Hij is klaar!! Al een tijdje maar nu dan een fototje. Hij moet nog 1x worden gelakt omdat de roller strepen achterliet. Dat gaat binnenkort gebeuren met mooi weer. Tevens komen er nog marmeren stenen onder. Als dat zo is volgt er waarschijnlijk wel een final pic!
Klein
Groot
-----------------------------------------------------------------------------------
Ik ben begonnen met het maken van luidsprekers en wel de Morions. De keus is hierop gevallen nadat ik het topic van Teacher had gelezen.
Aangezien ik voor het eerst iets zelf ga bouwen moet het natuurlijk niet meteen het duurste van het duurste zjin, en het moet gewoon leuk zijn om te doen.
En om niet langer door te zagen met zo'n saai verhaaltje komen hier de pic's die het begin laten zien van het projectje.
De klaar lege fase

De eerste plank zit erop

Fototje van de hoek

Nog een andere hoek

De vorm van een box?
Dit is het voorlopig, ik blijf foto's posten van de vooruitgang.
Vandaag ook weer er aan gewerkt. Gaat de goede kant op! Foto's volgen spoedig.
Vandaag, zondag, het filter inelkaar gezet.

Het filter, let niet op de tape, dit was voor het vervoer nodig.

Verder gegaan met het dempings materiaal. Baspijpen erin. Nu is het nog een kwestie van demping afmaken en het freesen van de driver gaten. Dit gaat de komende week gebeuren, even als het beginnen aan box #2. Daarnaast uiteraard nog schuren, plamuren, verfen etc.

Klein

Groot
-----------------------------------------------------------------------------------
Ik ben begonnen met het maken van luidsprekers en wel de Morions. De keus is hierop gevallen nadat ik het topic van Teacher had gelezen.
Aangezien ik voor het eerst iets zelf ga bouwen moet het natuurlijk niet meteen het duurste van het duurste zjin, en het moet gewoon leuk zijn om te doen.
En om niet langer door te zagen met zo'n saai verhaaltje komen hier de pic's die het begin laten zien van het projectje.

De klaar lege fase

De eerste plank zit erop

Fototje van de hoek

Nog een andere hoek

De vorm van een box?
Dit is het voorlopig, ik blijf foto's posten van de vooruitgang.
Vandaag ook weer er aan gewerkt. Gaat de goede kant op! Foto's volgen spoedig.
Vandaag, zondag, het filter inelkaar gezet.

Het filter, let niet op de tape, dit was voor het vervoer nodig.

Verder gegaan met het dempings materiaal. Baspijpen erin. Nu is het nog een kwestie van demping afmaken en het freesen van de driver gaten. Dit gaat de komende week gebeuren, even als het beginnen aan box #2. Daarnaast uiteraard nog schuren, plamuren, verfen etc.

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 17807 op 23-05-2004 18:56 . Reden: Afbeeldingen resize + link ]