnen dat dit een kloon is van Yamada, hij breekt alleen geen zinnen danwel woorden af, of laat deze weg. (Iets dat bij Yamada volgens mij wel zo is)
Of hij Qpel en GMC ondersteund weet ik ook niet; ik heb geen test bestand die dit in zich heeft.
Als je mij een plaats kunt wijzen waar ik een divx film die dit heeft kan downloaden, of een gespelde naam van een film kunt geven die dit in zich heeft, en op kazaa of ergens anders te vinden is, wil ik het best even proberen.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:48

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
je kan het ook zelf omzetten met virtualdub, en dan met Xvid de QPEL en GMC mee encoden :), ik weet zo 1,2,3 niet welke films ook al weer met QPEL/GMC waren...

Home Assistant Configuratie V&A

Verwijderd

BiG-GuY schreef op 05 november 2004 @ 07:33:
je kan het ook zelf omzetten met virtualdub, en dan met Xvid de QPEL en GMC mee encoden :), ik weet zo 1,2,3 niet welke films ook al weer met QPEL/GMC waren...
Zal ik eens proberen. :) Maar wat is het resultaat? Als de speler geen Qpel/GMC ondersteund zie je helemaal niets meer van de film? Of wordt het resultaat gewoon slecht? Wat gebeurd er? :?
:?

Verwijderd

tnx shadow2 works fine :P

Verwijderd

BiG-GuY schreef op 04 november 2004 @ 08:52:
Ik wil dit graag testen, al een aantal dagen aan het prutsen geweest met diverse programma's, maar ik krijg het niet voor elkaar om een film van mij :? - Xvid met gmc en qpel en eventueel b-frames te maken. :'(
Is er misschien iemand die een korte testfilm heeft die deze eigenschappen in die film heeft zitten?? En zou je mij hiervoor een (tijdelijke) download-link kunnen geven? Of dit kunnen mailen (als het fragment heel klein is)
Ik zou je zeer dankbaar zijn! _/-\o_

Verwijderd

BiG-GuY schreef op donderdag 04 november 2004 @ 08:52:
BiG-GuY, je hebt in iedergeval gelijk mbt. qpel en gmc, dit ondersteund hij niet zo goed; de beelden worden een beetje vlekkerig.
Of hij inderdaad een kloon van de Yamada is weet ik niet.

Verwijderd

de packard bell divx 350 staat nu bij selection te koop voor 89 eur..

dit ziet er wel een goede speler uit indien ondertitels er ook werke enz..
maar ik ga mss toch voor de zekerheid de yamada 6600 kopen..

Ik weet het nog niet goed...
Pagina: 1