sorry voor de net wat onduidelijke post!!
ik ben niet zo gevorderd op het gebied van webscripting. met html is het best te doen maar nu wil ik op mijn site een asp form maken die de results dan opslaat. ik snap er weinig van maar heb hier een script gevonden die precies doet wat ik wil. ik heb de script nu een paar keer doorgelezen maar word er niet veel wijzer van
.
ik heb de script geupload naar een asp ondersteunende host, maar hij werkt niet.
zijn er in de aspscript misschien dingen die ik moet veranderen als path's en filenames??
de site van mijn geuploade script

ik ben niet zo gevorderd op het gebied van webscripting. met html is het best te doen maar nu wil ik op mijn site een asp form maken die de results dan opslaat. ik snap er weinig van maar heb hier een script gevonden die precies doet wat ik wil. ik heb de script nu een paar keer doorgelezen maar word er niet veel wijzer van
ik heb de script geupload naar een asp ondersteunende host, maar hij werkt niet.
zijn er in de aspscript misschien dingen die ik moet veranderen als path's en filenames??
de site van mijn geuploade script
ASP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| <% Set fs = CreateObject("Scripting.FileSystemObject") Folderpath=server.mappath("\") & "/cgi-bin/messages183864" Wcounter=Folderpath &"/counter.txt" Set fs = CreateObject("Scripting.FileSystemObject") if fs.FolderExists(Folderpath) then Set a = fs.OpenTextFile(Wcounter) hits = Clng(a.ReadLine) hits = hits + 1 a.close else Set a = fs.CreateFolder(Folderpath) hits=1 end if Set a = fs.CreateTextFile(Wcounter,True) a.WriteLine(hits) a.Close Set fs=nothing Set fs = CreateObject("Scripting.FileSystemObject") Set a = fs.CreateTextFile(Folderpath & "\" & hits & ".txt") For Each x In Request.Form a.WriteLine(x &": " & Request.Form(x)) Next a.Close Set a=nothing Set fs=nothing %> Thanks for providing the requested information<BR> I will contact you very soon. |
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 91305 op 02-09-2003 18:46 ]