http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!
Meestal werkt het wel, alleen niet alle functies die in 2003 zitten worden door de oude powerpoints ondersteund. Sommige effecten kunnen dus ontbreken, maar de presentatie zelf werkt wel.
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
Ik maak wel iets leuks met Flash of Moviemaker ofzo
http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!
Verwijderd
Gewoon opslaan als een oudere versie van Powerpoint. Gewoon 'Opslaan als' doen, dan kun je het type bestand veranderen. Sommige functies zullen niet werken, maar veel ook wel.. 
Succes
Edit: Een tip: Brand je PPP op cd ipv het op een diskette te zetten. Die computers op scholen zijn meestal zo traag..
Trust me, ervaring... had het gelukkig al uit voorzorg op cd gezet..
Succes
Edit: Een tip: Brand je PPP op cd ipv het op een diskette te zetten. Die computers op scholen zijn meestal zo traag..
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 13:15 ]
Natuurlijk heb je rekening gehouden met het feit dat de kans groter is dat je een werkstation met floppylezer tegenkomt dan eentje met een cd-rom speler?Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 13:14:
Gewoon opslaan als een oudere versie van Powerpoint. Gewoon 'Opslaan als' doen, dan kun je het type bestand veranderen. Sommige functies zullen niet werken, maar veel ook wel..
Succes
Edit: Een tip: Brand je PPP op cd ipv het op een diskette te zetten. Die computers op scholen zijn meestal zo traag..Trust me, ervaring... had het gelukkig al uit voorzorg op cd gezet..
Verder lijkt me dit een redelijk basic vraag; je kunt gewoon het bestand opslaan onder een oudere versie. Houdt de TS bij zijn alternatieve oplossing om Flash te gebruiken rekening met het feit dat ook daar versieverschillen tussen kunnen zitten?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()