Toon posts:

Totaal geen beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een moederbord overgebouwd naar een andere case en alles (denk ik) correct aangesloten en ik start de pc op en er komt geen beeld (zelfs geen opstartscherm). Iemand suggestie want het is vrij dringend.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Wat voor moederbord, wat voor videokaart? Iets meer informatie dus aub. :)

Signature

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:31

OcGuru

Giulietta Qv

Wat heb je allemaal al geprobeerd? Spec's oid

Bl44t

• Petergr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04-2021

Petergr

beroeps prutser

mischien maakt je moederbord kortsluiting met de kast, mischien zit je atx stekker verkeerd in de voet.

die laatste heb ik ook een keer gehad, na het omdraaien deed ie het weer super.

www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.

• GreenGras
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-08-2022

GreenGras

Audiofiel

Je IDE kabel zit niet goed in je harddisk - cdrom - moederbord aansluiting. Druk ze aan en probeer het nog eens zouk zeggen ;-)

I had to Google JFGI, the irony was overwhelming...

• Petergr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04-2021

Petergr

beroeps prutser

GreenGras schreef op 11 juli 2004 @ 19:20:
Je IDE kabel zit niet goed in je harddisk - cdrom - moederbord aansluiting. Druk ze aan en probeer het nog eens zouk zeggen ;-)
die heeft helemaal niet met zijn probleem te maken, als het wel zo was kreeg ie wel beeld, aleen kon hij zun schijven niet vindnen

www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Pas nog gehad met EDO-ram dat er een reepje van de twee ontbrak: dan komt er ook geen beeld tevoorschijn.

Maar eerst: meer spec's, want zo blijven we raden...

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Verwijderd

Maar het gaat hier zeer waarschijnlijk niet over EDO-ram, en dus heeft dit er niet veel mee te maken.

Verwijderd

Mn kristallen bol is kwijt, dus graag meer specs.

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Petergr schreef op 11 juli 2004 @ 19:22:
[...]

die heeft helemaal niet met zijn probleem te maken, als het wel zo was kreeg ie wel beeld, aleen kon hij zun schijven niet vindnen
Vooral bij oude pc's komt het voor dat je geen beeld krijgt als de IDE-devices verkeerdom zitten aangesloten. Of dat nu nog steeds is weet ik niet, aangezien de ts geen specs gegeven heeft.

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:07

DaWaN

'r you wicked ??

JER00N schreef op 11 juli 2004 @ 19:33:
[...]

Vooral bij oude pc's komt het voor dat je geen beeld krijgt als de IDE-devices verkeerdom zitten aangesloten. Of dat nu nog steeds is weet ik niet, aangezien de ts geen specs gegeven heeft.
Mijn NF7-S wou ook een keer niet opstarten toen ik wel de IDE maar niet de voeding van me DVD speler en CD fikker had aangesloten :?

Aan de TS, meer info graag, hier kunnen we natuurlijk weinig mee :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Verwijderd

Topicstarter
abit kg-7 moederbord, 128 mb ddr, pentium 4, de rest maakt niet zoveel uit wss..

Oja de processorfan enzo draait allemaal dus met kortsluiting zal het ook wel niet te maken hebben denk ik.

Edit: heb al geprobeerd met pci videokaart en dit lukt ook niet

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 20:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand raad , de grafische kaart is een simpel kaartje van ati 32 mb agp

edit : ik heb wel nog zo een vierkante stekker over die uit de voeding komt met 4 gele draadjes moet die nergens in? Ik zie wel geen aansluiting ervoor

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 20:23 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 20:11:
Niemand raad , de grafische kaart is een simpel kaartje van ati 32 mb agp

edit : ik heb wel nog zo een vierkante stekker over die uit de voeding komt met 4 gele draadjes moet die nergens in? Ik zie wel geen aansluiting ervoor
Als ie vierkant is, dan zou ik die ergens vlakbij de CPU ergens doen ;) Die is voor voor de CPU... Wat het doet weet ik ook niet precies...

• cavey
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 07:23
eh, ja, dat is support voeding voor je p4 :P extra 12v lijntje. blabla atx specs etc.

maar goed, blaas je slots eens uit? Misschien is de boel lekker stoffig geworden tijdens het verhuizen .....

en volg de "opstart problemen faq" op?

mobo kaal opstarten (dus NIKS erin zitten, haal wel ff ergens van internet een bios-beeps lijstje voor jouw moederbord in kwestie, zodat je weet dat als je mobo TUUT TUUT geeft dat het bijv is "CPU MISSING")....... piept ie -> mooi, doet dat stukje het iig.
cpu erin -> memory missing beeps? Mooi, memory erin
etc etc ....

kom je er vanzelf achter wat kaduuk is .......
Pagina: 1