17" laptops

Pagina: 1
Acties:
  • 248 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35714

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik moet voor een klant op zoek naar een laptop met een 17" scherm. Nu heb ik al bij de bekende merken (dell, asus, acer, toshiba, sony en nog een paar) gekeken, maar de enige die ik kon vinden was de acer aspire 1700 serie. Weten jullie nog meer laptops met een 17" scherm??

Het is de bedoeling dat er autocad op gedraaid gaat worden en verder zal er niet al te veel mee gebeuren. (het is voornamelijk voor erbij)

De prijs is niet zo heel belangrijk, maar hou het voorlopg ff onder de 3000 euro.

edit:

nog ff een ander vraagje tussendoor: weet iemand hoe snel de dvd brander in de aspire 2023 van acer is??? Deze wil ik waarschijnlijk zelf aanschaffen.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 35714 op 07-04-2004 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85882

Apple Powerbook 17 inch... Ik weet niet of je die voor onder de 3000 kunt krijgen, maar volgens mij wel een van de enige die niet zwaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 85882 schreef op 07 april 2004 @ 21:02:
Apple Powerbook 17 inch... Ik weet niet of je die voor onder de 3000 kunt krijgen, maar volgens mij wel een van de enige die niet zwaar is.
Ben ik vergeten te vermelden: Hij moet onder windows draaien, want zowel mijn klant als ik weten niks van mac of linux oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
is de resolutie niet veel belangrijker dan de grootte?

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32251

Liebermann heeft een hele mooie :)

17" Hollywood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
P_de_B schreef op 07 april 2004 @ 21:04:
is de resolutie niet veel belangrijker dan de grootte?
Is zeker zo belangrijk, maar mijn klant wil per se 17".

Ik kan er ook niks aan doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
Anoniem: 35714 schreef op 07 april 2004 @ 21:17:
[...]

Is zeker zo belangrijk, maar mijn klant wil per se 17".

Ik kan er ook niks aan doen :?
hij begrijpt wel het verschil, misschien zou je hem dat nog uit kunnen leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
P_de_B schreef op 07 april 2004 @ 21:33:
[...]

hij begrijpt wel het verschil, misschien zou je hem dat nog uit kunnen leggen?
Ik zal het nog eens uit proberen te leggen, maar het probleem is dat hij op zijn gewone pc op een 19" monitor op 1280*1024 werkt, dus wil hij iets vergelijkbaars op zijn laptop.

Heb zelf nu ook de vaio laptops met 16" scherm gevonden, zal hem dit ook eens voorleggen, maar deze is ook weer met een gewone p4 processor. Zijn er ook 16/ 17" laptops met een centrino of iets anders wat stroom bespaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
Anoniem: 35714 schreef op 07 april 2004 @ 21:49:
[...]

Ik zal het nog eens uit proberen te leggen, maar het probleem is dat hij op zijn gewone pc op een 19" monitor op 1280*1024 werkt, dus wil hij iets vergelijkbaars op zijn laptop.

Heb zelf nu ook de vaio laptops met 16" scherm gevonden, zal hem dit ook eens voorleggen, maar deze is ook weer met een gewone p4 processor. Zijn er ook 16/ 17" laptops met een centrino of iets anders wat stroom bespaart?
Ik type dit op een vaio met een 16" scherm (1280x1024) met een mobile P4, dus geen centrino. De batterijduur is niet erg lang, ongeveer 2 uur (met wifi kaartje ingeschakeld) maar ik gebruik hem echt als desktop vervanger dus hij staat bij mij altijd aan het stroom.

De schermen van de vaio zijn erg mooi, dat is ook een belangrijke reden geweest om deze te kopen. Ik neem aan dat Sony tegenwoordig ook wel centrino's levert.

Een collega heeft een dell met een breedbeelscherm van 15,4 " met een resolutie van 1920x1200 of zoiets. Die (D800) zijn er wel in een centrino uitvoering. De letters zijn wel erg klein op zo'n scherm dus daar zul je wel aan moeten wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
P_de_B schreef op 07 april 2004 @ 21:54:
[...]

Een collega heeft een dell met een breedbeelscherm van 15,4 " met een resolutie van 1920x1200 of zoiets. Die (D800) zijn er wel in een centrino uitvoering. De letters zijn wel erg klein op zo'n scherm dus daar zul je wel aan moeten wennen.
Is op zich ook een goed idee, maar ik vraag me af of zo'n breedbeeldscherm wel prettig werkt met autocad (wat echt heel belangrijk is!!!) Wie heeft hier ervaring mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
Ik heb zelf echt geen ervaring maet autocad, maar voor Visual Studio is het erg lekker (al je zwevende vensters aan 1 kant en een lekker groot werkgebied over houden.) Als autocad ook veel zwevende vesters heeft zou dit wel een idee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-03 21:17

xyl

Anoniem: 35714 schreef op 07 april 2004 @ 20:57:
Hallo allemaal,

ik moet voor een klant op zoek naar een laptop met een 17" scherm.
Ik weet niet of de vraag nog steeds actueel is, de post is al weer een week oud, maar Promedion heeft een laptop met een 17" scherm. Je kan de laptop verder zo mooi aankleden als je wilt, zelfs met een 256Mb M11 videokaart. Op de site van Promedion zelf lijkt het erop alsof dat niet kan, maar wel op de site van alhs, whoever that may be.
Pagina: 1