Ik heb ongeveer alles geprobeerd wat is wist maar nu heb ik toch echt jullie nodig.
Hier komt mijn probleem:
Sinds 2 weken heb ik mijn Athlon 64 i.c.m een 9800XT. Het draaide perfect tot nu toe. Ik heb laatst de Zalman ZM80D-HP (2 heatpipes) geïnstalleerd en nog niet gekeken of alles goed draaide. Laatst ben ik de HTT gaan verhogen in me bios tot een snelheid naar 213 (in stapjes van 3 en 1x 1)
Het draaide gewoon normaal en 3dMark2003 deed ook niet raar.
Totdat ik doom 3 wou gaan spelen, ik kreeg toen dit beeld. Ik dacht dat het aan me overclock lag dus ben naar 210 gegaan, maakt nix uit, later ben ik naar 205 en 200 gegaan.
Alles loopt nu weer @stock speed. Me videokaart heb ik nog nooit overgeklokt.
Als ik Far Cry en 3dMark03 nu draai werkt het perfect zonder dat hij vreemd gaat doen. Start ik echter Doom 3 op dan krijg ik dit beeld weer. Ook als alles @stock draait.
Ik heb me Omega drivers eraf gegooit en ATI Catalyst erop gezet. Ook dat mocht niet baten.
Verder heb ik eigenlijk geed idee wat ik nog meer zou kunnen doen.
Zou dit kunnen komen omdat ik de ZM80D-HP erop heb gezet of zou het kunnen komen door me overclock?
Of ligt het aan Doom 3 en moet ik iets anders proberen.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Alvast bedankt.

Edit: Sorry beetje groot, hoe verander ik dat
Hier komt mijn probleem:
Sinds 2 weken heb ik mijn Athlon 64 i.c.m een 9800XT. Het draaide perfect tot nu toe. Ik heb laatst de Zalman ZM80D-HP (2 heatpipes) geïnstalleerd en nog niet gekeken of alles goed draaide. Laatst ben ik de HTT gaan verhogen in me bios tot een snelheid naar 213 (in stapjes van 3 en 1x 1)
Het draaide gewoon normaal en 3dMark2003 deed ook niet raar.
Totdat ik doom 3 wou gaan spelen, ik kreeg toen dit beeld. Ik dacht dat het aan me overclock lag dus ben naar 210 gegaan, maakt nix uit, later ben ik naar 205 en 200 gegaan.
Alles loopt nu weer @stock speed. Me videokaart heb ik nog nooit overgeklokt.
Als ik Far Cry en 3dMark03 nu draai werkt het perfect zonder dat hij vreemd gaat doen. Start ik echter Doom 3 op dan krijg ik dit beeld weer. Ook als alles @stock draait.
Ik heb me Omega drivers eraf gegooit en ATI Catalyst erop gezet. Ook dat mocht niet baten.
Verder heb ik eigenlijk geed idee wat ik nog meer zou kunnen doen.
Zou dit kunnen komen omdat ik de ZM80D-HP erop heb gezet of zou het kunnen komen door me overclock?
Of ligt het aan Doom 3 en moet ik iets anders proberen.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Alvast bedankt.
Edit: Sorry beetje groot, hoe verander ik dat