Toon posts:

memtest ff kort 1 antwoord is genoeg

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wat is een acceptabel aantal fouten in je geheugen? das o right... indien dat zo is weet ik ook meteen waar al mijn vastlopers vandaan komen ;)

Verwijderd

Is inderdaad 0. Als er fouten inzitten is er gewoon iets mis met je geheugen en aangezien je hele geheugen gebruikt wordt (hoe dan ook een keer) kan dat fouten veroorzaken, dus in jou geval vastlopers.

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-07 19:04
Yup :)

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2025

RSpliet

*blink*

0, maar ik raad wel een second opinion aan ;)

[ Voor 96% gewijzigd door RSpliet op 18-02-2004 20:30 ]

Schaadt het niet, dan baat het niet

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:22
Een enkele error is ook nog niet zo'n ramp, dat overleef je ook nog wel, maar het moet niet de spuigaten uit gaan lopen natuurlijk :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
heb nu 10(!!!) in 10 min:D haha ga nu ff de bijde latjes testen.. ff kijken welke stuk is.. gvd morgen weer naar de winkel fietsen:S (tering, mischien zijn ze wel bijden stuk :'( )

Verwijderd

Topicstarter
ow jah voor de admin, zet dit ff in de faq onder memtest, krijg je niet een 2e keer zo'n lame topic ;)

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik weet zeker dat ik voor mijn laptop (p1 233MHz Toshiba) wel een second opinion moet hebben, volgens mij kan memtest dit ding niet hebben ofzo, hij geeft namelijk alleen maar fouten, als ik memtest moet geloven is iedere bit van me geheugen kapot, terwijl me laptop het enige systeem is zonder kuren.

Verwijderd

Topicstarter
welke memtest gebruik je?>

• Fludizz
  • Niet online
pft, welke was dat destijds? niet de nieuwste, maar de laatste versie daarvoor nog...

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 21:07
Microsoft heeft ook een memtest programmatje ontwikkeld, het draait sowieso op alle systemen waar windows op draait, en het geeft een iets representatievere weergave van het aantal fouten waar windows ook écht last van heeft :Y)

edit:
aaargh ik kan dat kloteding niet meer vinden :'(

[ Voor 12% gewijzigd door cryforhelp op 18-02-2004 20:42 ]

• Fludizz
  • Niet online
offtopic:
ik zit vooral onder linux op me laptop, heel soms even windows... maar die memtest van www.memtest86.com vertrouw ik meer dan die van MS... puur om de reden die jij noemt, het haalt alleen de fouten waar WINDOWS last van heeft eruit...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je hebt meer dan 1 antwoord gekregen :P

Maar dan nog, dit had je toch ook wel zelf kunnen bedenken? Of je moet graag achter een half gare PC zitten. Een PC behoort 100% stabiel haar werk te doen, anders heb je gewoonweg geen PC. Punt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.