Bij www.gamerelease.nl verkopen ze de meeste games voor prijzen die 5 tot 15 euro onder de winkelprijzen liggen, ook bij de nieuwste spellen. Maar ik heb nog nooit van deze site gehoord en wil weten of het betrouwbaar is. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze site en even wat willen vertellen over de service (hoeveel dagen bezorgtijd, foute verzending, enz.).
kijk even in de shop survey van de FP of daar iets in staat.
Er zijn twee mogelijkheden waarop je bij ons kunt betalen namelijk;
* Zelf overmaken,
* Online betalen

Verder zijn ze ook een beetje schreeuwerig
Maar verder ziet het er wel goed uit
* Zelf overmaken,
* Online betalen

Verder zijn ze ook een beetje schreeuwerig

Maar verder ziet het er wel goed uit
Ja doe maar.
Jee, wat een spasten zeg.
Ik vertrouw ze meteen al niet meer
-edit-
Gamerelease.nl is een initiatief van WVA VOF.
WVA maakt bij zijn bedrijfvoering alleen gebruik van internet en heeft om deze reden geen bezoekadres. Wel is er een postadres, namelijk:
WVA
Postbus 764
5000 AT Tilburg
WVA is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Tilburg onder inschrijfnummer: 18069132. De leveringsvoorwaarden die van toepassing zijn op deze website, zijn bij de Kamer van Koophandel te Tilburg gedeponeerd en daar ook ter inzage op te vragen. Op verzoek sturen ze je een kopie toe.
----
Hmm, vennootschap ingeschreven bij de kamer van koophandel...
Nou ja, als je geen bezoekadres vind ik het nog steeds maar te vaag.
Ik vertrouw ze meteen al niet meer
-edit-
Gamerelease.nl is een initiatief van WVA VOF.
WVA maakt bij zijn bedrijfvoering alleen gebruik van internet en heeft om deze reden geen bezoekadres. Wel is er een postadres, namelijk:
WVA
Postbus 764
5000 AT Tilburg
WVA is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Tilburg onder inschrijfnummer: 18069132. De leveringsvoorwaarden die van toepassing zijn op deze website, zijn bij de Kamer van Koophandel te Tilburg gedeponeerd en daar ook ter inzage op te vragen. Op verzoek sturen ze je een kopie toe.
----
Hmm, vennootschap ingeschreven bij de kamer van koophandel...
Nou ja, als je geen bezoekadres vind ik het nog steeds maar te vaag.
[ Voor 85% gewijzigd door HuggyB op 24-09-2003 00:13 ]
Misschien kun je beter even kijken bij GCshop 
Voor ervaringen kun je dan het beste XBW forums bekijken...
Voor ervaringen kun je dan het beste XBW forums bekijken...
Hoe doen ze dat, ik dacht dat verzenden altijd meer als 10 euro koste?Voor het verzenden van één of meerdere games, brengen we 1,50 euro in rekening.
Je bestelling wordt door TPG Post bij je thuis bezorgd.
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
Anoniem: 44492
Ligt eraan hoe zwaarRoadKill21 schreef op 24 September 2003 @ 00:35:
[...]
Hoe doen ze dat, ik dacht dat verzenden altijd meer als 10 euro koste?
Kost jouw brief ook meer als 10 euro?
Half-Life 2 Medio November € 43,13
Ik vertrouw het zaakje niet. Overigens gaat het alleen goedkoop worden wanneer je meerdere games koopt aangezien de hoge verzendkosten. Ik koop zoiezo nooit wat, als het niet onder rembours kan, dus voor mij is het een no-go. Maarjah.. je zult het toch zelf moeten inschatten.
Anoniem: 33251
Hahahaha, gamerelease laagste prijzen?? Dat is dus echt wel GCshop. Bijna alles, en dan ook bijna alles, is veel goedkoper bij GCshop. Kijk voor de gein naar KOTOR, wat een prijsverschil. Ik heb die voor 47 euro gescoord bij GCshop, bij Gamerelease 60!. WTF!!! De goedkoopste
NOT.
idd ik zou daar nooit iets bestellen alleen al gezien t feit dat ze geen bezoekadres hebben en je alleen vooruit kunt betalen
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Anoniem: 93996
Allereerst; ik ben van Gamerelease, ik wil gewoon even reageren op bovenstaande berichten; wat iedereen koopt moet ie zelf weten, maar als je kritiek hebt positief of negatief onderbouw dat dan en begin niet gelijk te schelden "spasten" , "schreeuwerig"....
Ook kun je bij ons online betalen en zelf overmaken, begin volgend jaar zelfs met acceptgiro.
Ben blij dat er initiatieven zijn zoals ons, betaal je nooit teveel!! Of je nu bij ons koopt of gcshop... who cares...
Ook kun je bij ons online betalen en zelf overmaken, begin volgend jaar zelfs met acceptgiro.
Ben blij dat er initiatieven zijn zoals ons, betaal je nooit teveel!! Of je nu bij ons koopt of gcshop... who cares...
nou,nou een beetje positieve reclame maken voor je bedrijf(je) kan dan ook niet kwaad. Door zo'n houding geef je niet echt blijk van een goede marketing strategie. De website ziet er verder keurig uit en ook de leveringsvoorwaarden zien er goed uit dus ik denk dat je gewoon beter niet had kunnen reageren. Gewoon goede service verlenen en strakke prijzen handeren dan spreidt het vuurtje zichzelf rond. Dit soort posts helpen je dus niet.Anoniem: 93996 schreef op 03 October 2003 @ 00:33:
Allereerst; ik ben van Gamerelease, ik wil gewoon even reageren op bovenstaande berichten; wat iedereen koopt moet ie zelf weten, maar als je kritiek hebt positief of negatief onderbouw dat dan en begin niet gelijk te schelden "spasten" , "schreeuwerig"....
veel succes!
Anoniem: 41239
Hij wordt toch aangevallen? Niet zijn schuld dat z'n bedrijf in negatief daglicht wordt gezet. En kennelijk zijn ze ook niet op winst uit dus het maakt inderdaad niks uit waar je iets koopt.
Als het bedrijf nou eens begint met gewoon zijn adres bekend te maken: Van Sasse van Ysseltstr 3, 5041BK Tilburg. Het staat nota bene gewoon verplicht openbaar bij de Kamer van Koophandel
Inderdaad downloadkoning (alias Peter R de Vries) dat is voor iedereen toegankelijk via kvk.nl , maar even ter verduidelijking.. dit is geen winkel! En voor alle duidelijkheid: we zijn geen financiele instelling; we maken wel degelijk winst. M'n 911 rijdt niet op water ;-)
Gamerelease.nl , je had er allang geweest moeten zijn!
Gamerelease.nl , je had er allang geweest moeten zijn!
Anoniem: 12316
Probeer het spamgehalte wat omlaag te halen. Dit draadje gaat over de ervaringen van mensen en is geen plek om reclame te maken.
Een winkel is een winkel, of je nou een fysiek adres hebt of een virtuele winkel. Voor de rest vind ik het allemaal best met gamerelease. De algemene voorwaarden zien er heel redelijk uit, de prijzen, dat moet iedereen zelf maar beoordelen. Je adres wegstoppen vind ik niet netjes, je moet immers toch een ingang hebben voor problemen, klachten of wat dan ook. Dan vind ik een postadres net even te minnetjes, maar wie ben ik? Iedereen hier kan nu zien dat de KvK inschrijving keurig is, dat er inderdaad een gewoon adres is en dat er een serieus bedrijf wordt gerund. Eind goed al goed lijkt mij.
Anoniem: 93786
Je begrijpt natuurlijk wel dat jullie geen initiatief zijn, maar een complete kopie van GCshop. Zij zijn een initiatief, niet jullie.Ben blij dat er initiatieven zijn zoals ons, betaal je nooit teveel!! Of je nu bij ons koopt of gcshop... who cares...
Zo hou je natuurlijk weinig initatieven over. Je kunt ook stellen dat GCShop een complete kopie is van Play of weet ik wat, dus dat vindt ik niet echt een reden.Anoniem: 93786 schreef op 06 October 2003 @ 13:18:
[...]
Je begrijpt natuurlijk wel dat jullie geen initiatief zijn, maar een complete kopie van GCshop. Zij zijn een initiatief, niet jullie.
Aangezien het feit dat nog niemand hier zijn mening onderbouwd heeft met een ervaring bij de betreffende winkel vindt ik ook niet dat je er wat zinnigs over kan zeggen en al helemaal niet een oordeel kunt baseren op de opmaak van een website.....
En als het bij GCShop goedkoper is moet je het gewoon daar kopen, dat is je vrijheid als consument...
knip, verkeerde knopje

[ Voor 97% gewijzigd door King op 06-10-2003 13:35 ]
Dat zijn al heel andere (betere) argumentenAnoniem: 93786 schreef op 06 October 2003 @ 13:34:
King, ik heb een slechte ervaring gelezen op XBW over hen.
ik heb een bestelling vandaag gedaan daar. Dus ben benieuwd hoe snel ze zijn, dit is de proef op de som.
Hoop nie dat je Battlef. 1942 Southern Front heb besteld
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
wahahaha check dit : F1 2002 € 40,06 best prijzig niet
tja, niet goedkoop, aan andere kant heeft het hier geliefde GC Shop ook nog dure prijzen zoals Rayman 3 voor €50 terwijl ie overal in de 'normale' winkels €30 is. En zo zijn er nog wel een paar
Nee, Wrestlemania X9 voor GC, maar wat is er met BF 1942 aan de hand dan? Te duur zeker?Niels99 schreef op 06 October 2003 @ 17:48:
Hoop nie dat je Battlef. 1942 Southern Front heb besteld
Wel eens bij play.com gekeken? Die zijn nog veel goedkoper op veel vlakken, ook als GCshop. Let op, het is wel in engeland.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Zal wel credit card only zijn. Wel Free delivery, maar geldt dat ook in NL?
En dan de opmerking onderaan bij de gameomschrijving:
Region - PAL: Will play on UK GameCube only
UK Gamecube is toch geen aparte regio?
En dan de opmerking onderaan bij de gameomschrijving:
Nee, is niet credit card only en free delivery is wereldwijdGoudstof schreef op 06 October 2003 @ 18:47:
Zal wel credit card only zijn. Wel Free delivery, maar geldt dat ook in NL?
Nee, maar deze site is gericht op de UK en US, dus vandaar dat het zo aangegeven zal staan.En dan de opmerking onderaan bij de gameomschrijving:
Komisch.
Samengevat: Gamersrelease.nl suckt enorm omdat:
• Er geen adres van de eigenaar staat. Het is gewoon op te vragen via Whois, maarja, dat telt vast niet
• Ziet er schreeuwerig uit (
, ik vind het een erg nette site, maar wie ben ik)
• Ze zijn te goedkoop (De Aldi is dus ook een oplichter)
• Omdat op XBW iemand een slechte ervaring postte (Wtf XBW ook mag zijn, laat staan een directe URL).
• Enkel vooruit-betaling.
Een applaus voor de geweldige beargumentatie.
Het enige waarvan ik mij goed kan voorstellen dat mensen niet bij deze winkel willen kopen is wegens het feit dat er enkel in het voren betaald kan worden. Dat zal ik ook nooit doen. Waarom is dat eigenlijk zo, gamerelease? Laat mensen lekker zelf de keuze maken en de extra kosten betalen.
Samengevat: Gamersrelease.nl suckt enorm omdat:
• Er geen adres van de eigenaar staat. Het is gewoon op te vragen via Whois, maarja, dat telt vast niet

• Ziet er schreeuwerig uit (
• Ze zijn te goedkoop (De Aldi is dus ook een oplichter)
• Omdat op XBW iemand een slechte ervaring postte (Wtf XBW ook mag zijn, laat staan een directe URL).
