Toon posts:

[Dvd branden] met nero error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sins kort een dvd brander gekocht een pioneer 106D
die +en - kan branden.Allen als ik met nero 6.009 een dvd wil branden telken als ik dat probeer geeft hij de foutmelding vd-video files compliance test failed.the resulting dvd might be unplayble do you want to contine.
ook als ik een film die op mijn hd staat wil branden zegt hij dat.ook met andere programmas kan ik ook geen dvds branden dan geeft hij geen foutmelding maar je kan de gebrande dvd gewoon niet bekijken. maar ik kan wel gewone cds branden?!? iemand zij dat nero in moetstellen op + en - weet iemand hier raad mee ??

ik heb een P4 2.5 ghz
768 geheugen
een dvd brander
een gewone brander
die gewone brander zit op de kabel van de 2de hd
Gf 440 mx 64mb
hd maxstor 80 gb

• mythos
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-01 11:50

mythos

attack of the gummieberen!!

Indien het backups zijn zou ik zeggen:
kijk even hoe het met de regio zit,
zijn de files nog "beveiligd"? (css ofzo?)

etc. etc.

een vriend van mij had dit omdat hij dvd's "ripte" zonder de beveiliging eraf te halen.

Zelf heb ik er niet echt veel ervaring mee (gebruik me dvd burner alleen voor data) maar je kan daar even naar kijken.

en ik denk dat google gebruiken op de foutmelding die je krijgt je ook een eind op weg zal helpen. :)

[edit]

met een beetje gebruik van google kwam ik uit op het volgende:

"success!!!
took 3 dvd-r to get it right and now i made my first backup of my dvd,thanx for the help,
problem was when i dragged the files to the folder in Nero,i didnt put them in the video folder did it this time and no compliance test failed,so tried a simulate write disk first and did got error at 1x,so tried 2x and worked,quality was actually pretty good"

in andere woorden: zet je de files wel op de goede locatie? :)
[edit]

[ Voor 46% gewijzigd door mythos op 08-09-2003 12:18 ]

ook bananen zijn rond, maar dan hoekig <blegh>

• Laszlo
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Laszlo

Grrrrrr....

DVD's zijn ingedeeld volgens een bepaalde directory structuur (pak een willekeurige DVD en bekijk de directory). Als jouw compilatie hier niet aan voldoet geeft Nero deze melding.

Als je een DVDR wilt schrijven, die je op een DVD-speler wilt afspelen, moet je volgens mij het DVD-Video project kiezen en hieruit verder werken (dus in de directory VIDEO_TS) de bestanden plaatsen.

specs