Ben een nog steeds gelukkige eigenaar van een Creative Geforce 2 Pro 
En 'k heb eindelijk hem even gemod, paar ramsinks, en een zallman sink op mn gpu met een 60mm taisol fan die over dit geheel blaast.
Nu tot voordien, draaide ik hem leuk op c230 m460, met de standaard heatsink+fan erop, zonder ramsinks, maar ze werden beetje warm. Nu is alles lekker koel, en draait ie c250 m460, en al de sinks voelen koel aan.
Dit alles zonder artifacts.

Creative Geforce 2 Pro met Zallman Northbridge cooler en Gold heat ramsinks
De volgende stap, om beetje verder te geraken zou zijn, volt modden. Dit is makkelijker gezegd dan gevonden. Je bent een hele tijd bezig voor je al een volt modded gf2 gts/pro/ti vindt, en dan is het zo dat er enkel staat hoe je de core voltage kan verhogen via paar weerstandjes.
Heb iets gelezen ivm de memvoltage, dat dit allemaal eigenlijk werkt op de +3.3 volt lijn die via je agp slot komt. De vraag is, als het ergens binnekomt, en naar je ram chips gaat, moet het toch mogelijk zijn ergens het te verhogen, tot 4+v.
Verwante links:
Geforce 2 GTS volt mod
Dus, de vraag
- hoe krijg je je memvoltage hoger ?
- kan ik ook ramsinks onderaan de kaart plaatsen, dus dat aan beiden kanten ramsinks zitten van het ram, zoja, hoe worden deze aangebracht.
- haalt agp voltage verhogen in de bios iets uit (1.5v, 1.6v, 1.7v, 1.8v)
Wat wil ik niet als reply:
- Koop een nieuwe kaart, ze kosten niks
- Comments over mn moeder
Wat wil ik uit dit topic halen:
- Commentaar over mn mod, mag slechte zijn, als het slecht gedaan is, is het zo
- Ervaringen met Gf2 gts/pro/ti ocing of modding
- Hulp met het volt modden
- Links naar meer guides/howto's ivm volt-modding
- Detailed info ivm Gf 2 gts/pro/ti
Reply's away...
En 'k heb eindelijk hem even gemod, paar ramsinks, en een zallman sink op mn gpu met een 60mm taisol fan die over dit geheel blaast.
Nu tot voordien, draaide ik hem leuk op c230 m460, met de standaard heatsink+fan erop, zonder ramsinks, maar ze werden beetje warm. Nu is alles lekker koel, en draait ie c250 m460, en al de sinks voelen koel aan.
Dit alles zonder artifacts.

Creative Geforce 2 Pro met Zallman Northbridge cooler en Gold heat ramsinks
De volgende stap, om beetje verder te geraken zou zijn, volt modden. Dit is makkelijker gezegd dan gevonden. Je bent een hele tijd bezig voor je al een volt modded gf2 gts/pro/ti vindt, en dan is het zo dat er enkel staat hoe je de core voltage kan verhogen via paar weerstandjes.
Heb iets gelezen ivm de memvoltage, dat dit allemaal eigenlijk werkt op de +3.3 volt lijn die via je agp slot komt. De vraag is, als het ergens binnekomt, en naar je ram chips gaat, moet het toch mogelijk zijn ergens het te verhogen, tot 4+v.
Verwante links:
Geforce 2 GTS volt mod
Dus, de vraag
- hoe krijg je je memvoltage hoger ?
- kan ik ook ramsinks onderaan de kaart plaatsen, dus dat aan beiden kanten ramsinks zitten van het ram, zoja, hoe worden deze aangebracht.
- haalt agp voltage verhogen in de bios iets uit (1.5v, 1.6v, 1.7v, 1.8v)
Wat wil ik niet als reply:
- Koop een nieuwe kaart, ze kosten niks
- Comments over mn moeder
Wat wil ik uit dit topic halen:
- Commentaar over mn mod, mag slechte zijn, als het slecht gedaan is, is het zo
- Ervaringen met Gf2 gts/pro/ti ocing of modding
- Hulp met het volt modden
- Links naar meer guides/howto's ivm volt-modding
- Detailed info ivm Gf 2 gts/pro/ti
Reply's away...