[IE] Pagina terughalen uit cache

Pagina: 1
Acties:

• MaanBanaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik kom op een forum waar nu een bepaald Topic gesloten is, en tegelijkertijd maar even alle bijdragen verwijderd zijn. Omdat ik dat topic echter nog wil bewaren zit ik manieren uit te denken om alles terug te krijgen. Weet iemand hoe?

Mijn creativiteit laat me even in de steek, maar misschien kan het ook gewoon niet.

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:32

_Thanatos_

Ja, en kaal

Als je MSIE gebruikt: MSIE cache explorer

Maar goeie kans dat de programmeurs van dat forum lui zijn en cacheing van hun forum gewoon uitzetten. In dat geval gaat het niet lukken wat je wil.

日本!🎌

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Volgens mij heeft het niets te maken met de programmeurs van de website of je browser cached; ze kunnen hoogstens je browser adviseren niet te cachen. Dit zou echter heel wat bandbreedte kunnen kosten. De makkelijkste manier is waarschijnlijk even bij File > 'Online werken' uitvinken en dan naar het topic toegaan. Met een beetje geluk komt het dan nog tevoorschijn :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• MaanBanaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
@ Spider.007: daar zat ik ook al aan te denken ja, maar het lastige was dus dat het topic nog wel bestaat (als in: de URL is er nog), maar ik echt de oudere versie van de zelfde pagina hebben moest (waarop alle bijdragen nog stonden).

@ _Thanatos_: De beste! De link die jij gaf wijst weliswaar naar een versie uit 1998 die na 1 klik al vastloopt omdat hij uit zijn evaluatieperiode is, maar met zoeken heb ik een nieuwere versie gevonden. En zo de betreffende pagina op kunnen vissen! Om dit minitopic nog een beetje waardevol te maken voor de search zet ik de nieuwe llink er maar bij:

http://www.ntware.com/workstation/browser_cache_viewers.html

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over IE zijn beter op z'n plek in Software Algemeen - ik ga je topic eventjes verplaatsen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen