Toon posts:

Google toolbar verdwijnt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK weet dat deze vraag eerder gesteld is maar ik heb geen goede oplossing kunnen vinden met de search. Maar het probleem is dat mijn google toolbar verdwijnt nadat ik IE heb afgesloten. Opnieuw installeren heeft geen zin. Weet iemand iets.

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-06 00:24

WPN

welk OS gebruik je?

xp/2000 heb je policies installed staan op je bak die user instellingen niet onthouden?

pas geleden gehad met een muis op mn werk, de instellingen die de user maakte op de muis werden niet onthouden als zij het instelde, maar als ik als admin inlogte werden ze wel onthouden

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 16:49

Godjira

To infinity and beyond!

Heb je Google Toolbar 2.0 al geprobeerd, of heb je die al geinstalleerd staan met deze problemen?

Profile

Verwijderd

Heb je al geprobeerd om via Beeld - Werkbalken
het vinkje instellen bij google. ?

Verwijderd

Topicstarter
Heeft het er misschien mee te maken dat de toolbar elke keer met Google communiceert als je een pagina opent maar dat niet gaat omdat chello in mijn geval het niet doet. Dan gooit ie em er uit.

Als ik ie open dan blijft de toolbar staan totdat de pagina in zijn geheel geladen is en dan verdwijnt hij.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 22:51 ]

• Tonne
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-07 09:25
Ik heb dit probleem ook.
Windows 2000, IE 6.0.2800, Google toolbar 2.0.102, ingelogd als admin

Als ik IE opstart en de eerste pagina is geladen, dan verdwijnt de toolbar.
Ik heb in de registry gerommeld met de \software\microsoft\internet explorer\toolbar dingen (zowel local machine als current user).
Ik heb bij het afsluiten op CTRL gedrukt en in view de google toolbar aangezet en dan gerommeld met 'lock toolbars' (zowel aan als uit geprobeerd)

[ Voor 4% gewijzigd door Tonne op 10-11-2003 18:34 ]

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03-2025

Andre21

Inmiddels 39....

Ik dacht al dat ik de enigste was.
Ik heb het dus ook.
Google toolbar versie 2.0102
IE: versie: 6.0.2800

Als ik via View en dan Toolbars, de Google toolbar selecteer, dan knikkerd hij em er na het laden van een pagina eruit.

Blender....

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-07 13:37

Padvinder

doet z'n best

Tonne schreef op 10 november 2003 @ 18:34:
Ik heb dit probleem ook.
Windows 2000, IE 6.0.2800, Google toolbar 2.0.102, ingelogd als admin

Als ik IE opstart en de eerste pagina is geladen, dan verdwijnt de toolbar.
Ik heb in de registry gerommeld met de \software\microsoft\internet explorer\toolbar dingen (zowel local machine als current user).
Ik heb bij het afsluiten op CTRL gedrukt en in view de google toolbar aangezet en dan gerommeld met 'lock toolbars' (zowel aan als uit geprobeerd)
Ik heb dezelfde config, en bij mij doet de google toolbar het prima, maar ik heb versie 2.0.95 (dus wellicht moet je ff upgraden)

• Triumph-Design
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-11-2025
Bij mij precies het zelfde...

iemand al enig idee of een oplossing ?

• Triumph-Design
ik heb al mn cookies weggegooid

temp files, alles weg, maar nog steeds geen toolbar...

btw, ik kan sowieso niks aan die bovenste bars wijzigen :/

[ Voor 94% gewijzigd door Triumph-Design op 19-03-2004 01:40 ]

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Toevallig Norton Anti Virus geinstaleert oid?

• Triumph-Design
Vorkie schreef op 19 maart 2004 @ 01:51:
Toevallig Norton Anti Virus geinstaleert oid?
ja? is dat het ???

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:55

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Dit probleem had ik laatst ook bij iemand... Toen eens ff op spyware gescand met Adaware, hoop zooi verwijderd, probleem was er nog... Hijack This gedraaid, de dingen die er niet in hoorde te staan eruit geknikkerd en het probleem was opgelost..

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Heb hem net geinstalleerd, lijkt me niet echt de oplossing maar goed!

Waar is de werkbalk?
Als het goed is, verschijnt de Google Werkbalk, te herkennen aan het Google-logo aan de linkerzijde, in het browservenster. Is dit niet het geval, dan kunt u het volgende proberen:

Controleer of de werkbalk niet wordt verborgen onder een andere werkbalk in het browservenster.
Ga naar Beeld > Werkbalken en controleer of de Google-optie is ingeschakeld. Opmerking: in eerdere versies van Internet Explorer krijgen toegevoegde werbalken de naam 'Radio'. Wanneer de optie 'Radio' twee keer voorkomt, kiest u de tweede optie. Als dit het probleem is, kunt u het beste uw versie van Internet Explorer bijwerken. De werkbalk werkt nu in elk geval naar behoren.

Verwijderd

Topicstarter
In mijn geval was het idd een virus dat zich als running process in mijn systeem nestelde. Dus een virus scanner draaien en even kijken of je een raar process bij de task manager staat.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Volgens mij is het spyware, die hem elke keer weet uit te schakelen ofzo... Heb namelijk tijdenlang zonder een virusscanner gedraaid, en toen was ook heel vaak de Google Toolbar foetsie. FF uitzetten en dan weer aanzetten bij beeld -> Werkbalken -> Google Toolbar moet voldoende zijn, en even scannen op spyware e.d.
Pagina: 1