Ik heb van de week een nieuwe HD gehaald, deze om percies te zijn. Ik had vanmorgen alles mooi geinstalled. Ben ik der net een dvd image aan het uitpakken wat wel langzaam ging, ondertussen nog een beetje rustig surfen. Toen liep hij zo ongeveer vast, daar leek het op, me moeder riep me voor het eten. Toen kwam ik terug bij een error scherm(buiten windows) met de melding dat drive 0 niet was gevonden
. Ik kap open gemaakt en 2de drive er uit gehaald, weer opgestart. Krijg ik deze melding:

(ik heb een Dell Dimemsion 4300)
Die melding krijgje nu elke keer als je restart, maar als je F1 drukt kom je gewoon windows binnen alsof er niets aan de hand is. Toen heb ik op de Dell Talk forums gezocht en daar werd gesproken over een diagnostisch tooltje van Dell. Dat heb ik toen geprobeerd en daar rolde dit uit:

In de FAQ Opslagmedia & I/O Controllers staat dat SMART te maken heeft met een toekomstige failure. Klopt het dat ik terug moet naar informatique voor vervanging? Dat lijkt mij de best oplossing of nie?
Graag reacties, want ik ben nog niet een echte tweaker.

(ik heb een Dell Dimemsion 4300)
Die melding krijgje nu elke keer als je restart, maar als je F1 drukt kom je gewoon windows binnen alsof er niets aan de hand is. Toen heb ik op de Dell Talk forums gezocht en daar werd gesproken over een diagnostisch tooltje van Dell. Dat heb ik toen geprobeerd en daar rolde dit uit:

In de FAQ Opslagmedia & I/O Controllers staat dat SMART te maken heeft met een toekomstige failure. Klopt het dat ik terug moet naar informatique voor vervanging? Dat lijkt mij de best oplossing of nie?
Graag reacties, want ik ben nog niet een echte tweaker.