Heb afgelopen zaterdag deze laptop besteld, woensdag is hij binnen gekomen en ik kwam vandaag pas thuis (van mijn studentenkamer).
Zit er een flinke deuk in de doos, hmm moet kunnen. In de doos eronder ook, hmm iets minder.
Ik pak de laptop ziet er onbeschadigd uit maak hem open en zie een rare donkere vlek, als ik goed kijk zie ik ook een krasje in het scherm en vrees het ergste.. En ja hoor het scherm is kapot

Ik dus eerst
www.hd.nl (mijn leverancier) bellen eeh ja onze persoon daarvoor is nu niet aanwezig U kun een RMA formulier op onze site invullen en dan wordt U zo snel mogelijk terug gebeld..
Ja daar had ik geen zin in, dus Acer opgebeld en de technische dienst gekregen. Ik kon kiezen de laptop bij mij op laten halen of zelf naar Acer brengen, aangezien dat voor mij niet zo ver is en ik hem dan sneller terug heb dat maar gedaan. Gelukkig deden ze nergens moeilijk over ofzo. Ik hoop dat ze niet moeilijk gaan doen over de deuk in de doos anders moet ik het alsnog met hd.nl gaan regelen waarbij ik verwacht dat het langer gaat duren.
Maarja Acer heeft beloofd hem kosteloos binnen 5 dagen thuis te laten bezorgen met een nieuw scherm erin omdat het nog onder de DOA regeling viel dus ik wacht rustig af....
Het enige dat ik tot nu toe gezien heb is "windows 98 booting" en daarna een keuze welke taal xp ik wil; en dat met een grote vlek in mijn scherm

.
Ok, tot nu toe netjes gehandeld van Acer, ik baal er zelf erg van en moest even mijn verhaal kwijt...