-Was up?
om maar even met de spreekwoordelijke deur in huis te vallen; Ik heb een nieuwe pc nodig!B)
-Warom?
ik ben een fervent DTP'r en EPP'r en heb een goede base nodig om buiten school en werk uit de voeten te kunnen met de nieuwe CS serie van adobe en de nieuwste qwark.
-Wat niet?
APPLE! in tegenstelling tot veel lui in de grafische branche KOTS ik van apples arogantie en de daarme gepaarde prijs/prestatie verhoudingen... BAH!
-Wat wel?
een wintel platform, athlon 64, inter met HT (of stieken toch een dual)
-Wat mot je van de GoT'ers?
advies, wat is aan te raden, zo znel mogelijke DTP functies id het doel. (geld speeld wel degelijk een rol)
-What i had in mind:
athlon 64 3200+
msi k8 neo moederboard
1024 md ddr 400 mhz (2x 512, (WELK MERK???)
9600 pro ati
S-ata HD
Change my mind;) maar beargumenteer het wel svp.
bij voorbaad bedankt, soulstealer
om maar even met de spreekwoordelijke deur in huis te vallen; Ik heb een nieuwe pc nodig!B)
-Warom?
ik ben een fervent DTP'r en EPP'r en heb een goede base nodig om buiten school en werk uit de voeten te kunnen met de nieuwe CS serie van adobe en de nieuwste qwark.
-Wat niet?
APPLE! in tegenstelling tot veel lui in de grafische branche KOTS ik van apples arogantie en de daarme gepaarde prijs/prestatie verhoudingen... BAH!
-Wat wel?
een wintel platform, athlon 64, inter met HT (of stieken toch een dual)
-Wat mot je van de GoT'ers?
advies, wat is aan te raden, zo znel mogelijke DTP functies id het doel. (geld speeld wel degelijk een rol)
-What i had in mind:
athlon 64 3200+
msi k8 neo moederboard
1024 md ddr 400 mhz (2x 512, (WELK MERK???)
9600 pro ati
S-ata HD
Change my mind;) maar beargumenteer het wel svp.
bij voorbaad bedankt, soulstealer