[Ervaringen] Acer Aspire 150x notebook
Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 last
Nieuw Topic! vraagje over dat powerstep of hoe dat ook heet ik heb hem nu bij confugratie scherm op laptop gezet bij batterij en dan loopt ie soms op 800 mhz en somsop 1800mhz maar zijn er nog meer proggies omdat in te stellen ?
--- LET OP !!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn !!!--- Wazza
Ik heb er nu alleen XP Pro overheen gezet dmv een update, maar tijdens de setup vroeg ie om vgaagp1.sys, die ik dus niet had (niet op de win xp cd en ook niet tussen de drivers voor de laptop). Goed, dan maar skippen en na afloop ATI's setup draaien, dacht ik. Mooi niet dus, hij geeft een error tijdens de setup. Hij kan 'm niet installeren zegt ie, maar waarom staat er niet bij
.edit: woei, via 4-in-1 drivers geinstalleerd en het werkt nu
.oisyn wijzigde dit bericht 13-04-2004 01:20 (7%)
[T.net karma monitor] - [Deus Ex 3]
quote:C0rrupt schreef op 12 april 2004 @ 20:38:
Ik ben ook zeer te spreken over degreef computers donderdag 13.00 betaald savonds gebeld dat ie verstuurd was vrijdag avond had ik hem thuis
! vraagje over dat powerstep of hoe dat ook heet ik heb hem nu bij confugratie scherm op laptop gezet bij batterij en dan loopt ie soms op 800 mhz en somsop 1800mhz maar zijn er nog meer proggies omdat in te stellen ?
Ik geloof dat speedswitch xp dat kan.
http://www.diefer.de/speedswitchxp/
Reg. datum: 18 augustus 2000
Ik zou zeggen, bel of mail... Maar nog beter: lees eerst ff de shopservey: http://www.tweakers.net/shopsurvey/2487 , daar staan namelijk niet zo'n leuke dingen in, zeker m.b.t het op voorraad zijn e.dquote:RiCk schreef op 13 april 2004 @ 19:08:
weet iemand oftie bij Beat-IT atm op voorraad is??
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
quote:deepspace schreef op 13 april 2004 @ 19:12:
[...]
Ik zou zeggen, bel of mail... Maar nog beter: lees eerst ff de shopservey: http://www.tweakers.net/shopsurvey/2487 , daar staan namelijk niet zo'n leuke dingen in, zeker m.b.t het op voorraad zijn e.d
dat heb ik gezien
maar wou ze sowieso bellen en afhalen
Ik heb een probleem met mijn acer aspire 1500,
hoe kan het dat mijn wireless lan verbinding de hele tijd wegvalt,
of helemaal niet aanwezig is,
is dit een hardware of software probleem,
en heeft iemand dit al eerder gehad,
alvast thnx
Hoi, welkom op GoT, we willen je graag helpen, maar geef ons dan meer info, over het os, de hardware, en wat je zelf allemaal al hebt gedaan, en de preciese klacht. en ook is het raadzaam om de verschillende faq's te lezen, en een groet aan het begin of het eind, is op dit forum niet nodig, we zijn allemaal bekenden en vrienden van elkaar !quote:fdjfdj schreef op 13 april 2004 @ 21:48:
Hallo,
alvast thnx
win xp home, 512 mb intern, amd 3000+ 64 bits,
we kunnen geen verbinding krijgen met onze Sweex Wireless Router/Accespoint
802.11g, we hebben een firmware upgrade geprobeerd, was niet succesvol,
zelfde probleem,
Met een usb wireless lan pen krijgt hij wel direct verbinding maar de interne wireless lan krijgt heel af en toe verbinding, en als hij verbinding heeft is het heel erg traag,
ten tweede ben ik een beetje de weg kwijt in al die W-lan standaarden, heeft deze laptop alleen de IEEE 802.11 "g" variant? of houdt dat in dat ie atumatisch ook met de "a" versie kan communiceren? en/of "b"? en is "b" nou de meest gebruikte variant bij wifi hotspots?
quote:Foul_ol_Ron schreef op 13 april 2004 @ 22:47:
ff een paar vraagjes voordat ik hem toch wel ga kopen, ten eerste: zou je voor deze laptop nog iets van een basestation kunnen aanschaffen, of een of ander generic kastje ofzo? Wil er voor thuis gebruik namelijk fijner toetsenbord/muis, tweede monitor, printer en USB-meuk aan hangen zonder elke keer alle kabeltjes eraan te moeten kopelen,...(yup ik ben lui)
Nope, een dockingstation kan er niet aan, je zult dus moeten ompluggen.
Hij heeft b en g (dus 11 en 54 Mbit/sec). De a ondersteunt ie niet, aangezien dit eigenlijk nooit een officiele standaard is geworden en ook op een andere frequentie werkt. b en g doen het dus wel beiden. b is idd op dit moment de meest gebruikte (11 Mbit/sec), maar g komt steeds meer op.quote:ten tweede ben ik een beetje de weg kwijt in al die W-lan standaarden, heeft deze laptop alleen de IEEE 802.11 "g" variant? of houdt dat in dat ie atumatisch ook met de "a" versie kan communiceren? en/of "b"? en is "b" nou de meest gebruikte variant bij wifi hotspots?
ik heb precies het zelfde probleem. en het gebeurt iedere keer als er veel cpu gebruik is (starten steam gamen pifast)quote:fdjfdj schreef op 13 april 2004 @ 21:48:
Hallo,
alvast thnx
-S1L3NS3R- wijzigde dit bericht 13-04-2004 23:50 (14%)
Reden: touchpad
Intel p4 2,53 asus p4pe 768mb pc2700 samsung ati 9700pro|AMD 64 2800 512mb pc3200 kingston ,ASUS K8V SE deluxe,ati 9600xt|
Dat vind ik nogal raar, er zou volgens mij gewoon FAT12 op moeten staan, en via een USB kabel op de camera zelf leest ie hem wel. Hij vraagt ook of ik 'm wil formatteren, maar als ik dan ja kies dan zegt ie dat ie niet geformatteerd kan worden
Is dit een probleem met die sony memorysticks of is mijn cardreader stuk? Ik heb hier in totaal 3 sticks (van resp. 8, 64 en 128 mb), en hij leest ze alle drie niet
.oisyn wijzigde dit bericht 14-04-2004 03:12 (6%)
[T.net karma monitor] - [Deus Ex 3]
quote:.oisyn schreef op 14 april 2004 @ 03:10:
Heeft iemand die cardreader eigenlijk al eens uitgeprobeerd? Mijn ouders hebben een Sony DSC P5 digicam, en ik stopte voor de grap een memory stick in de cardreader. Zonder de stick erin zegt ie "insert disk bladiebla" als je naar F: kijkt (standaard is dat dus de drive voor een memory stick), maar als ie erin zit zegt ie dat ie niet geformat is (hij ziet dus wel dat er iets in zit).
Dat vind ik nogal raar, er zou volgens mij gewoon FAT12 op moeten staan, en via een USB kabel op de camera zelf leest ie hem wel. Hij vraagt ook of ik 'm wil formatteren, maar als ik dan ja kies dan zegt ie dat ie niet geformatteerd kan worden
Is dit een probleem met die sony memorysticks of is mijn cardreader stuk? Ik heb hier in totaal 3 sticks (van resp. 8, 64 en 128 mb), en hij leest ze alle drie niet
Iheb wel vaker meegemaakt dat een sony stick niet leesbaar meer was. Een collega van mij was niet echt blij toen hij terug kwam uit Schotland en zijn stick bleek niet meer bereikbaar (zelfde sympthomen als jij nu schetst).
Die stick kon uiteindelijk wel geformateerd worden en daarna werkte hij wel weer goed.
Je hebt de stick al in een andere reader geprobeerd ???
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity | Niet met me eens ? DM ME
De specificaties zijn super, zeker voor z'n prijs.
De afwerking is minder.
Het beeldscherm is de eerste domper.
Een hoge resolutie, maar een brakke kijkhoek.
Verder vond ik het toestel toch redelijk warm worden (maar wat wil je met zo'n kracht).
De ventilator stoorde mij in het begin, maar daar ben ik dan weer aan gewend geraakt.
Wat me echt irriteerde was de losse aansluiting van de netstroomadapter.
Zodra je het toestel beweegt krijg je een "kassa-bieptoon" te horen om je te waarschuwen. En als je niet uitkijkt, valt de aansluiting er zelfs gewoon uit.
De USB-aansluitingen waren dan weer overdreven stroef.
Dus eindoordeel:
Na 5 minuten redelijk teleurgesteld.
Na een paar uur toch gehecht geraakt aan dit toestel.
Dit is een super toestel aan een super prijs, maar ik heb jammer genoeg m'n twijfels over de duurzaamheid.
Dus ik raad in ieder geval de Acer garantieverlenging aan...
OVer de cardreader, helaas heb ik die niet kunnen testen, mijn cam heeft CF en ik heb verkeerd gegokt dat deze dat ook zou accepteren, kan wel van het weekend even proberen met de kaart van de cam van mijnva der.
USB poorten zijn idd overdreven stroef, dat probleem heb ik ook al gemerkt de problemen met de netadapter heb ik niet.
En de verlengde garantie moet ik idd kopen, heb er nog maar 2 weken voor, dus niet vergeten
Verder heb ik af en toe problemen met het touchpad, maar dat kan ook aan mij liggen. Als ik er een tijdje mee aan het werken ben dat hij niet meer goed reageert, dat ik een stuk beweeg en als ik dan mijn vinger er af haal hij meteen terug schiet, erg vervelend. Heb gister uitgevonden dat fn+f7 (touchpad aan/uit) even uit en aanzetten helpt. Maar heb er ook maar een Logitech optical usb muisje bijgekocht voor het gamen.
Verder ben ik wel tevreden over het scherm, alleen jammer dat Age of Mythology geen 1400*1050 resolutie ondersteunt.(wat met trouwens wel opviel, tijdens het spelen contine 100% cpu, vind ik best knap
pietje63 wijzigde dit bericht 14-04-2004 11:38 (36%)
quote:pietje63 schreef op 14 april 2004 @ 11:35:
Over de wlan problemen -> hier werkt het goed, het zou hardwarematig kunnen zijn vooral als je zegt dat je wel EEN verbinding hebt (maar niet snel genoeg) en dat het met een usb stick wel werkt.
OVer de cardreader, helaas heb ik die niet kunnen testen, mijn cam heeft CF en ik heb verkeerd gegokt dat deze dat ook zou accepteren, kan wel van het weekend even proberen met de kaart van de cam van mijnva der.
USB poorten zijn idd overdreven stroef, dat probleem heb ik ook al gemerkt de problemen met de netadapter heb ik niet.
Wat is stroef? hard drukken dus?
Hoe gaat het verder ermee?
ik was redelijk positief dus heb ik er 1 besteld. Die gedachte wordt nu al minder als ik dit zo lees hahaha
Ik kijk tv via de schotel ik laat me decoder streamen naar me laptop en kijk zo tv wirelles door het het hele huis heen, het programma die de stream opvangt is bets wel zwaar ook dit draaid zonder problemen. Alleen bij het branden van een dvdeetje wil die nog weleens sputteren als je bijvoorbeeld IE opstart ofzo. Dus ik ben nog steeds heel tevreden
Wat de netstroomadapter betreft: Hier heb ik geen problemen mee.. Ik mag er zoveel aan draaien als ik wil, hij blijft stroom geven.. Als ik hem uittrek hoor ik wel een biep..
Conclusie: Superlaptopje!!!!!!!!
Reg. datum: 31 december 1999
Dat bijprikken kun je vergeten, je zult je 2 x 256 moeten vervangen door 2 x 512. Duur grapje.quote:BzR schreef op 14 april 2004 @ 12:19:
Ik heb nog nergens last van en ik gebruik 'm best wel intensief, wireless werkt prima, ik speel wireless CS (steam) zonder problemen 100 fps op 800x600 geen schokken of last van uitvallend wireless netwerk. Zelfs Farcry draaide redelijk schokte wat maar dat is memory tekort ik ga eind van de maand dan ook 512mb bij prikken.
Echt breed worden? BodyBuilding Forum
Mja, dat is AMD. Het is ' gelijk ' aan de snelheid van Intel (3000+) maar draait eigenlijk maar op 1.80Ghz. 3000 is niet het aantal Mhz aanduiding maar een productnummer en dat van Intel.quote:
Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 last
Dit topic is gesloten.