Toon posts:

Rabo Telebankieren - onvoldoende schijfruimte beschikbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
bij het invoeren van domeingebruik is het rabobank telebankieren extra op de klippen gelopen. het programma werd niet meer gestart (bij het starten van de executable gebeurt er niets). ik besloot de computer weer bij de werkgroep aan te melden zoals in de oude situatie, maar dat had geen effect. opnieuw installeren dan maar. de installatie verloopt prima, bestanden worden gekopiëerd en instellingen worden gemaakt, totdat de upgrade wizard gestart wordt. deze geeft de volgende melding:
UPGRADE

Er is onvoldoende schijfruimte beschikbaar - 8.368 kb benodigd
typisch, aangezien er op C:\ nog 12,1 GB beschikbaar is en dit de schijf is waar ik heen schrijf.

op de rabo site wordt deze specifieke error niet besproken dus ik ben de rechten aan gaan passen, zowel in de installatiemap (program files\rabotwin) als in het registry (HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Rabo). met volledige rechten moet het toch lukken zou je zeggen. niet dus...

Verwijderd

Heb je je virtual memory ook al gecheckt?

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Wat ook nog wel een voor wil komen is dat ie bij 4 Gb overklapt, en dan zou je inderdaad wel eens te weinig ruimte kunnen hebben. Maak dus ff een paar grote files aan zodat je niet een veelvoud van 4 Gb vrij hebt :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

- Wat is de locatie van je TEMP directory?
- Kopieer wat grote bestanden (films? games?) naar een tijdelijke locatie zodat er een paar GB minder ruimte is en probeer het nog eens
- Waar installeer je van? Van harde schijf? Floppy? CDROM?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Sorry, ... Successievelijk Advanced Properties van My Computer, Performance group settings, Advanced, Virtual memory Change.

Custom size insufficient? Kies bij twijfel dan gewoon voor 'System managed size'.

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
welke versie heb je,
ik weet dat v4.0.0 erg veel problemen heeft

gebruik zelf 4.0.3 en is erg stabiel zowel op pc als terminal server

check rechten, is vaak een probleem

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Niet dat dit met je probleem helpt, maar waarom het programma gebruiken? Via de site gaat het toch ook prima? Of zijn er nog voordelen van het programma tov gewoon via de site telebankieren?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 13:06:
Heb je je virtual memory ook al gecheckt?
ja, stond op zich prima, maar ik laat hem nu voor het gemak door het systeem beheren > geen effect

Verwijderd

Topicstarter
Nvidiot schreef op 20 juli 2004 @ 13:09:
Wat ook nog wel een voor wil komen is dat ie bij 4 Gb overklapt, en dan zou je inderdaad wel eens te weinig ruimte kunnen hebben. Maak dus ff een paar grote files aan zodat je niet een veelvoud van 4 Gb vrij hebt :)
paar files van 100 MB gedupliceerd > geen effect

Verwijderd

Topicstarter
limoentje schreef op 20 juli 2004 @ 13:10:
- Wat is de locatie van je TEMP directory?
C:\WINDOWS\TEMP? :?
- Kopieer wat grote bestanden (films? games?) naar een tijdelijke locatie zodat er een paar GB minder ruimte is en probeer het nog eens
een paar GB zelfs, toe maar. ik zal me wisselbestand een paar keer dupliceren
- Waar installeer je van? Van harde schijf? Floppy? CDROM?
cdrom. op andere pc's gaat het prima met de zelfde cd

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 13:10:
Sorry, ... Successievelijk Advanced Properties van My Computer, Performance group settings, Advanced, Virtual memory Change.

Custom size insufficient? Kies bij twijfel dan gewoon voor 'System managed size'.
done > geen effect

Verwijderd

Topicstarter
Glitch schreef op 20 juli 2004 @ 13:21:
Niet dat dit met je probleem helpt, maar waarom het programma gebruiken? Via de site gaat het toch ook prima? Of zijn er nog voordelen van het programma tov gewoon via de site telebankieren?
als alternatief wordt nu de telefoon gebruikt. waarom we de webpagina niet gebruiken? voornamelijk omdat gebruikers meestal niet voor verandering in zijn :)

Verwijderd

Jij bent de enige die dit kan oplossen klojo. Moet op zich niet zo'n moeilijk probleem zijn als je zelf achter het systeem zit.

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 21:58
Een lullige tip misschien maar staat Disk quota aan? Daar kan het telebankier pakket van die andere bank ook niet tegen.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Verwijderd

Misschien is het een hele domme opmerking, maar installeer je niet toevallig op je CR-Rom Drive?
Pagina: 1