Hallo allemaal,
Ik heb SOMS last van bewegende strepen door de onderste helft van mn beeld. Het lijke strepen van licht, ik kan er dus wel doorheen kijken. Soms springt de onderkant van mn beeld omhoog, het lijkt dan alsof mn startbalk fijngedrukt is, dan zit er aan de onderkant van die fijngedrukte startbalk een felle witte streep. dit "fijndrukken" duurt meestal slechts 1 sec, maar het gebeurt vaker achter elkaar...(heel irritant)
Maar vaak gaat t ook gewoon goed, en is er niks vreemds aan mn beeld te zien.
In Dos of tijdens het spelen van spellen, heb ik het nog nooit gezien...
Zou dit aan mn GF4 TI4200se kaart kunnen liggen ? of toch aan mn monitor?
Ik heb (toen ik t probleem voor t eerst zag) al een andere vid kaart in de pc gezet , toen was t weg, maar nu blijkt dus dat de strepen er niet altijd zijn, en dus weet ik niet zeker of t idd aan de vid kaart ligt.
Zou het anders misschien aan Direct X kunnen liggen? (ik heb nu DirectX 9b)
Iemand enig idee?
(het zou erg kut zijn als t mn monitor is want t is een 21" en die zijn niet goedkoop...
Voor specs, zie onder
Alvast bedankt
Ik heb SOMS last van bewegende strepen door de onderste helft van mn beeld. Het lijke strepen van licht, ik kan er dus wel doorheen kijken. Soms springt de onderkant van mn beeld omhoog, het lijkt dan alsof mn startbalk fijngedrukt is, dan zit er aan de onderkant van die fijngedrukte startbalk een felle witte streep. dit "fijndrukken" duurt meestal slechts 1 sec, maar het gebeurt vaker achter elkaar...(heel irritant)
Maar vaak gaat t ook gewoon goed, en is er niks vreemds aan mn beeld te zien.
In Dos of tijdens het spelen van spellen, heb ik het nog nooit gezien...
Zou dit aan mn GF4 TI4200se kaart kunnen liggen ? of toch aan mn monitor?
Ik heb (toen ik t probleem voor t eerst zag) al een andere vid kaart in de pc gezet , toen was t weg, maar nu blijkt dus dat de strepen er niet altijd zijn, en dus weet ik niet zeker of t idd aan de vid kaart ligt.
Zou het anders misschien aan Direct X kunnen liggen? (ik heb nu DirectX 9b)
Iemand enig idee?
Voor specs, zie onder
Alvast bedankt