"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Reg. datum: 15 april 2002
CHILLUH!!!!!!!!
Lees nou even heel de startpost door en anders onderaan van de startpost het linkje volgen naar CJ. Het staat er gewoon hoorquote:Chiron schreef op 24 februari 2004 @ 23:48:
holy crapwat een vette kast!!!
wat voor spul heb je gebruikt om die 'buizen' te maken?
Hoe heb je die structuur in godsnaam gemaakt? Op de goede gok of had je al tekening / layout gemaakt voordat je ging bouwen?
vij de eerste pic dacht ik dat dat een foto was waarvan je ging nabouwen ofzo, tot ik verder scrollde
Voorzien van luchtgekoelde auto en watergekoelde PC....
Heb eigenlijk dezelfde vraag als de poster boven mij (edit: en die daarboven
wat voor afmetingen heeft die case ? Kan me geen grootte voorstellen op die foto's
DinX wijzigde dit bericht 25-02-2004 00:07 (9%)
'Religion is an insult to human dignity.
With or without it, you'd have good people doing good things and evil people doing bad things.
But for good people to do evil things, it takes religion'
- Steven Weinberg
Hier heeft DUIDELIJK tijd in gezeten.
Het eindresultaat mag er zeker zijn. Trouwens ... heb je een cd-rom speler ingebouwd/gestealth of is die extern?
ps: ik deel het ethousiastme een aantal posts hierboven mij, dat je dit even naar VIA moet sturen ivm de gekke en mooie Epian mods.
Dit is toch wel erg Uber netjes gedaan. Het hoge detail staat mij Zeer aan.
* VisionMaster moet even de pics mailen naar een paar Star Trek fans
I've visited the Mothership @ Cupertino
mobo is 17x17cm, daar ligt nog een PSU naast en wat extra ruimte, dus ik schat een 30 cmquote:DinX schreef op 25 februari 2004 @ 00:06:
Ziet er erg mooi uit.
Heb eigenlijk dezelfde vraag als de poster boven mij (edit: en die daarboven) maar ook deze nog:
wat voor afmetingen heeft die case ? Kan me geen grootte voorstellen op die foto's
_ferry_ wijzigde dit bericht 25-02-2004 00:15 (6%)
Ik ben er
* _WgV_ krijgt toch heel andere gedachten bijquote:Needforspeed schreef op 24 februari 2004 @ 23:50:
Nu kun je ook met recht anders gaan praten!! leechen heet voortaan assimileren!
@ topicstarter: Zeer vette case, eigenlijk bijna zonde om alleen maar als router te gebruiken
_WgV_ wijzigde dit bericht 25-02-2004 00:22 (20%)
zeer origineel en gedetailleerd ontwerp wat ook zeer goed is afgewerkt.
imo een van de beste custom cases die ik ooit gezien heb, echt petje af
Moet je ook zeker even submitten bij mini-itx.com..
Gefeliciteerd met een zo goed geslaagt project!
Reg. datum: 13 december 2003
Respect is hier wel op zijn plaats !
(en dat voor een router
Initial G wijzigde dit bericht 25-02-2004 00:42 (15%)
C2D E8400 P5Q 4GB GEiL PC8500 HD4850 512MB Theatron Agrippa DTS PCI-TV HD501LJ RW-NEC3520 XP-SP3Pro Online ADSL2+
Mephisto wijzigde dit bericht 25-02-2004 01:00 (4%)
Nope, wel een idee wat ik wou. Veel plaatjes van cubes bekeken en toen een eigen twist aan gegeven.quote:Mike Jarod schreef op 25 februari 2004 @ 00:02:
Tering dat heb je zeer mooi gedaan
Hoe heb je die structuur in godsnaam gemaakt? Op de goede gok of had je al tekening / layout gemaakt voordat je ging bouwen?
Reg. datum: 22 januari 2000
normaal vind ik die veranderde kasten maar onzin.
Niet dat sommige echte kuntwerkjes zijn waar veel tijd en hobby liefde in gestoken word.
Als "mr SarTrek" kan ik hier niets negatief over brallen.
Echt cool, ik zou willen dat ik het had bedacht.
http://www.startrek.com/s.../ships/article/70335.html
cruger wijzigde dit bericht 25-02-2004 01:56 (17%)
A7N8x XP2800+ 1024mb ATI 1950Pro WD200GB
:: Boutje zoekt bijpassend moertje ::
quote:CABAL schreef op 24 februari 2004 @ 23:33:
Dit is werkelijk het beste wat ik ooit heb gezien. Stuur dit naar VIA toe, dikke kans dat je naast die beetle te staan komt op hun frontpage, stuur dit naar Paramount, en je krijgt zeker weten een plekje op hun website, en stuur dit maar mini-itx.com en je hebt eeuwige roem.
dan willen ze alleen recht netzoals.. dit weet ik omdat oeloe ook zijn epia mod wou plaatsen @ mini-itx.
iig nice job maarja dat had ik allemaal verder verteld @ CJ..
Compaq = Computers often make people quite angry!
Nikon D50 + 18-70mm f3.5-4.5G + 70-210mm f4.0 + lensbaby 2.0 + SB-600 & Sony HC40 DVcam
idd, op www.epiacenter.com hebben ze gelukig geen alleenrecht, en daar staat oeleo bijvoorbeeld ookquote:ReseTTim schreef op 25 februari 2004 @ 03:30:
[...]
dan willen ze alleen recht netzoals.. dit weet ik omdat oeloe ook zijn epia mod wou plaatsen @ mini-itx.
iig nice job maarja dat had ik allemaal verder verteld @ CJ..
Dit topic is gesloten.