Wanner komt Longhorn?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De titel zegt het eigenlijk al. Ik vraag me af wanneer de opvolger van XP officiëel uit komt. Heb al gezocht in forum maar helaas niets gevonden. Ook zoeken in nieuws berichten leverde niet op. Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08 15:39

Dennahz

Life feels like hell should.

Volgens mij in 2005.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 17:44
Nog niet zolang MS nog geld genoeg verdiend aan w2k en xp, kunnen ze het zolang achterhouden als ze zelf willen dacht ik zo. En nee dit is geen flame, ik denk alleen dat een groot deel al lang af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is het de moeite waard om daar op te wachten? Zal dilemma even uitleggen. Wil rond zomervakantie nieuwe laptop aanschaffen, inclusie windows en office licentie. Is het het wachten waard om te wachten tot Longhorn uit is?

Ps. sorry helemaal niet aan google gedacht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Het wachten waard? Tsja, er is nog niet zo heel veel bekend over de features e.d., en een OS upgrade verhoogt de functionaliteit van je laptop (als in: productiviteit, wat je ermee kan) niet zo veel, immers, tikken blijft hetzelfde, en dat ene spelletje blijft dat ene spelletje :)

Uiteraard zou je ook de nieuwssearch kunnen gebruiken, dat levert je wel een aantal berichten op :)

[ Voor 16% gewijzigd door G33rt op 14-01-2004 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 11:20

momania

iPhone 30! Bam!

Of het het wachten waard is moet je echt zelf bepalen.

Waarschijnlijk kan je wel, wanneer de opvolger van XP uitkomt, een goedkope upgrade licentie aanschaffen.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-04 12:50
ge-flopt schreef op 14 januari 2004 @ 12:53:
Nog niet zolang MS nog geld genoeg verdiend aan w2k en xp, kunnen ze het zolang achterhouden als ze zelf willen dacht ik zo. En nee dit is geen flame, ik denk alleen dat een groot deel al lang af is.
Heb die beta hier geïnstalleerd en hij was er na een dag of 2 weer af. Memory leaks in explorer waar je U tegen zegt, Aero (daar was nog helemaal niks van geïmplementeerd), WinFS was allemaal nog LANG niet af in build 4051. Bovendien voldoen XP en 2000 nu nog voor de meeste klanten. Denk dat het idd nog wel tot begin 2006 zal duren voordat ie komt.

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Ik d8 dat ik gelezen had op t.net dat het was verchoven naar 2006

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tsja, zolang wil/kan ik niet wachten hoor >:) zal dan idd wel voor upgrade gaan tegen die tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Evil M@V schreef op 14 januari 2004 @ 12:59:
Ik d8 dat ik gelezen had op t.net dat het was verchoven naar 2006
Klopt.
Dat bericht @ tweakers.net is ook nieuwer als de bovenstaande bron.

nieuws: Microsoft verschuift introductie Longhorn naar 2006

De server versie zelfs tussen 06 en 08: nieuws: 'Komst Longhorn Server mogelijk tussen 2006 en 2008'

[ Voor 13% gewijzigd door kamerplant op 14-01-2004 13:03 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 17:06

Greyfox

MSX rulez

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 12:54:
Is het de moeite waard om daar op te wachten? Zal dilemma even uitleggen. Wil rond zomervakantie nieuwe laptop aanschaffen, inclusie windows en office licentie. Is het het wachten waard om te wachten tot Longhorn uit is?

Ps. sorry helemaal niet aan google gedacht :/
Wat wil je er precies mee?
Wat denk je met Longhorn meer te kunnen dan nu met windows xp?
Je moet wel een hele specifieke reden hebben, anders heeft het weinig zin.
Bovendien denk ik pas dat je Longhorn echt wilt als het eerste service pack uit is, dus eind 2006.
Tegen die tijd is het weer tijd voor een nieuwe laptop. :)

MSX 2 rulez more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De hedendaagse schermen voldoen niet meer aan de longhorn norm iig. dus met die laptop kun je beter wachtten.
Het zal wel compatible zijn maar dan komt longhorn niet volledig tot z`n recht, ik zelf denk dat longhorn een dijk van een OS word net als Windows XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tsja, zo snel gaat dat helaas. Laptop is voor m;n eigen bedrijfje. Wordt gebruikt voor e-mail, internet en word. Maar ook om netwerken te testen e.d. en soms een websiteje te bouwen. Maar zolang kan ik toch niet wachten dus keuze is makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kipcorn
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-08 10:33
Tja... Ik heb die beta ook even geinstalleerd en zover ik kon zien was het niets meer dan Windows 2000 met een veredelde Windows XP GUI.
Buiten wat niet relevante "verbeteringen" (da's altijd relatief bij MS) is het enige nieuwe dat het NOG meer van je systeem vraagt.
Het ziet er allemaal ontzettend gelikt uit. Maar als je niks om fancy looks geeft doe jezelf dan een lol en neem gewoon Windows 2000.

IMHO heeft Windows XP niets meer dan Windows 2000 behalve een gelikte GUI, waar ik persoonlijk niks om geef. Sterker nog, ik vind het afschuwlijk, al die kleuren en ballonnetjes die je vertellen dat je op "de Startknop" moet klikken om het "Startmenu" open te vouwen.
Ik vermoed dat Windows Longhorn nog meer van dit soort overdreven gebruiksvriendelijke troep aan boord heeft.
Pagina: 1