Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker
Een job als .NET programmeur? Stuur een DM!
Reg. datum: 26 februari 2004
ROFL @ slashdot.org:
quote:
Slashdoted, or as the Borg like to say...
" Op het moment wordt er aan onze database onderhoud gepleegd! Onze excuses voor het ongemak."
Wow, borg speak really does sound swedish!!
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Hij had net zo goed 100x100x100 cm kunnen zijn.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Ja die zag ik ook al, ik hoop niet(of eigenlijk een beetje wel) dat het werkelijk door mijn cube kwam. Ik weet echter de werkelijke toedracht tot het (tijdelijk) offline zijn van CJ niet. Zojuist was hij weer op maar er stond nergens wat er nou aan de hand is/was.quote:
[b]Specs PC -=- Specs Laptop -=- Fuji S602Z
Drugar wijzigde dit bericht 28-02-2004 12:32 (92%)
Join NGS, het gezelligste DC-team!!! - Mijn parkje: Specs
Pas maar op dat ie niet de boel gaat assimileren...
Run Forrest, RUN! Specs
die quote van mij had twee betekenissen... idd die die jij opvatte dat de site eruit ligt... ten tweede het zweeds nederlands... WoW! Borg talk really does sounds swedish...quote:Xor'Arch schreef op 27 februari 2004 @ 17:47:
[...]
Ja die zag ik ook al, ik hoop niet(of eigenlijk een beetje wel) dat het werkelijk door mijn cube kwam. Ik weet echter de werkelijke toedracht tot het (tijdelijk) offline zijn van CJ niet. Zojuist was hij weer op maar er stond nergens wat er nou aan de hand is/was.
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Inderdaad, voor de kenners onder ons weer reden voor een glimlach op het gezicht.quote:Hayfork schreef op 28 februari 2004 @ 17:22:
[...]
die quote van mij had twee betekenissen... idd die die jij opvatte dat de site eruit ligt... ten tweede het zweeds nederlands... WoW! Borg talk really does sounds swedish...
MobileStart, een startpagina voor je pda, met links, streams en RSS feeds
Jupp, thnx Borgbuilderquote:Xor'Arch schreef op 27 februari 2004 @ 17:47:
[...]
Ja die zag ik ook al, ik hoop niet(of eigenlijk een beetje wel) dat het werkelijk door mijn cube kwam. Ik weet echter de werkelijke toedracht tot het (tijdelijk) offline zijn van CJ niet. Zojuist was hij weer op maar er stond nergens wat er nou aan de hand is/was.
Uberjunk
quote:Grimli schreef op 28 februari 2004 @ 17:39:
[...]
Inderdaad, voor de kenners onder ons weer reden voor een glimlach op het gezicht.
Voor alle mede startrek nerds
Ontopic weer: Schitterende mod, die laagjes over elkaar is een vaakgebruikte techniek, maar hier echt schitterend toegepast. Een overtuigend geheel. Ik zou Paramount mailen.
Ja en probeer het nu eens? .... ZET HEM UIT ZET HEM UIT!!!!
Dat is niet zo mooi, ik zie dat hij er nog steeds uitligt! Wanneer komt hij weer online?quote:
Uberjunk
quote:Pureoptical schreef op 28 februari 2004 @ 19:54:
Zogauw de storm een beetje gaat liggen, nu ff genieten van een sabbatical weekeindje.
Ja zo kan je het ook bekijken
Je moet me tzt wel eens vertellen hoeveel hits de pagina had tot het moment de site plat ging.
Het ziet er niet uit als karton
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
25.000 unieke per uur was genoeg om de stekker eruit te rukkenquote:Xor'Arch schreef op 28 februari 2004 @ 20:02:
[...]
Ja zo kan je het ook bekijken![]()
Je moet me tzt wel eens vertellen hoeveel hits de pagina had tot het moment de site plat ging.
Uberjunk
Alle respect, enneh, komt er nog een lekkere how-to?
maar deze is echt
en leg die swedish link eens uit voor deze startrek nerd
eigen gemaakte zonneboot -->www.zonneboot.nl
quote:DarkChylde schreef op 09 maart 2004 @ 16:07:
ik vind meestal de casemods die ik zie bezigheidstherapie
maar deze is echt
en leg die swedish link eens uit voor deze startrek nerd
Die zwarte dame, in de film First Contact.quote:Borg... that sounds swedish"
Ja en probeer het nu eens? .... ZET HEM UIT ZET HEM UIT!!!!
Echt super strak gemaakt.
Specs || Asus A8N32-SLI Deluxe || AMD Athlon 64 X2 4600+ || 4X 512 MB kingston HyperX (CL2.0) DDR (dual) || 2X WD Raptor 74 GB (Raid 0) || 1X Maxtor 200 GB || 1X Maxtor 500 GB SataII || ASUS EAX1900XTX 512 MB ||
Dit topic is gesloten.