Hoofdcategorieën
Topicacties

Custom case (Borg Cube)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 28 juni 1999

quote:
Seesar schreef op 25 februari 2004 @ 11:42:
Mooi apparaat, precies goeie verhoudingen etc met aantal draadjes en vlakjes. Lijkt een beetje op zo'n starwars vliegtuig -is misschien ook zoiets de bedoeling geweest-.

Ook de groene neon doet het goed.

Wat ik me alleen wel afvraag is, je hebt die vlakjes en draden vastgeplakt, maar als ik goed naar jouw foto's kijk zie ik nergens van die "lijm-klodders". Nu kan ik me voorstellen dat dat met die kartonnen vlakjes neit zo moeilijk is, maar hoe heb je dat met die draden gedaan? heel miniem? of op juist plekken dat je het neit ziet?

En verder zo te zien heb je je apparaat roestkleurig (als ik me niet vergis) gemaakt, iig gespoten/geverft; werd het karton daar niet "nat" of zacht van?

Maar zeker mooi gedaan, alles in goede verhouding!

OK wat nieuwe vragen dus ook wat nieuwe antwoorden :)

Nee was niet de bedoeling dat het op een starwars achtig ding zou lijken, maar op een star trek Borg cube :+

Wat de lijm klodders betreft, gewoon niet te veel lijm gebruiken!

De kleuk van de cube is Gunmetal, dat is dus een beetje tussen zilver en zwart in, het is gedaan met een airbrush. Het karton word niet zacht omdat het bewerkt is met houtlijm, dit is verdund met wat water en dan op het karton aangebracht. Dit zorgt ervoor dat als het droog is er een harde laag op het karton komt, en het karton zelf ook hard woord op deze manier bewerkt karton kan je gewoon verven en zal niet zacht worden.

quote:
RootZ schreef op 25 februari 2004 @ 16:19:
Echt super mooi gemaakt ! Houdt je nou nog veel ruimte over in de kast of is t erg krap?
In de hoogte is veel ruimte over. Ik had eigenlijk een externe voeding moeten gebruiken maar goed toen ik begon waren die erg moeilijk te krijgen in nederland...

WOW, vetste mod hier ooit op GoT vertoont.

Ik dacht dat die eerste foto een render was uit 3dsmax of een foto uit de serie.

Sorry modjes dat ik nu niks nuttigs aan dit draadje kan toevoegen.... ik ben sprakeloos.
#######->
Reg. datum: 20 mei 2002

hoe heb je het aan de binnen kant vast gezet met mobo en enzo? en hoe heb die buiten kant stevig gemaakt want met karton....?

It's Unreal.

Schitterend! Mijn complimenten!

Alter your reality.... forever.

Mijn website Hyper.nl Unreal Services (Unreal 1). Meer details op mijn Tweaker Gallery homepage.

ff een traantje wegpikken
Dat ik dit nog mee mag maken als trekkie

Gaaf........heel gaaf. :*) :*)
M`n respect

Het is zover, C2D is running. :-) Ben weer geheel bij.

Lan - fan
Reg. datum: 25 februari 2004

Dit is echt zoo mooi _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ ... hoe lang heb je erover gedaan man....
En karton.. is dat niet een beetje gevaarlijk ofzo??
Zeeeeeeeeeeeer mooi. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Sodeju, bouwschema is goud waard bij Trekkies :+

"Jou no mess with the lo Wang"

Reg. datum: 22 januari 2000

Ik wil er ook 1 , hebbu eentje van een cubeke meter zal leuk zijn.
En ehh ja lief hij moet echt naast de bank staan.! })

Het is zo dat Borg een van de intersanste figuren zijn uit de Geweldige StarTrek series.
Ook al zijn de Klingons nog zo stoer de Borg is gewoon stoerder.. :) :) :)

A7N8x XP2800+ 1024mb ATI 1950Pro WD200GB

quote:
freakouTT schreef op 25 februari 2004 @ 23:31:
Dit is echt zoo mooi _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ ... hoe lang heb je erover gedaan man....
En karton.. is dat niet een beetje gevaarlijk ofzo??

Als je kast zo heet wordt dat er karton van in de brand kan vliegen is er iets goed mis met je koeling en werkt je pc al lang niet meer denk ik...
Maare nee hoor, karton zal niet zomaar van hitte gaan fikken, van open vuur wel maar ik was niet van plan hem op de BBQ te zetten })

Paintballer

ah, hijs af :)

ik had je topic al een tijd geleden gezien op CJ, en ik vroeg me al af wat er van geworden was... hij is errug mooi geworden en ik weet zeker dat deze case in no time over het hele internet gaat!

wat is ie toch kaakverzakkend mooi.... _/-\o_

Dye, Biatch!

ik zeg toch nee
Reg. datum: 25 februari 2004

hele mooie case (ik word er bang van)
en als je hem nu via je netwerk accest krijg je dan ook het "you wil be asymilated" tekst je te horen ? ;)
of breng ik je nu op ideeen :*)

doneer nu in mijn wintersport fonds !!!!

quote:
no_no_no schreef op 26 februari 2004 @ 00:14:
hele mooie case (ik word er bang van)
en als je hem nu via je netwerk accest krijg je dan ook het "you wil be asymilated" tekst je te horen ? ;)
of breng ik je nu op ideeen :*)
Nee alleen als je remote inlogt ;)

@ the Precious
Reg. datum: 30 december 2003

Is er niet een mogelijkheid dat deze cube volgend jaar op de hcc dagen neergezet wordt, zodat we hem allemaal eens van dichtbij kunnen zien?

