Ik heb vanmiddag het Easy Scroll Silverline Keyboard van Trust gekocht. (Zie www.trust.com -> zoeken: 13157)
Nu wilde ik de drivers gaan installeren, krijg ik de volgende foutmelding:
Titel: Niet-afgehandelde uitzondering
Tekst: Foutnummer 0x80070725
Beschrijving: Incompatibele versie van het RPC-stub-programma
setup word nu afgesloten.
[OK]
En zodra je op OK klikt, word ook de installatie afgesloten. Ik heb nu de volgende vraagjes:
- wtf is een stub-programma? (op google kon ik vinden dat RPC Remote Procedure Call was)
- Hoe krijg ik een goed "RPC-stub-programma"?
- Wat kan de oorzaak wezen van dit probleem? Ik heb al het een en ander ge-deinstalleerd en zelfs Windows opnieuw geinstalleerd (zonder HDD te formatteren)
Op de site van Trust en in de manual kon ik echt niks hierover vinden, en de helpdesk is inmiddels gesloten
Nu wilde ik de drivers gaan installeren, krijg ik de volgende foutmelding:
Titel: Niet-afgehandelde uitzondering
Tekst: Foutnummer 0x80070725
Beschrijving: Incompatibele versie van het RPC-stub-programma
setup word nu afgesloten.
[OK]
En zodra je op OK klikt, word ook de installatie afgesloten. Ik heb nu de volgende vraagjes:
- wtf is een stub-programma? (op google kon ik vinden dat RPC Remote Procedure Call was)
- Hoe krijg ik een goed "RPC-stub-programma"?
- Wat kan de oorzaak wezen van dit probleem? Ik heb al het een en ander ge-deinstalleerd en zelfs Windows opnieuw geinstalleerd (zonder HDD te formatteren)
Op de site van Trust en in de manual kon ik echt niks hierover vinden, en de helpdesk is inmiddels gesloten
It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.