• Enkel vooruit-betaling.
Een applaus voor de geweldige beargumentatie.
Het enige waarvan ik mij goed kan voorstellen dat mensen niet bij deze winkel willen kopen is wegens het feit dat er enkel in het voren betaald kan worden. Dat zal ik ook nooit doen. Waarom is dat eigenlijk zo, gamerelease? Laat mensen lekker zelf de keuze maken en de extra kosten betalen.
🌞🍃
IK heb er Jedi Academy gekocht, idd 15 euro onder de winkelprijs.
3 dagen gewacht en toen binnen, netjes in luchtverpakking (weet naam niet
Op het terug-zend-adres staat dat ze uit Tilburg komen.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
Anoniem: 64525
Niks mis mee dusBajo schreef op 06 October 2003 @ 21:20:
IK heb er Jedi Academy gekocht, idd 15 euro onder de winkelprijs.
btw, netjes met hoesje enzo? Dus geen warez of andere troep?
Hallo allemaal: Je kunt bij Gamerelease zowel vooruit betalen en ONLINE , bij. via eenmalige machtiging, telebankieren via de meeste banken, mobiel en credit cards.
Ook zal begin 2004 de acceptgiro zijn intrede doen op Gamerelease. Geweldig toch.
We maken het de klant graag makkelijk! ;-) En we houden de prijzen laag. En ach, het kan altijd gebeuren dat er een paar titels te hoog staan geprijsd. Stuur gewoon een mailtje en we passen het aan. Simpel toch. Het valt nl. niet mee om elke dag 1800 titels te checken :-)
Mvg,
Mike
Ook zal begin 2004 de acceptgiro zijn intrede doen op Gamerelease. Geweldig toch.
We maken het de klant graag makkelijk! ;-) En we houden de prijzen laag. En ach, het kan altijd gebeuren dat er een paar titels te hoog staan geprijsd. Stuur gewoon een mailtje en we passen het aan. Simpel toch. Het valt nl. niet mee om elke dag 1800 titels te checken :-)
Mvg,
Mike
Nogmaals: GoT is geen medium om je eigen webshopje mee te promoten. Het zou toch vervelend zijn als je opeens een OW zou krijgen

Ook hier hartelijk gegnuifDatafeest schreef op 06 October 2003 @ 20:59:
Komisch.
(...)
Het enige waarvan ik mij goed kan voorstellen dat mensen niet bij deze winkel willen kopen is wegens het feit dat er enkel in het voren betaald kan worden.
Aan je lijstje moet nog toegevoegd worden
(1) dat GCShop natuuuurlijk veel beter is. En wat valt er op als je die site bezoekt: "GCShop werkt met vooruitbetaling";
(2) dat er een lichamelijk mindervalide persoon bij gamerelease werkt (een zogenaamde 'spast'). Dit is óf keurig sociaal werkgelegenheidsbeleid van gamerelease, óf een rechtstreekse flame - maar dan niet van gamerelease. Terr: pak dat ook even aan. TIA
Los van dat beetje reclame vind ik het enige echte nadeel van gamerelease, dat deze user de edit-knop niet weet te vinden - *dat* geeft geen pas, hier
Overigens: webdesigner says: nette, overzichtelijke site. En die grap over die Porsche vond ik ook wel geestig. Als het tenminste een grap was
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Wat je hier dus eigenlijk zegt is dat hij zich niet mag verdedigenAnoniem: 12316 schreef op 07 October 2003 @ 01:21:
Nogmaals: GoT is geen medium om je eigen webshopje mee te promoten. Het zou toch vervelend zijn als je opeens een OW zou krijgen
Wat een vrijheid toch hier op GoT zeg.
De mods hier zijn alleen maar bezig alles naar eigen hand te zetten.
Doet me heel sterk denken aan een vorm van communisme.
Juist ja, iemand van 18 jaar denk natuurlijk dat ie het allemaal wel weet.
