quote:Seesar schreef op 25 februari 2004 @ 11:42:
Mooi apparaat, precies goeie verhoudingen etc met aantal draadjes en vlakjes. Lijkt een beetje op zo'n starwars vliegtuig -is misschien ook zoiets de bedoeling geweest-.
Ook de groene neon doet het goed.
Wat ik me alleen wel afvraag is, je hebt die vlakjes en draden vastgeplakt, maar als ik goed naar jouw foto's kijk zie ik nergens van die "lijm-klodders". Nu kan ik me voorstellen dat dat met die kartonnen vlakjes neit zo moeilijk is, maar hoe heb je dat met die draden gedaan? heel miniem? of op juist plekken dat je het neit ziet?
En verder zo te zien heb je je apparaat roestkleurig (als ik me niet vergis) gemaakt, iig gespoten/geverft; werd het karton daar niet "nat" of zacht van?
Maar zeker mooi gedaan, alles in goede verhouding!
OK wat nieuwe vragen dus ook wat nieuwe antwoorden
Nee was niet de bedoeling dat het op een starwars achtig ding zou lijken, maar op een star trek Borg cube
Wat de lijm klodders betreft, gewoon niet te veel lijm gebruiken!
De kleuk van de cube is Gunmetal, dat is dus een beetje tussen zilver en zwart in, het is gedaan met een airbrush. Het karton word niet zacht omdat het bewerkt is met houtlijm, dit is verdund met wat water en dan op het karton aangebracht. Dit zorgt ervoor dat als het droog is er een harde laag op het karton komt, en het karton zelf ook hard woord op deze manier bewerkt karton kan je gewoon verven en zal niet zacht worden.