Hey allemaal, Ik heb een best wel oude tv en een al even oude monitor in m'n kamer staan, die overigens niet al te groot is. Beide vertonen ze al behoorlijke tijd kuren, onder in de hoeken trekt het afentoe paars weg. Aangezien ze allebij nogal oud zijn dacht ik dat ze gewoon bezig waren met doodgaan maar van de week had ik een nieuwe tv gehaald,ik zet em neer...precies hetzelfde! Het gebeurd heel willekeurig. Nu had ik 3 boxen in een straal van 1,5 meter eromheen staan, die heb ik gister weggehaald om te kijken of het daar aan lag maar het gebeurt nog steeds.
In het kastje onder mijn TV staat een xbox met een grotere harde schijf erin en ook m'n pc en versterker staan er vlakbij..zou dat het kunnen zijn? En zou het anders kunnen (lijkt me sterk en wel heel toevallig, maar toch) dat het komt omdat die tijdens transport hard gestoten of gevallen is? Bij voorbaat dank
In het kastje onder mijn TV staat een xbox met een grotere harde schijf erin en ook m'n pc en versterker staan er vlakbij..zou dat het kunnen zijn? En zou het anders kunnen (lijkt me sterk en wel heel toevallig, maar toch) dat het komt omdat die tijdens transport hard gestoten of gevallen is? Bij voorbaat dank