Toon posts:

Probleem radeon 9600

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lo ,

Ik heb een HIS Excalibur 128Mb 9600 VP RTL grafische kaart

Maar er is een probleem mee , het zit zo :

Kaart is 2 maanden oud maar draait pas sinds vorige week.

Wanneer je GEEN drivers installed kan je ermee in windows , IE , ...
Zolang het grafisch geen zware dingen zijn.

Wanneer je 3.9 ati drivers installeerd ( want anderen werken niet ) kan je ook in windows , IE , ... maar heb je een soort van 'artifacts' , games lukken hier ook niet.

Heb ook al geprobeert in andere pc , precies 't zelfde

iemand die weet wat ik nog kan doen ?

screens :

http://users.pandora.be/skatedivision/projects/1.JPG => ingame bij trackmania

http://users.pandora.be/skatedivision/projects/3.JPG => is wel duidelijk denk ik

Alvast bedankt

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 16:49

Godjira

To infinity and beyond!

Mee terug naar de winkel en je garantie claimen, want dit is gewoon een defecte kaart waarschijnlijk. Aangezien de Windows divers standaard zijn worden er veel van de functies op de kaart niet gebruikt die met de ATI drivers wel gebruikt worden. Daar ligt dan het probleem. Ook kun je Catalyst 3.10 nog proberen, maar ik denk echt dat je kaart brak is.

[ Voor 92% gewijzigd door Godjira op 29-12-2003 22:00 ]

Profile

Verwijderd

Topicstarter
Dat is het nu juist .. winkel ligt 200km hier van daan en ik heb vorige week een mail gestuurd voor RMA aanvraag en ik heb nog steeds niets terug gehad.

Komt van bij PCgate , en ik vertrouw die winkel voor niets ...

Op ander forum heeft er iemand 2 hd's voor rma naar toe gestuurd en nu is hij 2 maanden verder en nog geen hd's of mails of geld gezien :|

RMA zit er dus niet in , heb iemand die hem wilt kopen voor 50€ dus ik denk dat ik dat ga doen als niemand me een oplossing kan geven , ikzelf denk ook gewoon dat hij kapot is

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
In andere pc hetzelfde probleem --> kaart brak. Wat je daar zelf mee doet moet jij weten natuurlijk, maar voor die 50€ zou ik wel het risio nemen om die pc-shop te mailen. Desnoods probeer je het direct via ATI te regelen :)

Verwijderd

Het lijkt alsof MCDos de enige leverancier is van HIS in Nederland(zie where to buy op www.hightech.com.hk), je zou kunnen proberen om contact met ze op te nemen, wellicht dat ze iets voor je kunnen betekenen.
Succes

Verwijderd

Topicstarter
Pollewob schreef op 29 december 2003 @ 22:10:
In andere pc hetzelfde probleem --> kaart brak. Wat je daar zelf mee doet moet jij weten natuurlijk, maar voor die 50€ zou ik wel het risio nemen om die pc-shop te mailen. Desnoods probeer je het direct via ATI te regelen :)
Via ATI gaat niet ... en ik heb Pcgate al 3x gemaild , na 4 dagen nog steeds geen antwoord

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 22:14:
Het lijkt alsof MCDos de enige leverancier is van HIS in Nederland(zie where to buy op www.hightech.com.hk), je zou kunnen proberen om contact met ze op te nemen, wellicht dat ze iets voor je kunnen betekenen.
Succes
Ja , ik heb gezien dat pcgate nu alleen nog maar netwerk producten verkoopt .. dus naar mijn garantie kan ik fluiten bij hun

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 22:57:
[...]

Ja , ik heb gezien dat pcgate nu alleen nog maar netwerk producten verkoopt .. dus naar mijn garantie kan ik fluiten bij hun
Onzin, garantie moet gewoon geldig bljven.
Bel anders eens naar het admin. contact van het PCGate domein:

Domeinnaam pcgate.nl (eerste domein)
Status actief

Registrant Pcgate v.o.f.
Grote Fok 12
8321 VW URK
Netherlands
Domicilie N/A
Gebonden aan ADR ja
Administratief contact L. Romkes
+31 654678661
info@pcgate.nl