[acpi] pc startte niet meer op

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• e1f
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-07 14:33
Ik zat rustig een filmpje te kijken en opeens start m'n pc opnieuw op. Vervolgens geprobeerd op te starten in veilige modus. Dat lukte nog en ik denk, 'k ga gewoon weer opnieuw opstarten en fijn verder kijken. Maar dat ging dus helaas niet... Zodra Windows geladen werd begon ie weer opnieuw op te starten. Ook veilige modus en opdrachtprompt. Met windows xp installatie cd erin opgestart, ging goed totdat de melding kwam dat acpi bios niet overeen kwam met de acpi configuratie. Vond ik een beetje erg raar omdat 'ie het altijd gedaan heeft en er opeens mee ophield. Ik heb nu de bios geflashed naar de nieuwste versie van de fabrikant en nu startte de pc gewoon weer keurig op (alleen de melding dat windows was hersteld van een ernstige fout... zoiets dacht ik al ja |:( ). Nu doet ie het dus weer, maar ik vind het nog steeds vaag dat dit zomaar gebeurde. Weet iemand waar dat aan lag en hoe ik het in de toekomst kan voorkomen?

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:49

Shunt

Boe

ten eerste lees deze eens door :
PMG Beleid

ik kan nergens uit je verhaal halen dat je ook maar iets gezocht hebt naar het probleem hier of op een andere medium.

ten tweede
lees eens op die link door en dan zie je gelijk wat er allemaal mist in je start post

ik kan nu moeilijk even in mijn glazen bol kijken om te zien wat voor je gebruikt.

dus post aub even alle specs van je systeem.

zoek even op het probleem hier binnen got en buiten got (bvb google).
kom je er dan nog niet uit. post dan hier nog eens wat je allemaal geprobeerd hebt en dan samen met je specs kunnen wij hier verder kijken. ;)

lees ook deze eens door :
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

hier staat een hoop nuttige info in om problemen te achter halen en te voor komen.

edit

beetje verkeerd gelezen :P os stond wel duidelijk vermeld
Gonarch schreef op 29 december 2003 @ 10:09:
Als je wilt dat je geholpen wordt, is het ook wel verstandig om je verhaal wat leesbaarder te maken met enters of smilies :)

Tweakers zijn namelijk lui, als het redelijk wat moeite kost om iets te lezen is dat al gauw teveel gevraagd B)
sorrie hoor maar hier ben ik het helemaal niet mee eens.
De manier waar op dit hier neer gezet is klopt eigenlijk 100%.
Interpunctie klopt spelling klopt. Ik zie dus niet wat er mis mee is, dat jij het niet fijn vind lezen is iets anders. ;)
Zelf gebruik ik ook een totaal andere stijl sommige mensen vinden die weer iritant.

[ Voor 49% gewijzigd door Shunt op 29-12-2003 10:25 ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-07 14:44
Als je wilt dat je geholpen wordt, is het ook wel verstandig om je verhaal wat leesbaarder te maken met enters of smilies :)

Tweakers zijn namelijk lui, als het redelijk wat moeite kost om iets te lezen is dat al gauw teveel gevraagd B)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:18
Ik kan helemaal niks uit je verhaal opmaken, je hebt zelfs geen eens de specs er in staan. Hier kan helemaal niemand dus wat mee. Zie de FAQ en het PMG beleidssticky.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.