You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack
Welk OS gebruik je?
Ik gebruik XP, en daar werken alle play toetsen + volume al standaard, dus zonder itouch...
Kan ook zijn dat deze door de Soundblaster software worden 'meegenomen' , en dat ze daarom dus werken...
Itouch zou overigens wel stabiel moeten draaien, heb daar verder nooit problemen mee gehad. Vond het gewoon geen fijne software...
Ik gebruik XP, en daar werken alle play toetsen + volume al standaard, dus zonder itouch...
Kan ook zijn dat deze door de Soundblaster software worden 'meegenomen' , en dat ze daarom dus werken...
Itouch zou overigens wel stabiel moeten draaien, heb daar verder nooit problemen mee gehad. Vond het gewoon geen fijne software...
Waarom probeer je niet een andere versie van iTouch? Lijkt me sterk dat één stukje software je hele systeem onderuit haalt terwijl andere mensen hier geen problemen mee hebben.
Ik heb er ook altijd problemen mee gehad met de itouch software als mijn toetsenbord op de usb poort is aangeloten. Sinds ik hem gewoon op de PS/2 poort heb aangeloten werkt het perfect.BramT schreef op 17 februari 2004 @ 12:57:
Aangezien dit progje/driver m'n systeem regelmatig onbetrouwebaar maakt op een of andere manier zoek ik hier een alternatief voor. Ik wil dus wel m'n winamp/volume controls kunnen blijven gebruiken.
De gebruikelijke searches hebben nog niks opgeleverd...Weet er iemand hier een goed en degelijk alternatief?