Medetweakers
Ik zit met het volgende probleem.
In opdracht voor school maken wij een promotiecdrom. Die ze kennen uitdelen met open dagen en dergelijke.
Alleen 1 van de eisen is dat het managble is. Nu gaat dat op een cdrom vrij lastig.
wat we nu hebben gedaan is een pc met iis draaien en daar met asp een beheer pagina gemaakt die de info die op de cdrom moet komen in txt bestanden wegschrijft/wijzigt. Dit komt in een mapje cdrom die word gefikt en klaar.
Deze txt bestanden wou ik dan met behulp van een javascript of andere oplossing mag ook
vanuit de html pagina inladen.
(hoopelijk is deze omschrijving duidelijk)
Allen heb ik dit iets onderschat want ik dacht dat dit vrij makkelijk te doen was totdat ik leerde dat dit in princiepe niet kan vanwege beveiliging. Maar dat er wel workarounds zijn.
Vanuit een oud topic hier op tweakers (ben ik ff kwijt) kwam ik op:
http://samuel.trygger.nu/...ascript/UDC/c_filereader/
deze heb ik gedownload maar ik krijg hem niet aan de praat.
Heb op het moment dit:
aleen als ik dan de pagina open krijg ik alleen Undifined te zien.
Als ik dingen probeer verandert dat in verschillende soorten syntax errors
Denk dat dit komt omdat ik nog maar 2 dagen met JS bezig ben.
Ik zit met het volgende probleem.
In opdracht voor school maken wij een promotiecdrom. Die ze kennen uitdelen met open dagen en dergelijke.
Alleen 1 van de eisen is dat het managble is. Nu gaat dat op een cdrom vrij lastig.
wat we nu hebben gedaan is een pc met iis draaien en daar met asp een beheer pagina gemaakt die de info die op de cdrom moet komen in txt bestanden wegschrijft/wijzigt. Dit komt in een mapje cdrom die word gefikt en klaar.
Deze txt bestanden wou ik dan met behulp van een javascript of andere oplossing mag ook
(hoopelijk is deze omschrijving duidelijk)
Allen heb ik dit iets onderschat want ik dacht dat dit vrij makkelijk te doen was totdat ik leerde dat dit in princiepe niet kan vanwege beveiliging. Maar dat er wel workarounds zijn.
Vanuit een oud topic hier op tweakers (ben ik ff kwijt) kwam ik op:
http://samuel.trygger.nu/...ascript/UDC/c_filereader/
deze heb ik gedownload maar ik krijg hem niet aan de praat.
Heb op het moment dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <body> <script language="javascript" type="text/javascript" src="UDC.c_filereader.js"> </script> <script language="javascript" type="text/javascript"> var myFilereader = new c_filereader(); myFilereader.documentBase ='C:\test; var d = myFilereader.readFile('text.txt'); </script> <script language="javascript" type="text/javascript"> document.write(d); </script> |
aleen als ik dan de pagina open krijg ik alleen Undifined te zien.
Als ik dingen probeer verandert dat in verschillende soorten syntax errors

Denk dat dit komt omdat ik nog maar 2 dagen met JS bezig ben.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 16:23 ]