Matrix Revolutions

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr0zenFlame
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-11-2024

Fr0zenFlame

LAN 'A Holic

Topicstarter
Ik heb de search functie gebruikt maar vond alleen maar “clossed Topics” En zo vlak voor de release van de finale is een nieuwe last minuut discussie nog wel nuttig & leuk lijkt mij.

The Matrix Final genaamd “Revolutions” komt 6 November uit in ons kikkerlandje en ik ben al een tijdje vol verwachting aan het af tellen, forums aan het lezen, Deel 1 & 2 tig keer aan het kijken etc. Ik hoop dat er ook nog een marathon voorstelling komt, dat zou misschien wel weer andere dingen doen opduiken. Maargoed ik vraag me af of er inmiddels nog nieuwe Theorieën zijn opgedoken hier op “COT”? Zelf heb ik er wek een aantal maar die zijn samen gesteld uit andere theorieën of zijn juist weer door andere overgenomen, dus niks nieuws.

1) Het zou ook goed moegelijk kunnen zijn dat de ook het verzet van zion inclusief de maten van Neo een firewall zijn om smith & Neo binnen te houden, maar dan zou die film waarschijnlijk te lang moeten worden.

2) Misschien is de Matrix wel een project van onze buitenaardse vrienden?

3)Zou de Matrix echt kunnen wezen??? Ik begin er echt aan te twijfelen nu, soms zijn zoveel dingen toeval dat het gewoon niet kan, wij denken dat het technische niet mogelijk is maar hoeveel veder is die wereld die die matrix draaid wel niet? Een volk is meestal zover denkend als zij op tech level zijn dus waarom niet, misschien is de film The Matrix wel een lachertje voor de bouwers van de echte matrix.

Nu maar hopen dat het geen open eind film word!!!

i7-6700K | Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION | InWin904 | 32GB Corsair Dominator Platinum | nVidia GeForce RTX2080 TI | Iiyama G-Master UWQH 34" | 2x 1TB Samsung SSD 980PRO | 1x 4TB Samsung 860EVO | Arctis 7 | SteelSeries Apex Pro | Logitech G502 Hero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

[rml][ Film] The Matrix Trilogy - deel 3 *spoilers*[/rml] Volgens mij kan hier nog gepraat worden over zowel Revolutions, Reloaded als The Matrix deel 1 :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indigo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-04 10:30

Indigo

NEE, ik ben niet blauw!

Okyah schreef op 19 september 2003 @ 12:31:
[rml][ Film] The Matrix Trilogy - deel 3 *spoilers*[/rml] Volgens mij kan hier nog gepraat worden over zowel Revolutions, Reloaded als The Matrix deel 1 :)
Helaas heeft niet iedereen toegang ... :'( of iets werkt niet goed

De LabVIEW Guru

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Dit lijkt me niet echt heel wetenschappelijk he? Een goede discussie over de mogelijkheden van matrix achtige toestanden zou misschien nog wel kunnen, maar een filmbespreking als deze hoort hier niet thuis :)

En wat is er mis met open eindes, open einde films roeleren :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Dat NEO "the One" is, is natuurlijk fantastisch. Hij kan alles binnen de Matrix beheersen en controlleren...

-dat dit inhoudt dat hij af en toe een vuistgevecht moet aangaan levert bij mij al wat vraagtekens op.. wrom maakt ie dan niet van z`n linker pink een alles penetrerende lazer-gun? Over die robbertjes vechten gesproken, die Agent Smith... hoe werkt dat precies? kan hij telepathisch communiceren met z`n cloons? Hoe organiseren die lui zich?

-aan het einde van reloaded gaat ie ineens ook de macht krijgen over dingen buiten de matrix...dit vind ik onethisch... daarmee kan gesuggereerd worden dat de "echte wereld" zich ook in een matrix bevind waarvan de regels gebogen kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Indigo schreef op 19 September 2003 @ 12:35:
[...]

Klopt, dat topic staat in NTSM (Nieuws Televisie Sport Muziek). Hier kan niet gelijk iedereen in.

Lieve Adjes FAQ
Lees dit stukje maar even voor meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Indigo schreef op 19 September 2003 @ 12:35:
[...]

Klopt, praten over films is niet de core-business van GoT. Daarom zijn andere forums als Stuffis Generalis, Nieuws, Sport, TV & Muziek en Tweakers Huiskamer onzichtbaar voor nieuwe gebruikers, om te voorkomen dat nieuwe gebruikers zich alléén daarvoor registreren, terwijl er zat andere fora zijn om over luchtige dingen te praten, zoals Fok! forum :)

Hierover kun je meer teruglezen in de FAQ/sticky van Lieve Adjes.

[ Voor 4% gewijzigd door BalusC op 19-09-2003 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
-dat dit inhoudt dat hij af en toe een vuistgevecht moet aangaan levert bij mij al wat vraagtekens op.. wrom maakt ie dan niet van z`n linker pink een alles penetrerende lazer-gun?
Agent Smith ontwijkt die lasers met gemak, laser (dus licht) is niet sneller dan Neo en Smith :+
Over die robbertjes vechten gesproken, die Agent Smith... hoe werkt dat precies? kan hij telepathisch communiceren met z`n cloons? Hoe organiseren die lui zich?
Die zijn zeer vernuftig geprogrammeerd en zoals je hebt gezien hebben ze allemaal een oortje in om te communiceren.
-aan het einde van reloaded gaat ie ineens ook de macht krijgen over dingen buiten de matrix...dit vind ik onethisch... daarmee kan gesuggereerd worden dat de "echte wereld" zich ook in een matrix bevind waarvan de regels gebogen kunnen worden.
Precies! De "real world" is ook een Matrix. Tenminste, dat denk ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Het eerder genoemde topic is een betere keuze voor deze discussie :) Ik sluit dit topic dus maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr0zenFlame
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-11-2024

Fr0zenFlame

LAN 'A Holic

Topicstarter
BalusC schreef op 19 September 2003 @ 12:41:
[...]
Klopt, praten over films is niet de core-business van GoT. Daarom zijn andere forums als Stuffis Generalis, Nieuws, Sport, TV & Muziek en Tweakers Huiskamer onzichtbaar voor nieuwe gebruikers, om te voorkomen dat nieuwe gebruikers zich alléén daarvoor registreren, terwijl er zat andere fora zijn om over luchtige dingen te praten, zoals Fok! forum :)

Hierover kun je meer teruglezen in de FAQ/sticky van Lieve Adjes.
Aha,

Ik zit zelf ook op www.themepark.nl een forum waar ik zit vanwege een andere hobby, maargoed daar heb je dan ook weer een off-topic box, waar ik me af en toe zwaar aan erger maargoed. Aangezien ik geen andere mogelijkheid heb viel "The Martix Trioly" nep / echt bij dan wel onder wetenschap & co :) Laat er geen vergissing over bestaan, ik ben hier met als het zelfde hoofdoel als die van toepassing zijn op me core activiteiten!!!

i7-6700K | Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION | InWin904 | 32GB Corsair Dominator Platinum | nVidia GeForce RTX2080 TI | Iiyama G-Master UWQH 34" | 2x 1TB Samsung SSD 980PRO | 1x 4TB Samsung 860EVO | Arctis 7 | SteelSeries Apex Pro | Logitech G502 Hero

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.