Radeon 9600

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen
ik ben verplan om de radeon 9600 te kopen of raden jullie wat anders aan?
en heeft de r9600 voeding nodig?

Greetz Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-08 11:11

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik zou zeggen, kijk eens rond op de fori en FAQ's. Daar vind je meer dan genoeg info om tot een besluit te komen lijkt mij... >:)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Of is het fora?? :P

Ik zou zeggen kijk eens op de site van wat fabrikanten wat betreft de voeding, daar zal genoeg over te vinden zijn.
Kijk tevens eens wat reviews na of die kaart voor jouw gebruik voldoende zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net in mijn vaders pc een club 3d 9600 Pro ingebouwd met een 300 watt voeding en het loopt als een tiet. Zou wel de pro aanschaffen als je een 9600 koopt of zelfs de xt (klein prijsverschil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik wou de XT halen. maar het is dus een goeie koop en moet je er nog een 12 v stekker inplugge?

greetz mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De XT versie is uitgevoerd met de laatste Radeon core en wordt ook geleverd met een Halflife preorder die je of kan downloaden via Valve's STEAM download service of kan ophalen zodra het spel in de schappen ligt. Prijsverschil met een niet pro of niet XT kaartl ligt in de gunstigste gevallen rond de 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 12:19
Tja, dit soort dingen kun je best zelf uitzoeken.. Gewoon even op sites van wat fabrikanten kijken en even wat vooronderzoek doen :)

En als je toch zo'n kaart gaat kopen kun je die vraag over de voedingsstekker ook gewoon even aan de verkoper vragen. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.