Zou natuurlijk zowel bij Tweakers kunnen (als ze er zijn / het mag) als bij de Startrek afdeling, of een case modding club afdeling (dat wordt vechten wie hem mag)

Ik wil hem gewoon heel graag van dichtbij zien. Alsjeblieeeft?

MobileStart, een startpagina voor je pda, met links, streams en RSS feeds

quote:
Grimli schreef op 26 februari 2004 @ 00:23:
Is er niet een mogelijkheid dat deze cube volgend jaar op de hcc dagen neergezet wordt, zodat we hem allemaal eens van dichtbij kunnen zien?

Zou natuurlijk zowel bij Tweakers kunnen (als ze er zijn / het mag) als bij de Startrek afdeling, of een case modding club afdeling (dat wordt vechten wie hem mag)

Ik wil hem gewoon heel graag van dichtbij zien. Alsjeblieeeft?
Naar de HCC ga ik al een tijdje niet meer, maar ik was wel van plan om hem dit jaar naar de OverDose 2004 mee te nemen, mits de datum en plaats een beetje schikt. En als je in de buurt woont (nu schiedam, eind volgende maand Genemuiden) dan mag je hem wel een keer komen bekijken.

Kwijl factor 10 .........respect _/-\o_

Reg. datum: 21 november 2000

Ik heb hier toch heel wat casemods voorbij zien komen.

En sommigen waren echt waanzinnig mooi, maar ook evenredig duur. Ik kan niet anders doen dan deze helemaal bovenaan mijn persoonlijke lijstje te zetten.

Het ontwerp is uniek, kan zo uit een knappe SF komen, de gebruikte materialen zijn betaalbaar, werkelijk alles is selfmade ( daar waar bij andere topcasemods nog al es het nodige voor bakken geld wordt uitbesteeed ). En hier en daar wat simpel opgeplakte kernen van spoeltjes oid als extra touch, maken dit toch wel tot een supercreatieve casemod.

In woord is het dan waanzinnig in positieve zin uiteraard ;)

Asrock ding, AMD-64 3500+, Gigje RAM, FX5900XT en met 320 GB HD-ruimte vinnik het wel best ;-)

quote:
CARman schreef op 26 februari 2004 @ 21:45:
Ik heb hier toch heel wat casemods voorbij zien komen.

En sommigen waren echt waanzinnig mooi, maar ook evenredig duur. Ik kan niet anders doen dan deze helemaal bovenaan mijn persoonlijke lijstje te zetten.

Het ontwerp is uniek, kan zo uit een knappe SF komen, de gebruikte materialen zijn betaalbaar, werkelijk alles is selfmade ( daar waar bij andere topcasemods nog al es het nodige voor bakken geld wordt uitbesteeed ). En hier en daar wat simpel opgeplakte kernen van spoeltjes oid als extra touch, maken dit toch wel tot een supercreatieve casemod.

In woord is het dan waanzinnig in positieve zin uiteraard ;)

Tnx.

Maar het gene jij denkt dat kernen van spoeltjes zijn, zijn ook gewoon met de hand van karton gemaakt hoor!

Reg. datum: 22 juni 2001

Ik vind hem erg goed. _/-\o_ Ik was zelf ook begonnen met een Borg mod. Het is nu wel héél verleidelijk om een Borg Cube skin te gaan maken. Zou het plagiaat plegen zijn als ik het ook zou gebruiken (als ik het uberhaubt al zo mooi zou kunnen krijgen).

The only limit is the limit of your imagination

NederVlaming
Reg. datum: 28 november 2000

Volgens mij heeft casejunkies last van het zogenaamde GoT-effect... Das net zoiets als /. idd ;) Die site is (voor mij) totaal onbereikbaar geworden!! Maar die kast is echt vet! :9~ Respect _/-\o_

Reg. datum: 08 januari 2004

quote:
Needforspeed schreef op 24 februari 2004 @ 23:06:
[...]

stomme vraag!! deuterium natuurlijk!! ;)

vette case trouwens _/-\o_
Zwaar water |:( |:(

The Phenom
Reg. datum: 11 augustus 2002

Netjes gedaan en goed doordacht. Het blijft leuk en inspirerend om custom cases te zien ipv de standaard verbouwde cases. ;)

[b]The Reaper of Wayward Souls...[/b]
New Project Development...

ja van die sneeuwpop ja..
Reg. datum: 10 januari 2003

Alle respect aan de modder...eindelijk weer eens iets orgineels. Had hem al mogen bewonderen op cj.com. Zeer creatief bezig geweest :D

Toch maar us aan m'n eigen mod gaan beginne...(ook orgineel :P)

|| www.x-ge.nl || AFCA ||

Izze Zimpell
Reg. datum: 15 september 2000

quote:
Harrie schreef op 26 februari 2004 @ 22:00:
Volgens mij heeft casejunkies last van het zogenaamde GoT-effect... Das net zoiets als /. idd ;) Die site is (voor mij) totaal onbereikbaar geworden!! Maar die kast is echt vet! :9~ Respect _/-\o_
tja http://slashdot.org/artic...26/204206&mode=nested

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Cooling @ WC

Echt ziet er super wreed uit _/-\o_ .
Ik moest goed zoeken , voordat ik de usb en firewire had gevonden:P.
Echt super orgineel :)

Specs Pctje : Klik hier<- Nieuwe casemod!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: