msn: kleur statuspoppetje is weg

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net messenger 6.1 op mijn computer gezet en nu kan ik in de statusbalk niet meer zien of ik online/offline of wat anders heb aanstaan. mijn poppetje blijft als maar blauw, op een klein zwart achtergrondje. Ook van mijn contactpersonen kan ik het niet meer zien aan het poppetje die zijn ook allemaal blauw, wel staat er tussenhaakjes bijv (ofline) achter

bij mijn lijst van contactpersonen in outlookexpress kan ik nog wel zien of contactpersonen on/offline zien

Wie weet waar ik wat fout heb gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Heb je messenger al geprobeerd te herinstalleren? Heb je oudere versies eerst verwijderd voor je deze installeerde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Al 10 keer . Zelf een keer een oudere versie , maar nee :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaaaaaaaaaaaat
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-05 09:50
heb je al een oplossing voor dit probleem? ik zit namelijk met precies hetzelfde probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programfile
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
ik heb precies hetzelfde probleem
bij mij zijn ze allemaal groen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ook dat probleem wel staat er achter de naam, de status van de persoon, maar het icoontje is allemaal "online" groen

Heb al alle versies opnieuw geprobeerd, en ook niet echt zin op te formatten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBQ13579
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BBQ13579

Een Randstad Koe

Hebben jullie toevallig MSN Plus geinstalleerd? (Zoja welke versie?)
Heb hier hetzelfde probleem nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee de gewone 6.1 van de msn site, niets van addons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01 21:16
Ook ik heb dit probleem....alle poppetjes zijn blauw....maar die offline zijn hebben ook nog een zwart blokje erbij :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-07 23:16
Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem? Net messenger 6.1 geinstalleerd en ook hier zijn alle poppetjes groen, online én offline... mensen met een andere status (afwezig,bezet e.d) hebben ook nog een zwart blokje op het poppetje staan :?

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Laatst online: 03-01 12:51
SPI geïnstalleerd? Ook al mocht het niet helpen voor dit probleem, altijd handig om het evengoed te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Jep, SP1 is geinstalleerd, inc de laatste updates van WindowsUpdate. Niet dat het een heel erg probleem is, het is alleen wel vaag... iedereen lijkt online te zijn :)

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij ligt het probleem bij de beeldkaart
sinds ik mijn beeldkaart heb geupgrade zijn al mijn poppetjes ook vrolijk groen :) geworden..zwaar irritant maar ik draai hierzo op een tnt2 va Nvidia hoe zit het met jullie ..
greetz Deadhawk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Toevallig! Ik heb ook een Nvidea TNT2 kaart... Maar denk niet dat het daar aan ligt, gezien dat mn oude laptop (Compaq Armada 1592DT) het ook heeft. Kijk elke dag voor een nieuwe versie maar hij geeft nog steeds groene poppetjes... :/

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier de oplossing gevonden!! heb eerst uit wanhoop heel me schijf leeg gegooid xp er op nieuw opgegooid na de instalatie eerst naar msn gekeken..en de poppetjes waren normaal!!! ik alles update ..rebote
en fuck alles weer groen toen alles 1 voor 1 weer geuninstalled en het bleek toch de display drivers van nvidia te zijn en dan wel versie 52.16 draai nu op de standaard cd drivers van voor de oorlog maar me poppetjes zijn gewoon
kazaa-lite leed er trouwens ook onder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx deadhawk,
kwas ver tzelfste v plan :-p

heb dus net Nvidia driver uit mn software gekieperd... pc herstart en alles tiptop in orde ! THX
dan heb ik naar 'windows update'- site geweest en dan stond dit dus bij de stuurprogramma's :

Nvidia Corporation - Video
NVIDIA display software update released on October 06 2003.
Downloadgrootte: 12,2 MB

ik denk dat je dit dus niet moet downloaden... en anders trg verwijderen!

greetz binnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-03 15:22
Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 05:14:
thx deadhawk,
kwas ver tzelfste v plan :-p

heb dus net Nvidia driver uit mn software gekieperd... pc herstart en alles tiptop in orde ! THX
dan heb ik naar 'windows update'- site geweest en dan stond dit dus bij de stuurprogramma's :

Nvidia Corporation - Video
NVIDIA display software update released on October 06 2003.
Downloadgrootte: 12,2 MB

ik denk dat je dit dus niet moet downloaden... en anders trg verwijderen!

greetz binnie
Klopt, zelfde probleem gehad. Niet die update downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Klopt, zelfde probleem gehad. Niet die update downloaden!
dat verklaard niet waarom het op mijn oude laptop niet werkt... Windows 2000/msn 6.1 op die andere pc zal ik is naar de drivers kijken en misschien het een en ander de installeren en/of opnieuw installeren

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-03 15:22
marccom schreef op 03 december 2003 @ 23:10:
[...]

dat verklaard niet waarom het op mijn oude laptop niet werkt... Windows 2000/msn 6.1 op die andere pc zal ik is naar de drivers kijken en misschien het een en ander de installeren en/of opnieuw installeren
Nou blijkbaar is het dus wel een video-driver probleem, afgezien van welke videokaart of MSN-versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programfile
  • Niet online
En als ik nou wel die update heb gedownload???
Dan is er toch wel weer een oplossing om het weer ongedaan te maken lijkt me??
Ga daar eens achter aan!
Dat is pas een uitdaging!

Een registereditor maken ofzo iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien waar ik de drivers voor mijn "TNT kaart kan downloaden???? ik kan wel die detonator van nvidia pakken maar dan krijg ik de bekende msn bug weer.... kan iemand me plz helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op 06 december 2003 @ 13:51:
Weet iemand misschien waar ik de drivers voor mijn "TNT kaart kan downloaden???? ik kan wel die detonator van nvidia pakken maar dan krijg ik de bekende msn bug weer.... kan iemand me plz helpen?
http://www.omegacorner.com/index_nvidia.html <<< Zijn op Detonator gebaseerde drivers, maar je kan het proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
De knopjes van mijn Kazaa (K++ v2.40) zijn ook zwart en in de verkeerde kleuren. Heeft deze nieuwe driver een voordeel ergens voor of kan ik alles ook gewoon af met de standaard XP drivers?

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:06
Verwijderd schreef op 06 december 2003 @ 13:51:
De driver van de cd installeren?
Pagina: 1