Hoofdcategorieën
Topicacties

Custom case (Borg Cube)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 last

Nieuw Topic
_/-\o_ _/-\o_

Vind hem erg mooi, misschien kun startrek.com mailen om te vragen of hij op hun site mag komen te staan?

macbookpro - 15" 4gb 7200rpm 200gb

LANparty hulp gezocht Heerlen

Xor'Arch geef eens wat info over je Borg kastje aan http://www.mini-itx.com daar zijn die ook blij mee. Petje af hoor _/-\o_

AMD Athlon 64 3500+/1GB DDR3500 Level 2 Mushkin/ATI Radeon 200 128MB/2x S-ATA 250GB MaxtorMaxLine Plus II/Sound Blaster Audigy 2 ZS Platinum Pro/

Reg. datum: 28 juni 1999

quote:
UNICRONBOT schreef op 29 maart 2004 @ 17:06:
Xor'Arch geef eens wat info over je Borg kastje aan http://www.mini-itx.com daar zijn die ook blij mee. Petje af hoor _/-\o_

Ik heb het overwogen hoor maar ik stuur hem niet naar mini-itx vanwege de volgende antwoord uit hun FAQ:

quote:

5.7. How do I submit a project?
We have a handy guide.. It's here. Please note that from August 25, 2003 we will only post original projects - i.e. projects not already on the web, that have not been submitted elsewhere. By submitting a project to us you are granting us exclusive use (though of course it still remains your property, and you may post it on your homepage).

Wat zoveel betekent als; Ja jij hebt de case gemaakt & hij blijft van jouw maar wij bepalen waar je de foto's van je case mag laten zien op het internet.
Dat soort regels daar hou ik niet van.

quote:
denblom schreef op 29 maart 2004 @ 16:52:
_/-\o_ _/-\o_

Vind hem erg mooi, misschien kun startrek.com mailen om te vragen of hij op hun site mag komen te staan?
Hij staat daar op het forum, maar er zijn eigenlijk maar vrij weinig reacties op gekomen. Je weet het trouwens maar nooit met die americanen als je er veel ruchtbaarheid aan geeft heb je zo maar kans dat je mailtjes van advocaten krijg wegens het breken van een of ander patent recht of zo :+

Met die amerikanen weet je het idd maar nooit... Schending van artistiek copyright ofzo...
Hij is in ieder geval erg gaaf, en damn wat een werk.... 60 meter draad... *slik*

Still Cripple as Hell | Last.FM profile | Fietst met Screamer mee...

Team Aggression (SoB)

Wow.. das de reden waarom casejunkies.net down was gegaan, niet?

#286 @ ECCp: 2263 dps | Aggression #16 @ ECC2: 150.769 dps | X-G @ ECC2: 37.606 dps | SoB #1: 2.540.500.847 G [Doe jij mee met DPC en zoek je een Subteam? Join Us! Contact me

quote:
X-G schreef op 30 maart 2004 @ 13:14:
Wow.. das de reden waarom casejunkies.net down was gegaan, niet?
Yep, slashdot.org had een link geplaatst naar het artikel op casejunkies.com, wat resulteerde in zo'n toestroom van mensen dat het management van casejunkies zich genoodzaakt voelde de stekker er een tijdje uit te trekken totdat het wat rustiger werd.

It's Alive!!!
Reg. datum: 25 april 2004

Ik ben jaloers... ik was nl. een maand geleden al plannen aan het maken voor een Borg Cube te maken... maar toen kwam ik dit juweeltje tegen... en betere cube bestaat niet, dus dat ga ik ook niet proberen...
The Borg kunnen alleen verslagen worden door Species 8472, dus dan ga ik die maar maken als casemod... En ja, ze leven in Fluidic space, dus dan moet het maar een watergekoelde pc worden...

maar voor ik het vergeet: Respect _/-\o_

Rauður, Hvítur, Blár!
Reg. datum: 08 februari 2001

Zie opeens dit topic en ik ben echt sprakeloos van die Borgcube! Prachtig gemaakt man _o_
Als trekkie pink je toch even een traantje weg zo. ;)

Ég er eins ánægður og ég get orðið.

Drinkin&Boardin

quote:
FrankNStein schreef op 25 april 2004 @ 19:47:
Ik ben jaloers... ik was nl. een maand geleden al plannen aan het maken voor een Borg Cube te maken... maar toen kwam ik dit juweeltje tegen... en betere cube bestaat niet, dus dat ga ik ook niet proberen...
The Borg kunnen alleen verslagen worden door Species 8472, dus dan ga ik die maar maken als casemod... En ja, ze leven in Fluidic space, dus dan moet het maar een watergekoelde pc worden...

succes met je watersgechillede Species8472 pc... ben benieuwd :D

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Actief TN'er
Reg. datum: 09 december 2001

Super gewoon, echt geniaal, mega origineel, maar was et geen kl*te klus om te maken... al die kleine dingetjes...

AMD 3200+ Venice @ 2500mHz| Zalman CNPS7000 | Asus A8N-SLI | GeIL 2x512 MB | ATI X800GTO²| Audigy LS | Samsung TS-H552B | 260 Gig |

quote:
FrankNStein schreef op 25 april 2004 @ 19:47:

Ben benieuwd, ga je hem ook helemaal zelf bouwen, en zo ja waarvan?
Zal wel lastig zijn om een beetje goede voorbeelden te vinden van Species 8472 schepen denk ik!

In iedergeval succes, en hou ons op de hoogte van de vorderingen.

quote:
B_FORCE schreef op 25 april 2004 @ 23:35:
Super gewoon, echt geniaal, mega origineel, maar was et geen kl*te klus om te maken... al die kleine dingetjes...
Uhhhh ja, best wel!

It's Alive!!!
Reg. datum: 25 april 2004

dat schip van species 8472 zit er toch niet in... tenzij er nou heel snel een heel erg dun mobo uitkomt... want op deze foto is te zien hoe langerekt die schepen wel niet zijn... :
http://stvoyager.online.fr/pict/tech/v_species8472.jpg

Reg. datum: 20 januari 2003

Je kunt natuurlijk ook een heeeel groot schip maken, kun je er gelijk 4 mobo's in kwijt :+

Luchtkoeling is voor brommers -- Spekjes

Reg. datum: 05 juni 2005

I don't speak Dutch as I am an American but I think your Borg Cube is done very well. Would you make another one like it? If I tried to do the same thing, it would look horrible. It would look like a cat's ball of yarn but made from metal wire. The case is unique and I am not trying to take away that there is only one like it in the world but I would love to have a borg cube case myself. It is definitely a collector's item!

Acties: [view]

Door: Sprite_tm
Moderator EL/CM/TCA
Backups al geregeld?

Sorry, but first of all this is a Dutch forum, so we speak Dutch here. Secondly: the topic you've kicked is over a year old.

Anyway, slotje dus :)

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: HID-compliant Xbox-controller

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: