Toon posts:

Nederlands Mediacenter: AllOnTv => originele engine?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Vandaag viel mijn oog op AllOnTv (http://www.allontv.nl/), wat als mediacenter het moet gaan opnemen tegen microsoft zijn MediaCenter. Het is volledig nederlands en zou rond 900-1000 euro moeten gaan kosten.

Terwijl ik de screenshots ben gaan bekijken viel het me op dat het wel erg lijkt op MyHTPC (voorganger van Meedio) en/of MythTV. Het laatste zal het wel niet zijn, omdat deze box Windows draait. Als dit waar is, dan gebruiken ze een freeware product om er vervolgens geld uit te trekken... en zo ja... kan dat zomaar?

Your minds?

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zeker weten MyHTPC, overigens staat de ontwikkelaar dit gewoon toe dus geen probleem.

Lol, meer info over die persoon mocht iemand ooit meer info nodig hebben:

Pdf over t ding: http://www.allontv.nl/Downloads/allontvIntroductie.pdf
Staat een gsm nummer in, met google te vinden: http://66.102.9.104/searc...+%2206+28235664%22+&hl=en

[ Voor 68% gewijzigd door itsme op 09-09-2004 11:30 ]

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-07 20:32

Kvn

Als dit in de license agreement staat wel.
Opzich zouden ze beter gewoon Meedio kunnen leveren, zoveel kost het niet.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij mogen ze MyHTPC alleen maar NIET commercieel gebruiken. In alle andere gevallen dient men contact op te nemen met de rechtmatige eigenaar/ontwikkelaar.

In elk geval... het is inmiddels nu ook bekend bij de jongens van MyHTPC/Meedio.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 12:20:
Volgens mij mogen ze MyHTPC alleen maar NIET commercieel gebruiken. In alle andere gevallen dient men contact op te nemen met de rechtmatige eigenaar/ontwikkelaar.

In elk geval... het is inmiddels nu ook bekend bij de jongens van MyHTPC/Meedio.
Ik weet zeker op t forum daar gelezen te hebben dat hij (wat MyHTPC betreft) daar niet mee zit. Kan alleen op dat baggere forum niks vinden :(

Die CD's zijn overigens een ander verhaal, kan me niet voorstellen dat brein daar happy mee is.

[ Voor 10% gewijzigd door itsme op 09-09-2004 12:24 ]

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Verwijderd

Topicstarter
[quote]its_me schreef op 09 september 2004 @ 12:23:
[...]
Ik weet zeker op t forum daar gelezen te hebben dat hij (wat MyHTPC betreft) daar niet mee zit. Kan alleen op dat baggere forum niks vinden :(
quote]
:)
Ja inderdaad... als Amerika een beetje wakker is, is het forum niet vooruit te branden.

Verwijderd

Topicstarter
Laatste update van iemand van Meedio-team zelf (acheslow):

No worries, they are OEMing Meedio and selling it as part of a complete hardware/software solution. Thanks for looking out for us though.

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Zjemm

...

ziet er wel mooi uit dat kastje.
werkt die stand alone?
iemand ervaring mee?

opensecure.nl

Verwijderd

Ja werkt stand alone, hoeft hem alleen maar aan te sluiten op de tv en geluidsinstallatie en het werkt. draadloos met internet verbonden en vanaf pc eventueel benaderbaar om foto's, video en muziek op te plaatsen
Pagina: 1