[Oordopjes] Schuimpje kwijt, waar te koop ?

Pagina: 1
Acties:
  • 627 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Ok dom dom dom!

Ik sta op de trein te wachten, minidiscje aan, trein komt, prop dopjes en afstandsbediening in m'n jaszak, stap in, en vis vervolgens even later de doppen weer uit mijn jaszak...

OEPS..

Eén schuimpje weg. Eerst jaszak doorzocht, daarna de bank en de vloer van de coupe. Niets. En erhh, de plek waar ik voor het laatst wel 2 schuimpjes had is het perron waar ik ondertussen al niet meer sta. :o

Kortom, ik moet aan nieuwe schuimpjes komen voor mijn Sennheiser MX400. Nou weet ik dat die dingen in "grootverpakking" (8 stuks ofzo) te koop zijn: mijn broertje werkte ooit in de horeca en kon er zo een paartje regelen. Dat kan nu niet meer. (En ja, laat ik dan inderdaad maar meteen een voorraadje aanleggen!)

Ik ben ondertussen al 2 audio zaken in Delft binnengelopen, maar tot nu toe bot gevangen. :|

Een search hier op het AVH gedeelte levert alleen op dat ze wel los te koop zijn, maar ik kan tot nu toe niet vinden waar. 1 User ( [Verwijderde gebruiker] ) vermeldde zelf al dat ze ze had kunnen kopen, maar die user heeft geen openbaar e-mail adres in d'r profiel, ik kan het dus niet even direct vragen ...

Wie kan me helpen ?

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

koop bij de wibra el cheapo oordopjes en dan heb je er weer een paar

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik geloof dat de Kijkshop wel een blistertje met die dingen verkoopt, anders heeft de betere elektronicazaak ze wel.

Ik heb zelf nog ergens een blistertje met 'schuimpjes' van Alecto liggen, IIRC.

[ Voor 27% gewijzigd door Rataplan op 10-11-2003 18:21 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-07 23:31

job

stap gewoon een dozenshuiver binnen, die lui hebben dat wel.
dus een electroworld, megapool, ep, expert.... dat soort zaken.
als ze oordopjes verkopen, verkopen ze die schuimen dingen ook wel.

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
MarkyB schreef op 10 november 2003 @ 18:20:
koop bij de wibra el cheapo oordopjes en dan heb je er weer een paar
Mja :|

(Productie)kosten van die dopjes: € 0,05 (gok ik) en dan ga ik even rond de € 3 per stuk lappen ?

Dat is ècht mijn allerlaatste redmiddel, als ik echt niets kan vinden. Dan toch liever een stuk of 8 voor een paar euro...

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Verwijderd

Ik heb ze 2maanden geleden nog bij de media markt vandaan geplukt. Ze hebben ze niet altijd, als je ze niet kan vinden zou ik het ff vragen..... Want tis behoorlijk lastig zoeken.

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:32
waarom zet je je md dan ook uit als je de trein instapt?? ik zet em pas aan als ik de trein instap..

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• unitzero
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-01 13:22
HEC al geprobeerd in de molenstraat? (Delft...) ik zie hem dat wel hebben...

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:34

Rudedadude

Maybe we were born to run

Ik had hetzelfde met m'n sennheiser mx 400 en na wat zoeken (niet bij dixons, niet bij kijkshop, niet bij modern) hadden ze ze bij de handyman, ik dacht van alecto. Lekker dik en veel steviger dan de standaard sennheiser dingen. (waarvan ik er nog wel eentje hier naast m'n computer heb liggen, ik reken 2 euro verzendkosten :P

Ze verkochten tot mijn verbazing ook de complete koptelefoons mx 400 bij de Handyman en 8 foampies kostte mij 3,95 euro.

[ Voor 18% gewijzigd door Rudedadude op 11-11-2003 15:53 ]

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Rudedadude schreef op 11 november 2003 @ 15:51:
Ik had hetzelfde met m'n sennheiser mx 400 en na wat zoeken (niet bij dixons, niet bij kijkshop, niet bij modern) hadden ze ze bij de handyman, ik dacht van alecto. Lekker dik en veel steviger dan de standaard sennheiser dingen. (waarvan ik er nog wel eentje hier naast m'n computer heb liggen, ik reken 2 euro verzendkosten :P

Ze verkochten tot mijn verbazing ook de complete koptelefoons mx 400 bij de Handyman en 8 foampies kostte mij 3,95 euro.
_/-\o_

Dank u voor deze concrete informatie!

Zoals ik al aangaf wil ik zelf gewoon een heel blisterpack schuimpjes hebben zodat ik af en toe gewoon over kan op 'verse' en dat er weer eentje verliezen geen ramp is. (Ik had al eerder gemerkt dat de standaard MX400 schuimpjes niet echt bijster goed vast zitten, dus ik zal er nog wel meer kwijtraken in de loop der tijd.)

Via www.handyman.nl leerde ik dat er in Delft een franchise/zusteronderneming zit van Handyman, Homeparts, en die kunnen aan het gehele Handyman assortiment komen. Daar ga ik spoedig even langs dus :)

Verwijderd

Heb alleen de openingspost gelezen, beetje moe, wil naar bed ;)

Wat ik heb gedaan is naar een paar audio zaken gegaan en idd daar kreeg ik te horen dat ze ze niet hadden. Bij zaak nummer drie was ik het zat en heb ik me niet weg laten sturen en gevraagd of die dingen dan echt niet bestaan?!?
Kreeg als antwoord, "ja tuurlijk wel maar dan moeten wij ze bestellen". Dus heb ik gevraagd of ze dat voor me wilden doen. Ik heb een blister verpakking van 4 paar geloof ik van het merk Alecto.
Een fijn voorraadje. :)

-edit-
Heb ze gekocht (laten bestellen) bij Expert.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 01:49 ]

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
PROBLEM SOLVED ! :) :)

Bedankt allemaal voor de tips. Ik ben eerder vandaag bij HomeParts (in Delft) langsgeweest en die hadden 'earcushions' van Alecto gewoon op voorraad! Dat hoefden ze dus niet eens bij Handyman te bestellen.

€ 2,95 later, en ik heb een nieuw paar schuimpjes om mijn MX-400'jes zitten en kan ik met een gerust hart af en toe een schuimpje kwijtraken...

(En inderdaad, omdat die Alecto schuimpjes iets dikker zijn zitten ze -vind ik dan- prettiger dan de meegeleverde stukkies zwart schuimrubber.)

[ Voor 3% gewijzigd door JumpStart op 13-11-2003 16:23 . Reden: typo ]

Pagina: 1