Als ik een spel start zoals gta3 of net wat krijg zo gauw als ik een minuut of zo bezig ben een blauw sherm. in eerst instantie met de bijgeleverde catalyst met een uitleg(op het blauwe scherm)... maar op het punt dat de probleem melding komt staat er geheugendump gestart, geheugen dump afgerond en dan valt er niks meer van de melding temaken. Met de nieuwste catalyst die op ati.com staat (3.6) werkt het iets beter en draaien sommige dingen weer wel. Maar ook dan krijg ik in veel gevallen ook nog blauwe schermen. Echter staat er dan helemaal niks meer op , compleet blauw. Het enigste wat ik ermee kan doen is resetten. Bij de vorige installatie had ik ook al van die rare problemen, toen kreeg ik hem niet op 8x agp met fast write dit doet ie nu wel. Het rare is alleen hij draait 3dmark wel alleen is nu de score maar 3500 en dat was bij mijn vorige installatie op dit systeem met 4x agp 4350 ??? Wat heb ik nu gedaan : ben er achter gekomen dat de graphics aperture size in de bios op 64 mb stond ipv 128mb. Ik heb dus al 2 x xp overnieuw geinstalleerd. Heb al diverse malen de laatste drivers binnen gehaald, controle panel over nieuw geinstalleerd ook hydrovision ...... natuurlijk eerst alles gedeinstalleerd. Ik heb diverse gekeken in de search.... maar de enigste wat hiermee overeen kwam diegene ,,,, die heeft zijn kaart omgeruild...... en de bij andere kon ik geen duidelijke oplossing vinden.......
Na dat ie is vast gelopen geeft hij na de boot vaak aan "systeem hersteld van ernstige fout"
Mensen HELP....
Na dat ie is vast gelopen geeft hij na de boot vaak aan "systeem hersteld van ernstige fout"
Mensen HELP....
Money isn't rellevant..... who you are is.....