bij het invoeren van domeingebruik is het rabobank telebankieren extra op de klippen gelopen. het programma werd niet meer gestart (bij het starten van de executable gebeurt er niets). ik besloot de computer weer bij de werkgroep aan te melden zoals in de oude situatie, maar dat had geen effect. opnieuw installeren dan maar. de installatie verloopt prima, bestanden worden gekopiëerd en instellingen worden gemaakt, totdat de upgrade wizard gestart wordt. deze geeft de volgende melding:
op de rabo site wordt deze specifieke error niet besproken dus ik ben de rechten aan gaan passen, zowel in de installatiemap (program files\rabotwin) als in het registry (HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Rabo). met volledige rechten moet het toch lukken zou je zeggen. niet dus...
typisch, aangezien er op C:\ nog 12,1 GB beschikbaar is en dit de schijf is waar ik heen schrijf.UPGRADE
Er is onvoldoende schijfruimte beschikbaar - 8.368 kb benodigd
op de rabo site wordt deze specifieke error niet besproken dus ik ben de rechten aan gaan passen, zowel in de installatiemap (program files\rabotwin) als in het registry (HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Rabo). met volledige rechten moet het toch lukken zou je zeggen. niet dus...