Toon posts:

Problemen met Winroute pro 4.1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de vreemdste probleem met mijn winroute pro 4.1 programma op mijn win98se pc.

Winroute heeft eerst maanden goed gewerkt maar op een dag begon die vreemde gedrag van winroute. Het laat nl. geen tcp packets meer door mijn internet interface gaan. Eerst heb ik gechecked of er packets filters actief in de winroute firewall instelling die tcp packets afvangt maar dat was niet zo. De enige packets die winroute wel door laat gaan zijn de icmp en udp packets. Dus het gevlog is dat ik wel kan pingen naar internet websites maar geen connectie kan maken naar die websites.

Ik heb eerst geprobeerd door winroute te deinstalleren en alle overgebleven winroute registry keys met regedit te verwijderen en daarna winroute weer opnieuw geinstalleerd met zijn default instelling. Maar dat heeft ook niet geholpen. Nu vraag ik me af of winroute nog ergens anders op mijn pc vreemde instellingen opslaat die zijn werking kan beinvloeden. Aan win98se lijkt het niet te liggen want ik draai nu momenteel Sygate en die laat wel alle packets door. Dus het probleem lijkt dus wel bij winroute te liggen.

Ik gebruik liever winroute pro vanwege zijn proxy/mailserver/firewall/etc mogelijkheden want op mijn home netwerk zit wel vaak 2 of meer personen te interneten.

Wie van jullie hebben winroute pro 4.1 en kennen deze probleem en een mogelijke oplossing?

Thanx alvast

Angel

• Phaeton
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-07 09:38
Ik zou het softwareforum proberen.
dit is het hardwareforum en dan krijg je denkik niet zoveel antwoord, is ook veel overzichtelijker vind ik.