Hallo,
mijn 2e pc wil ik als game server laten functioneren alleen ik zit achter een E-Tech router die alles blokeerd.
Deze router:

Nu ben ik zl bezig geweest met poorten door linken via Virtual Server alleen daar ben ik niet verder mee gekomen. Ook Dmz werkt niet. Als ik mijn WAN ip in typ dan krijg ik een foutmelding.
Ook heb ik Special Applications Setup geprobeerd maar wederom geen succes.
Dit is een screenshot van het Special Applications menu:

Klik
Hier kan ik Virtual Server instellen alleen dat heeft ook nog niet gewerkt (let niet op de instellingen).

Klik
Dit is het DMZ menu.

Klik
En de error die ik krijg als ik mijn WAN ip (80.126.216.251) invul:

Deze poorten moeten uiteindelijk geopend worden:
UDP 1200
UDP 27000 to 27015
TCP 27030 to 27039
Heeft er mischien iemand ervaring met deze router of dit probleem ?? Of weet iemand een oplossing?
Ik ben de wanhoop nabij...
Alvast bedankt
mijn 2e pc wil ik als game server laten functioneren alleen ik zit achter een E-Tech router die alles blokeerd.
Deze router:

Nu ben ik zl bezig geweest met poorten door linken via Virtual Server alleen daar ben ik niet verder mee gekomen. Ook Dmz werkt niet. Als ik mijn WAN ip in typ dan krijg ik een foutmelding.
Ook heb ik Special Applications Setup geprobeerd maar wederom geen succes.
Dit is een screenshot van het Special Applications menu:
Klik
Hier kan ik Virtual Server instellen alleen dat heeft ook nog niet gewerkt (let niet op de instellingen).
Klik
Dit is het DMZ menu.
Klik
En de error die ik krijg als ik mijn WAN ip (80.126.216.251) invul:
Deze poorten moeten uiteindelijk geopend worden:
UDP 1200
UDP 27000 to 27015
TCP 27030 to 27039
Heeft er mischien iemand ervaring met deze router of dit probleem ?? Of weet iemand een oplossing?
Ik ben de wanhoop nabij...

Alvast bedankt
[ Voor 6% gewijzigd door Face_-_LeSS op 10-09-2004 17:38 ]