[ Voor 9% gewijzigd door Enthroned op 07-10-2003 11:14 ]
Updating..............
GoT\Spielerij != shop survey, toch?
Ik zou hier allang een slot aan hebben gehangen. Sowieso slaan de argumenten tegen de betrouwbaarheid van gamerelease.nl nergens op.
Ik zou hier allang een slot aan hebben gehangen. Sowieso slaan de argumenten tegen de betrouwbaarheid van gamerelease.nl nergens op.
Great minds think in parallel gutters.
Die BF 1942 Southern Front bestaat geen eensGoudstof schreef op 06 October 2003 @ 18:06:
Nee, Wrestlemania X9 voor GC, maar wat is er met BF 1942 aan de hand dan? Te duur zeker?
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
goh, je bent niet de enige die er zo over denkt hoor...Enthroned schreef op 07 October 2003 @ 11:11:
[...]
Wat je hier dus eigenlijk zegt is dat hij zich niet mag verdedigen
Wat een vrijheid toch hier op GoT zeg.
De mods hier zijn alleen maar bezig alles naar eigen hand te zetten.
Doet me heel sterk denken aan een vorm van communisme.
Juist ja, iemand van 18 jaar denk natuurlijk dat ie het allemaal wel weet.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Ik bestel regelmatig bij play.com en voor de prijs die op de site staat krijg je de spullen die je besteld gewoon thuis gestuurd.Anoniem: 93996 schreef op 07 October 2003 @ 00:51:
Toch nog even een opmerking: Heeft er iemand ervaring mee of je bij Play.com 19% erboven op moet betalen als je internationaal besteld? Was toch sprake van met amazon enzo?
Dan zijn ze opeens wel erg duur voor de EU.
GoT is niet voor niets in een jaar tijd flink achteruit gegaanFragNeck schreef op 07 October 2003 @ 13:24:
[...]
goh, je bent niet de enige die er zo over denkt hoor...
Die uitspraak kan je vast onderbouwen
Enthroned in "www.gamerelease.nl lage prijzen! Betrouw"
FragNeck in "www.gamerelease.nl lage prijzen! Betrouw"
Niels99 in "www.gamerelease.nl lage prijzen! Betrouw"
Terr heeft gewoon gelijk, reclame maken is hier niet toegestaan; en dat 'ie dat twee keer moet melden is al een teken aan de wand. Als je een probleem met die mededeling hebt kan je 'm even mailen. De verdediging van gamerelease is hier niet aan de orde, die mag gewoon gevoerd worden. Dat weet je als je even de minimale moeite neemt om het draadje door te lezen.
Van dit soort geblaat wordt GoT iig niet beter, want/en het draadje gaat zo hopeloos offtopic. Als jullie werkelijk zo betrokken zijn dan hebben jullie de regels omtrent reclame - en omtrent offtopic posten - trouwens allang in de [FAQ]FAQ[/FAQ] gelezen.
Doe dus even alsof je constructief bezig bent, en post gewoon niks
Dan kan de rest het weer gewoon over de kwaliteit van gamerelease.nl en concurrenten hebben.
Dank.
FragNeck in "www.gamerelease.nl lage prijzen! Betrouw"
Niels99 in "www.gamerelease.nl lage prijzen! Betrouw"
Van dit soort geblaat wordt GoT iig niet beter, want/en het draadje gaat zo hopeloos offtopic. Als jullie werkelijk zo betrokken zijn dan hebben jullie de regels omtrent reclame - en omtrent offtopic posten - trouwens allang in de [FAQ]FAQ[/FAQ] gelezen.
Doe dus even alsof je constructief bezig bent, en post gewoon niks

Dank.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
*sleuteltje draai*
Toch maar dicht. Van spammen tot flamen en van het argumentatie-loze meningen geven tot mijn aandacht trekken. Dit topic heeft het allemaal!
Toch maar dicht. Van spammen tot flamen en van het argumentatie-loze meningen geven tot mijn aandacht trekken. Dit topic heeft het allemaal!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.