ey ik heb vandaag een Medion 5.1 set (die van de aldi) gehaald, alles netjes aangesloten, maar alleen de front left en right doet het van de hele set =/ center, subwoofer en rear speakers laten het afweten, weet iemand wat ik fout doe?
Speakerinstellingen in Windows gecontroleerd?
Speakerinstellingen van je soundkaart correct ingesteld?
Geef ff aan wat voor soundcard je hebt, welke mainboard etc...
Speakerinstellingen van je soundkaart correct ingesteld?
Geef ff aan wat voor soundcard je hebt, welke mainboard etc...
software bij de geluidskaart instellen op 5.1 of
windows(XP) ook instellen op 5.1 surround
windows(XP) ook instellen op 5.1 surround
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
[Glazenbolmodus]
Iets vergeten in te stellen in het configuratiescherm?
En.... GoT is géén helpdesk en een topictitel kent geen smilies.
Geef ook even aan wat je zelf hebt gedaan. OS, HW kortom alles opgeven wat er in de FAQ staat (en die gelijk ook maar eens lezen)
Iets vergeten in te stellen in het configuratiescherm?
En.... GoT is géén helpdesk en een topictitel kent geen smilies.
Geef ook even aan wat je zelf hebt gedaan. OS, HW kortom alles opgeven wat er in de FAQ staat (en die gelijk ook maar eens lezen)
ARME AOW’er
ik heb geen idee welke soundcard ik heb, want ik had 'm kant en klaar gekocht (de pc), maar er werd duidelijk aangegeven dat het 5.1 ondersteunde, ook zitten er drie gekleurde uitgangen achter op de kaart (geel, zwart, lichtgroen).
Tja dan kijk je in de systeeminstellingen wat voor geluidskaart je hebt, en dan moet je er toch nog drivers bij krijgen, ook als hem kant en klaar koopt
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
btw, je kunt ook edit gebruikenkoli-man schreef op 26 november 2003 @ 19:27:
Tja dan kijk je in de systeeminstellingen wat voor geluidskaart je hebt, en dan moet je er toch nog drivers bij krijgen, ook als hem kant en klaar koopt
[ Voor 1% gewijzigd door koli-man op 26-11-2003 19:29 . Reden: sorrie dom dom dom ]
Geef anders even aan wat voor een computer het is. Merk of verkooppunt. Verder alle informatie die je maar kunt vinden. Merk en type vermeld op boekjes/cd's/stikkers. Wat dan ook.
Verwijderd
In de C-media (3D audio configuration) staat bij Uitvoer apparaat een hamertje. Dat vinkje moet uit (midden/bas-uitvoerwissel)
hmm ik weet nu dat het probleem ieder geval bij de geluidskaart of de software ligt, want als ik de stekkers want de niet actieve boxen en sub eruithaal, dan hoor ik er wel ruis uitkomen, wat betekent dat ze gevoelig zijn voor binnenkomende geluidsignalen
eehh...stomme vraag..voer je ze wel een 5.1 signaal ? want een gewone stereo mp3 komt niet zomaar meteen over alle boxen ...(kwestie van software)
zie je bij je kaart een speaker-test programma ? ZIE je daar 6 speaker ? en doen die het niet ?
zie je bij je kaart een speaker-test programma ? ZIE je daar 6 speaker ? en doen die het niet ?
nee ik heb geen cd van de geluidskaart
maar al zou ik ze geen 5.1 signaal geven met een mp3'tje, dan zou ik toch in ieder geval de 3 front speakers moeten horen + de subwoofer?
Verwijderd
kijk eens een dvd film (jurassic park) om te kijken of t werkt, rear speakers werken alleen als het medium het ook daadwerkelijk ondersteund lijkt mij toch?
hierstond iets doms
[ Voor 95% gewijzigd door TwoR op 26-11-2003 19:51 ]
nou, aangezien de set maar 3 aansluitingen heeft (die dus ook groen, geel, en zwart zijn) die precies bij de 3 poorten horen lijkt dat me toch in orde
Je geluidskaart maakt hier geen AC3 van, deze zal dit ook niet gaan doen.
Als je toch 5.1 met b.v. een mp3 aan wilt sturen zul je een losse Creative geluidskaart moeten kopen. Deze kaarten maken van niet 5.1 geluid 5.1 geluid (geen AC3) hierdoor gebruik je al je speakers.
Als je toch 5.1 met b.v. een mp3 aan wilt sturen zul je een losse Creative geluidskaart moeten kopen. Deze kaarten maken van niet 5.1 geluid 5.1 geluid (geen AC3) hierdoor gebruik je al je speakers.
nou, aangezien de set maar 3 aansluitingen heeft (die dus ook groen, geel, en zwart zijn) die precies bij de 3 poorten horen lijkt dat me toch in orde
Verwijderd
Neem even contact op met deze dude: be_flapje@hotmail.com
Hij weet precies wat je moet doen en zit zich dood te ergeren dat i niet kan reageren, omdat hij nog geen account heeft hier
Hij weet precies wat je moet doen en zit zich dood te ergeren dat i niet kan reageren, omdat hij nog geen account heeft hier
je laat het zowiezo afweten in de FAQ te kijken en uberhaupt te kijken of het aan de windowsinstellingen ligt of aan de speakers en te vertellen wat voor spullen je hebt..Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 19:22:
ey ik heb vandaag een Medion 5.1 set (die van de aldi) gehaald, alles netjes aangesloten, maar alleen de front left en right doet het van de hele set =/ center, subwoofer en rear speakers laten het afweten, weet iemand wat ik fout doe?
kortom: Geen GoT topic..
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.