Toon posts:

Palm V Hotsync & Digitizer probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 451 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Palm V heeft het volgende probleem: Een weekje geleden had ik een volledige freeze, hij reageerde op geen enkele knop meer.. Na een soft reset reageert hij wel weer, maar was de digitizer way out of bounds. Dit is te fixen met DigiFix, maar die kan ik niet installeren, aangezien de Palm meteen een Fatal Exception geeft als ik op de cradle sync button druk.
Ik wou nog proberen om hem via IR te syncen, maar ik kan vanwege het digitizer probleem niet bij het menu komen..
Heeft iemand enig idee hoe dit te fixen is? Het liefst zonder harde reset, want er staat wat data op die ik nog niet gesynched heb.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, aangezien de weekend mensen blijkbaar geen oplossing hebben, even een schopje om te kijken of de weekmensen dat wel hebben.. :)

• Freekdernatuur
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-10 15:29

Freekdernatuur

Kracht door Eenvoud

tsja, als je niet kan syncen en niet iets kan intikken op de palm, dan wordt het toch waarschijnlijk een harde reset...

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Een harde reset verwijdert geen data (zie ook hier).

[ Voor 66% gewijzigd door pven op 02-09-2003 23:27 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Een harde reset verwijdert WEL data (zie ook hier).

[ Voor 6% gewijzigd door GlowMouse op 03-09-2003 10:45 ]

• pven
  • Niet online
Een harde reset is toch dat je met een pinnetje je Palm V reset? Ik heb dat meerdere malen gedaan in het verleden en daarbij ben ik nooit een bitje kwijt geraakt.

• BCM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-11 13:29

BCM

pven schreef op 03 September 2003 @ 12:10:
Een harde reset is toch dat je met een pinnetje je Palm V reset? Ik heb dat meerdere malen gedaan in het verleden en daarbij ben ik nooit een bitje kwijt geraakt.
Pinnetje en Aan/uit knop Zie eerste google hit.
Hard Reset
Hebben bovenstaande manieren van herstarten geen effect, dan zal je een hard reset moeten uitvoeren. Bij een hard reset verlies je al je programma's en data, behalve die zich in het Flash-geheugen bevinden. Voor een hard reset, dien je de reset-pin tegelijk met de aan/uit-knop in te drukken. Houdt de aan/uit-knop ingedrukt totdat de vraag verschijnt: 'Do you want to erase all data?'. Ja (Yes) heeft als resultaat dat een harde reset wordt uitgevoerd: al je gegevens en geïnstalleerde programma's worden verwijderd van je handheld. Iedere andere knop die je indrukt heeft als gevolg dat er geen harde reset wordt uitgevoerd.

Omdat met een hard reset alle gegevens in de Palm verloren gaan, is het zeer aan te raden om te zorgen voor een goede backup van alle Palm-programma's. Vanaf PalmDesktop/Hotsync versie 4 wordt dit automatisch gedaan door het HotSync programma. Deze maakt bij elke synchronisatie een kopie van alle gegevens in de Palm. Na een hard reset worden deze gegevens automatisch terug gezet tijdens de daarop volgende synchronisatie.
Tis jammer van de data die je niet gesynct hebt. Ik weet dat er programma's zijn die dit soort foutmelding na een softreset geven. bv. ICQ (versie weet ik niet)

[ Voor 11% gewijzigd door BCM op 03-09-2003 12:40 ]

Cedo Nulli

• pven
  • Niet online
Wat raar ... ik ga uitzoeken of dat voor de 'Palm V' ook het geval is. BRB! :)

Verwijderd

Een iets andere vraag over de palm

weet iemand waar er USB cables voor sync met de pc te koop zijn voor de Palm Vx.
Ik heb na aanschaf van mn laptop (acer travelmate 800) nl geen mogelijkheid meer om te syncen. Ik heb op de pricewath alleen de alternate gevonden mmar msichein weet iemand mee plekken om de kabel te kopen

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Verwijderd schreef op 04 september 2003 @ 18:52:
Een iets andere vraag over de palm

weet iemand waar er USB cables voor sync met de pc te koop zijn voor de Palm Vx.
Ik heb na aanschaf van mn laptop (acer travelmate 800) nl geen mogelijkheid meer om te syncen. Ik heb op de pricewath alleen de alternate gevonden mmar msichein weet iemand mee plekken om de kabel te kopen

Alors.

Pagina: 1