Toon posts:

doelen opslaan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet of dit het juiste forum is maar here goes, ik zoek een tooltje dat zich koppelt aan internet explorer dat alle thumbnails op een site tegelijk kan saven. alle doelen tegelijk opslaan dus. browser ofzo is ook goed. idee iemand?

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

probeer een offline explorer programmaatje? even zoeken op "offline explorer" en je vindt er ton waarschijnlijk

If you choose to criticise you choose your enemies

Verwijderd

teleport pro

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:42
Is het de bedoeling dat dit automatisch gaat en dat je dus site's kunt gaan rippen of bedoel je het anders? Als dit zo is kun je ook een PHP filetje schrijven die dit voor je doet. Dan kun je het meteen in een db zetten, of een indexpagina maken.

Verwijderd

Topicstarter
de bedoeling is als ik bv met google een afbeelding zoek alle thumbnails die verschijnen weg te schrijven op de harde schijf, op ware groote natuurlijk. ik weet niet juist of dat onder 'rippen' valt.

• djluc
Dan wil je dus niet de thumbnails maar de originelen? Ja dat valt onder rippen, je zou dit inderdaad met PHP kunnen doen.

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-07 11:32
in ware grootte gaat (denk ik) via images.google niet lukken, omdat je dus eerst zo'n tussenpagina krijgt. Wat wél kan is om dit via DAP te doen: als je dan met je rmknop op een plaatje klikt, kun je kiezen voor 'download all with DAP'. Dan kun je alle *.jpg of *.gif binnenhalen.

• djluc
Waarom zou dat niet lukken? Je laadt eerst de pagina met de thumbs in een variable, die rip je, daar staan alle links in naar de tussenpagina's. Die haal je dus allemaal op. Dan heb je toch alle url's?

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-07 23:37
The Evil Brain schreef op 22 September 2003 @ 16:50:
in ware grootte gaat (denk ik) via images.google niet lukken, omdat je dus eerst zo'n tussenpagina krijgt. Wat wél kan is om dit via DAP te doen: als je dan met je rmknop op een plaatje klikt, kun je kiezen voor 'download all with DAP'. Dan kun je alle *.jpg of *.gif binnenhalen.
Met DAP save je dan toch ook alleen maar alle Thumbnails :?

• OnTracK
  • Laatst online: 14:36
nee, want je kunt dan alle links náár de plaatjes laten downloaden, niet de plaatjes zelf

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Pagina: 1