i7-6700K | Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION | InWin904 | 32GB Corsair Dominator Platinum | nVidia GeForce RTX2080 TI | Iiyama G-Master UWQH 34" | 2x 1TB Samsung SSD 980PRO | 1x 4TB Samsung 860EVO | Arctis 7 | SteelSeries Apex Pro | Logitech G502 Hero
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Helaas heeft niet iedereen toegang ...Okyah schreef op 19 september 2003 @ 12:31:
[rml][ Film] The Matrix Trilogy - deel 3 *spoilers*[/rml] Volgens mij kan hier nog gepraat worden over zowel Revolutions, Reloaded als The Matrix deel 1
En wat is er mis met open eindes, open einde films roeleren
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
-dat dit inhoudt dat hij af en toe een vuistgevecht moet aangaan levert bij mij al wat vraagtekens op.. wrom maakt ie dan niet van z`n linker pink een alles penetrerende lazer-gun? Over die robbertjes vechten gesproken, die Agent Smith... hoe werkt dat precies? kan hij telepathisch communiceren met z`n cloons? Hoe organiseren die lui zich?
-aan het einde van reloaded gaat ie ineens ook de macht krijgen over dingen buiten de matrix...dit vind ik onethisch... daarmee kan gesuggereerd worden dat de "echte wereld" zich ook in een matrix bevind waarvan de regels gebogen kunnen worden.
Klopt, dat topic staat in NTSM (Nieuws Televisie Sport Muziek). Hier kan niet gelijk iedereen in.Indigo schreef op 19 September 2003 @ 12:35:
[...]
Helaas heeft niet iedereen toegang ...of iets werkt niet goed
Lieve Adjes FAQ
Lees dit stukje maar even voor meer informatie.
Klopt, praten over films is niet de core-business van GoT. Daarom zijn andere forums als Stuffis Generalis, Nieuws, Sport, TV & Muziek en Tweakers Huiskamer onzichtbaar voor nieuwe gebruikers, om te voorkomen dat nieuwe gebruikers zich alléén daarvoor registreren, terwijl er zat andere fora zijn om over luchtige dingen te praten, zoals Fok! forumIndigo schreef op 19 September 2003 @ 12:35:
[...]
Helaas heeft niet iedereen toegang ...of iets werkt niet goed
Hierover kun je meer teruglezen in de FAQ/sticky van Lieve Adjes.
[ Voor 4% gewijzigd door BalusC op 19-09-2003 12:42 ]
Agent Smith ontwijkt die lasers met gemak, laser (dus licht) is niet sneller dan Neo en Smith-dat dit inhoudt dat hij af en toe een vuistgevecht moet aangaan levert bij mij al wat vraagtekens op.. wrom maakt ie dan niet van z`n linker pink een alles penetrerende lazer-gun?
Die zijn zeer vernuftig geprogrammeerd en zoals je hebt gezien hebben ze allemaal een oortje in om te communiceren.Over die robbertjes vechten gesproken, die Agent Smith... hoe werkt dat precies? kan hij telepathisch communiceren met z`n cloons? Hoe organiseren die lui zich?
Precies! De "real world" is ook een Matrix. Tenminste, dat denk ik ook-aan het einde van reloaded gaat ie ineens ook de macht krijgen over dingen buiten de matrix...dit vind ik onethisch... daarmee kan gesuggereerd worden dat de "echte wereld" zich ook in een matrix bevind waarvan de regels gebogen kunnen worden.
Aha,BalusC schreef op 19 September 2003 @ 12:41:
[...]
Klopt, praten over films is niet de core-business van GoT. Daarom zijn andere forums als Stuffis Generalis, Nieuws, Sport, TV & Muziek en Tweakers Huiskamer onzichtbaar voor nieuwe gebruikers, om te voorkomen dat nieuwe gebruikers zich alléén daarvoor registreren, terwijl er zat andere fora zijn om over luchtige dingen te praten, zoals Fok! forum
Hierover kun je meer teruglezen in de FAQ/sticky van Lieve Adjes.
Ik zit zelf ook op www.themepark.nl een forum waar ik zit vanwege een andere hobby, maargoed daar heb je dan ook weer een off-topic box, waar ik me af en toe zwaar aan erger maargoed. Aangezien ik geen andere mogelijkheid heb viel "The Martix Trioly" nep / echt bij dan wel onder wetenschap & co
i7-6700K | Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION | InWin904 | 32GB Corsair Dominator Platinum | nVidia GeForce RTX2080 TI | Iiyama G-Master UWQH 34" | 2x 1TB Samsung SSD 980PRO | 1x 4TB Samsung 860EVO | Arctis 7 | SteelSeries Apex Pro | Logitech G502 Hero
Dit topic is gesloten.