Toon posts:

Spellingscontrole taal veranderd steeds

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit echt met zon irritant probleem, ook in word enzo ik heb echt al 100keer gezegd dat ik alleen NL wil, dat tie niet automatisch taal moet bepalen, zodat die na 1 woord weer gelijk denk dat ik engels typ ofzo en het blijft elke keer opnieuw overschieten.
zet je het goed, volgende regel is het weer engels, op standaart gezet, wijziging aanpassen op standaart doc., ja dus, maar neehoor eerstvolgende keer gelijk weer fout.
ik word er echt fcking gek van, en dat is heel slecht voor mn toetsenbord iemand oplossing voor dit probleem? kan ik alle die andere klote talen eruit flikkeren zodat hij niks anders dan nl ziet ofzo of wat kan ik doen??

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Helaas geen oplossing.. maar ik deel je irritatie wel.. op een gegeven moment maar gewoon alles uitgezet (dan maar spelfouten..) werd er helemaaaal gek van

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

• LinuZZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-07 08:35
je toetsenbord indeling veranderen in het nederlands verhelpt het probleem weleens, maar dan krijg je weer een ander probleem dat de tekens verkeerd zitten :'(

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk