Naar aanleiding van het lezen over waarom buitenaardse mannetjes groen zouden zijn bedacht ik me ineens dat ik ooit in havo 2 een werkstuk heb gemaakt voor aardrijkskunde die over het hele jaar verdeeld was dus je moest een bewegend onderzoek uitkiezen::
Graancirkels (beter bekent als Crop Circles)
meest voor komend in Engeland (UK) waar die onwijs grote graanvelden te vinden zijn!
Klas :: Havo2
Jaar :: 1999//2000 (zo ff uit mijn hoofd)
Vak :: Aardrijkskunde!
We kregen een opdracht aan het begin van het schooljaar om een onderzoek te doen naar iets wat jou boeide en wat bewegend was dus waar je een behoorlijk de tijd voor nodig had om het een btje volledig en interrestand te maken!
:: Ik zag op dat moment op tv bij het zappen op het BBC News het volgende voorbij komen ::

:: Ik ging trouw elke dag het BBC news volgen om te kijken of er nieuwe dingen waren met betrekking tot die graancirkels en ja hoor na een halve maand ofso kwamen er weer nieuwe cirkels in het nieuws! Nu toch wat ingewikkelder en dacht toen ach ja meerdere mensen
dan lukt dat wel ::

Foto 3 = Ellinton

Foto 4 = West Overton

Wat kreeg ik op dat moment voor mijn ogen! Dat er nog nooit 1 spoortje van een mens is gevonden geen voetafdruk geen vezel geen haar niets nakkes nada! en nog geen week later weer een zooi van die cirkels nu nog ingewikkelder ::

en nog wat meer cirkels weer verdeeld over een aantal gebieden in de UK

De laatste cirkels die zijn gespot in engeland zijn ::

Ondertussen alweer meer volgens mij het gaat maar door en door
:: En deze vind ik tot nu toe het mooiste ::

Vooral ook om de uitleg die erbij is gegeven !!
De intelligentie die nodig moest zijn geweest voor het maken van deze "Graancirkel" is echt buitengewoon
Als je namelijk bedenkt dat het een gezicht van een Buitenaardswezen is en dat de cirkel die erbij afgebeeld is een disc voorsteld
en je ontleed een CD een gewone ordinaire Compact Disk ::

waar is dat uit opgebouwd?
juist ja Segmenten en Frames & Sectoren
allemaal kleine hokjes en blokjes..
nahja ik laat het hierbij!! Ik hoop dat jullie jullie eigen mening hierover hier neer willen zetten! en dat ik zelf ook weer wat dingen leer van jullie hierover!!
Voor mij is het laatste woord over Graancirkels nog niet gesproken!

*// de fotos heb ik van een website afgehaald url is te zien in de fotos
//*
Graancirkels (beter bekent als Crop Circles)
meest voor komend in Engeland (UK) waar die onwijs grote graanvelden te vinden zijn!
Klas :: Havo2
Jaar :: 1999//2000 (zo ff uit mijn hoofd)
Vak :: Aardrijkskunde!
We kregen een opdracht aan het begin van het schooljaar om een onderzoek te doen naar iets wat jou boeide en wat bewegend was dus waar je een behoorlijk de tijd voor nodig had om het een btje volledig en interrestand te maken!
:: Ik zag op dat moment op tv bij het zappen op het BBC News het volgende voorbij komen ::

Ik dacht mooi dat wordt mijn onderwerp voor mijn jaar onderzoek voor aardrijkskundeIk zag dat en dacht lol? welke gek doet dat?? Ik dacht dat is vast en ventje dat denkt dat ie grappig is want met een stok met aan beide einde een stuk touw en je gaat een rondje lopen in graan of 2 dan krijg je dus zo een mooi rondje ik denk ja ik ben wel goed maar niet gek!
:: Ik ging trouw elke dag het BBC news volgen om te kijken of er nieuwe dingen waren met betrekking tot die graancirkels en ja hoor na een halve maand ofso kwamen er weer nieuwe cirkels in het nieuws! Nu toch wat ingewikkelder en dacht toen ach ja meerdere mensen

:: Weer een aantal keer dat nieuws gevolgt totdat er nieuwe cirkels waren gevonden maar nee dit keer niet op 1 plek in engeland (UK) maar op meerdere plekken tegelijk ::Ik dacht bij het zien van deze nou dat red je denk ik niet in je uppie! en dacht na ja wat "handlanger hedan moet het wel lukken! Ik nam het dus nog steeds met een korreltje zou maar vond het toch steeds interesanter worden
Foto 3 = Ellinton

Foto 4 = West Overton

:: Paar weken later was ik op internet aan het zoeken en zat ik op de site van cnn & bbc te kijken naar artikelen over die graancirkels! ondertussen nog steeds van overtuigd dat het door mensen gedaan werd! doen las ik een aantal dingen en dacht hmmz.... hmmz.... ik dacht tja als dat en dat zo is wat moet ik er dan van denkenIk keek naar de foto`s die ze op tv lieten zien (die kon je later van hun website afhalen oid) bekeek ze goed en dacht hmm 2 verschillende plekken, meerdere mensen hmm misschien is het wel een groepering die dit teweeg brengt! dat was wat ik dacht en ik voelde me daar wel goed bij bij die gedachten! Ik was er dus nog steeds van overtuigd dat de mens heir mee bezig was!

en nog wat meer cirkels weer verdeeld over een aantal gebieden in de UK
:: Onder tussen kwamen er nog een aantal van die cirkels... ::Ik krabte mezelf op mijn kop en ik wist het niet meer... geen bewijzen van het feit dat mensen het gedaan zouden hebben.... als het een groep was der zal der altijd wel 1tje zijn die zijn bek niet kan houden.... dus het zou gaan uit lekken ook dat is niet gebeurd! de cirkels zijn al heel lang bekent en vanaf dat moment isser nog nooit iemand geweest die zijn bek had opengetrokken over van "DAT HEBBEN WIJ GEDAAN DAT HEBBEN WIJ GEDAAN" .... dus allemaal goed vaag enzo ik dacht het wordt tijd eens met mijn aardrijkskunde docent te gaan lullen! Ik mijn onderwerp voor gelegd hij schrok een btje zo van wow wat gaat er bij haar om in der hoofd.. als ze dat als onderwerp zocht hij wou van alles weten ik liet hem zien wat ik tot nu toe had! Hij door genomen en er kwam een discussie waar we niet veel wijzer uit werden!!

Tot op de dag van vandaag ben ik er nog steeds niet achter waardoor dit veroorzaakt wordt! daarom zou ik graag jullie mening willen weten hierover! en kom niet met kinderachtige dingen maar reageer er even serieus op aub!!Om het een beetje te gaan afsluiten... het schooljaar liep ten einde en ik had voor zover ik wel dacht een behoorlijk goed onderzoek gemaakt! Veel documentatie enzo... was er eik best trots op... ik had het ingeleverd en kreeg het na de proefwerk week terug! met de vraag of ik er nou uit was waardoor deze dingen werden veroorzaakt! en dat was ik niet... (9,5 voor gehad btw & is nog steeds op school wouden het houden als voorbeeld)
De laatste cirkels die zijn gespot in engeland zijn ::

Ondertussen alweer meer volgens mij het gaat maar door en door
:: En deze vind ik tot nu toe het mooiste ::

Vooral ook om de uitleg die erbij is gegeven !!
De intelligentie die nodig moest zijn geweest voor het maken van deze "Graancirkel" is echt buitengewoon
Als je namelijk bedenkt dat het een gezicht van een Buitenaardswezen is en dat de cirkel die erbij afgebeeld is een disc voorsteld
en je ontleed een CD een gewone ordinaire Compact Disk ::

waar is dat uit opgebouwd?
juist ja Segmenten en Frames & Sectoren
allemaal kleine hokjes en blokjes..
nahja ik laat het hierbij!! Ik hoop dat jullie jullie eigen mening hierover hier neer willen zetten! en dat ik zelf ook weer wat dingen leer van jullie hierover!!
Voor mij is het laatste woord over Graancirkels nog niet gesproken!
*// de fotos heb ik van een website afgehaald url is te zien in de fotos