Ik heb een Geforce 3 , en heb net een nieuw moederbord in me pc gekregen.
Nu heb ik het probleem als ik mijn drivers installeer (via VGA-Modes kom in me windows) dan blijft me pc hangen en zie ik het beeld (gaat niet verder dan opstart logo) helemaal een rotzooi worden en zie ik een wit " _ "knipperen en dan gaat me monitor na een tijd Stand-By. Maar alleen kan ik in me windows komen , door in VGA-modes op te starten en dan als ik de resolutie wil verhogen dan heb ik hetzelfde.
Ik kan nu alleen nog in 640x480 in 8 kleuren in windows werken. Weet iemand wat het probleem kan zijn ????
Ik heb ook nog Windows 2000 Pro erop staan en hier is het precies hetzelfde.
Mijn Systeem:
Pentium IV 1700 Mhz
256 Mb Ram
Geforce 3 ti 200 64 MB RAM
Windows 2000 Pro.
Windows Xp Home Edition
Targa Monitor
en een Asus Moederboard P4E
Nu heb ik het probleem als ik mijn drivers installeer (via VGA-Modes kom in me windows) dan blijft me pc hangen en zie ik het beeld (gaat niet verder dan opstart logo) helemaal een rotzooi worden en zie ik een wit " _ "knipperen en dan gaat me monitor na een tijd Stand-By. Maar alleen kan ik in me windows komen , door in VGA-modes op te starten en dan als ik de resolutie wil verhogen dan heb ik hetzelfde.
Ik kan nu alleen nog in 640x480 in 8 kleuren in windows werken. Weet iemand wat het probleem kan zijn ????
Ik heb ook nog Windows 2000 Pro erop staan en hier is het precies hetzelfde.
Mijn Systeem:
Pentium IV 1700 Mhz
256 Mb Ram
Geforce 3 ti 200 64 MB RAM
Windows 2000 Pro.
Windows Xp Home Edition
Targa Monitor
en een Asus Moederboard P4E