Internet Crash Probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106424

Topicstarter
Ik heb internet over de kabel van IAE, en heb een modem van Motorola.
Ik laat het internet rechtstreeks op mijn computer binnenkomen waar XP Pro opstaat.
Ik kan gewoon op Internet en krijg een IP, maar zodra ik MIRC/XCHAT of MSN ga gebruiken crashed mijn verbinding.
Als ik deze programma's niet gebruik kan ik vrolijk browsen & downloaden zolang ik wil. Ik kan ook connecten op chat.irc.org en zo IRC gebruiken.

Ik heb dit 1.5 jaar wel gekunt, toen kon het opeens niet meer en sinds rond die tijd heb ik geen vast IP meer, wat ik daarvoor wel altijd had.
Ik heb al enkele malen met de Helpdesk van IAE gebeld, maar die weten geen zak en zeveren over een monteur... en volgens hun kan het IP inderdaad veranderen en heb ik ondanks mijn kabel abbonement niet standaard een vast IP.

Iemand de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

ik weet het niet, misshcien iemand anders

Check je mail.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 35417 op 01-07-2004 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Anoniem: 105758 schreef op 01 juli 2004 @ 00:40:
ik weet het niet, misshcien iemand anders
Wat is dit nou weer voor onzin reply dan?

Anyway @ TS ,

Heb je toevallig @home of chello oid? Het crashen van mirc kan eventueel komen omdat je dns en reverse dns aangepast moeten worden bij een verandering van IP. Van msn weet ik het zo niet. Kun je misschien even vermelden hoe lang je het probleem hebt en wat voor isp?

Ga ook bij jezelf na wat er sindsdien veranderd is. Kan het geen software probleem zijn? Al reinstall van mirc en msn geprobeerd? Ook op spyware en virussen gescanned?

Raku