Webshop software

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanity11
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hallo,

Ik ga voor het bedrijf waar ik werk een webshop maken.
Nou heb ik niet genoeg programmeer kennis om een waterdichte shop te maken.
Ik weet wel dat er programma's zijn waarmee je een webshop kan maken.

Het probleem is dat ik geen idee heb van welk pakket goed is.

En wat ook vrij balngrijk is is dat ik het visueel aan kan passen zodat het goed bij de bestaande website past.

Kan iemand me een goed programma aanraden?

Bedankt alvast.

www.diovisuals.co,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn webwinkel 3.

Ik werk er zelf mee en werkt perfect, weet trouwens niet of er al een versie 4 is.
maar dit pakket heeft alles wat je nodig hebt om een proffesioneel e-commerce systeem te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 09:35

krvabo

MATERIALISE!

Probeer even of je in de search iets kan vinden.
Ik geloof dat er een week of 2 geleden iets in p&w voorbij is gekomen.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik kan je wel aanraden om wat vooronderzoek te doen; dat waarderen we namelijk erg op GoT. Kijk bijvoorbeeld hier eens tussen:

[google=webshop]
[search=webshop]

Keuze zat; en je zal met je eigen lijst met eisen en wensen moeten komen om uiteindelijk je pakket te kiezen. :) Dus laat eens horen tussen welke pakketten je twijfelt; dan kunnen we je misschien wat specifiekere tips geven :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanity11
  • Niet online
Spider.007 schreef op 28 juli 2004 @ 16:51:
Ik kan je wel aanraden om wat vooronderzoek te doen; dat waarderen we namelijk erg op GoT. Kijk bijvoorbeeld hier eens tussen:

[google=webshop]
[search=webshop]

Keuze zat; en je zal met je eigen lijst met eisen en wensen moeten komen om uiteindelijk je pakket te kiezen. :) Dus laat eens horen tussen welke pakketten je twijfelt; dan kunnen we je misschien wat specifiekere tips geven :)
bedankt,

Ik heb ook op google gezocht maar dan kom ik dus op het punt dat ik niet weet welke nou goed is, en ook merk ik dat de prijzen aardig uiteen lopen.

Ik heb gewoon een goede webshop nodig die kwa uiterlijk goed aan te passen is.

Ik zal nog eens flink gaan zoeken ;)

www.diovisuals.co,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 11:16
Voor consumentensites is er vaak wel veel te vinden maar voor de B2B markt is het een stukje moeilijker. Hier heb je vaak namelijk ook klant-specifieke prijzen e.d. nodig.

Tip voor de TS: Voor vrijwel elk CMS is ook een shopmodule te krijgen. Met een goed CMS heb je dan dus alles in één en hoef je geen apart pakket te kopen.

[ Voor 32% gewijzigd door djluc op 28-07-2004 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

oscommerce is een volledige e commerce toepassing, open source, draait op apache, php en mysql. Met tal van uitbreidingen zoals Nederlandse taal, shipping modules, betaal modules etc.

We hebben net aan een klant een project voorstel gedaan om dit te gebruiken.

En als je nog een apache, php, mysql omgeving zoekt, bv voor windows, zie foxserv

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanity11
  • Niet online
djluc schreef op 28 juli 2004 @ 16:55:
Voor consumentensites is er vaak wel veel te vinden maar voor de B2B markt is het een stukje moeilijker. Hier heb je vaak namelijk ook klant-specifieke prijzen e.d. nodig.

Tip voor de TS: Voor vrijwel elk CMS is ook een shopmodule te krijgen. Met een goed CMS heb je dan dus alles in één en hoef je geen apart pakket te kopen.
Hmmm, ik gebruik dreamweaver.
Bedoel je dus dat daar een soort webshop plug-in voor is?

www.diovisuals.co,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Sanity11 schreef op 28 juli 2004 @ 17:00:
[...]

djluc schreef op 28 juli 2004 @ 16:55:
[...]

Met een goed CMS heb je dan dus alles in één en hoef je geen apart pakket te kopen.
:p

Dreamweaver is geen CMS :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:11

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Sanity11 schreef op 28 juli 2004 @ 17:00:
[...]

Is dreamweaver een CMS? nee!

Maar het kan best zijn dat er webshop plug-in actige software is voor Dreamweaver.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johnny schreef op 28 juli 2004 @ 17:10:
[...]

Is dreamweaver een CMS? nee!

Maar het kan best zijn dat er webshop plug-in actige software is voor Dreamweaver.
lijkt me heel sterk, een plugin als e-commerce systeem?
is best mogelijk om een soort add op dreamweaver te hebben, maar plugin niet. is het gewoon te groot voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Sja er zijn er vele. Er is zelfs een http://shophosting.pagina.nl

Helpen beslissen is een ding, maar dit is wel erg breed: alleen de UI aan kunnen passen is wel wat ruim interpreteerbaar. Wil je een "bouwdoos" van €100.000 voor tienduizend klanten per dag, of wil je een freeware product waar ook een winkelwagentje in zit en waar je alleen met Dreamweaver wat HTML en CSS aanpast om het jullie look te geven?

Wat heb je precies nodig (welke functionaliteiten), welk budget (prijs doos, uren werk bij implementatie, uren werk bij onderhoud van techniek en productdatabase) heb je, welke technieken (IIS, Apache, anders; MySQL, SQL srvr, anders; ASP, PHP, J2EE, anders; Wintel, Linux, anders; etc) ken je en welke techniek wil je gebruiken (en wat draait er nu al, waar moet het mee koppelen)?

Dit lijken me vragen die je zeker wilt stellen en beantwoorden voor je bedenkt welk pakket je wilt hebben, anders klinkt het nogal als "ik wil software omdat de buurman het ook heeft" - al zijn er natuurlijk bedrijven zat die dat reden genoeg vinden is het aan jou om daar doorheen te prikken ;)
Zoek dat dus even uit, check de features, vereisten en kosten van de sites van programma's die je na een eerste blik wat lijken en mail een of twee als het wat lijkt.
Een discussie hier lijkt me prima (en een nieuw topic openen lijkt me ook geen probleem), maar op deze manier heeft het zo zonder specifieke eisen weinig zin dus sluit ik het topic :o

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.