One Must Fall: Battlegrounds

Pagina: 1
Acties:
  • 259 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 22:09
Jaja, het vervolg op het inmiddels antieke OMF 2097 komt er aan.
Nu wisten de meeste dit natuurlijk al maar toch maak ik er een nieuwe topic over.
Waarom? simpel, je kan het nu spelen _/-\o_
Er is momenteel een Limited Beta uit die je kan downloaden als je je inschrijft op het omf forum (te vinden @ www.omf.com).

Het is een Beta hou dat in gedachten, er zijn 3 arena's beschikbaar en ook 3 Bots.
De Pyro, Force en de Jaguar. Online/Lan play en 1 Single player tournament zijn ook beschikbaar.

OMF:BG? wasda?
OMF:BG is het vervolg op OMF:2097, een antieke 2D fighting game op de pc die toen enorm populair was.
OMF:BG komt op de pc uit en heeft inmiddels een hele community achter zich hangen. Het is een 3rd Person fighter. Zeg maar een mix van Tombraider en Tekken maar dan met grote robots :9~
Per arena kunnen er max 16 mensen mee vechten, wat resulteerd in enorme gevechten >:) :9~
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/lord.mithril/snap004.jpg

Wat moest ik doen om em te downen?
Sim-pel ga naar http://www.omf.com/ubbthreads/ubbthreads.php
schrijf je in op t forum en je vind vanzelf de link :) je moet ingeschreven zijn daarom geef ik niet de link hier ;)

Bugs!
Jah er zitten nog genoeg bugs in het spel (duh tis een beta) deze kan je kwijt op het OMF forum in de desbetreffende topics.
1 belangrijke meld ik hier vast, om je resolutie te veranderen moet je het instellen en OMF opnieuw opstarten.

Screens!
Afbeeldingslocatie: http://www.omf.com/previews/screenshots/2003-01-31/2003-01-31-19.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://www.omf.com/previews/screenshots/2003-01-31/2003-01-31-15.jpeg

Voor meer info inclusief de moves list van de bots www.omf.com

Ik zal kijken of ik op mijn verbinding een Dedi kan draaien voor online play. ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:00
hahahaha

Ik vond OMF altijd al voor pc nerds die geen streetfighter of andere beat em up op de console konden spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
SonyEricsson schreef op 08 August 2003 @ 16:35:
hahahaha

Ik vond OMF altijd al voor pc nerds die geen streetfighter of andere beat em up op de console konden spelen
ok dank u voor uw nuttige bijdrage :/
OMF is gewoon 1 van de weinig beat em ups op de pc en kan zich nog goed meten met de rest.
als je dat niet zo vind start je toch lekker een streetfighter topic?

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 09:49

DeX

OMF is inderdaad een classic. Ga het nou niet mer StreetFighter vergelijken. Heb OMF echt maanden gespeeld! Hoop alleen dat ze nog steeds die lekkere gameplay hebben behouden. Al vrees ik weer dat dit de zoveelste Beat'm'up failure word voor de PC.

Maar ik hoop dat ie gaaf word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
lol, ik klikte gewoon meteen op Download, hoefde niet in tel oggen etc en haal hem nu binnen *D. Is gewoon om mensen af te schrikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Switch schreef op 08 August 2003 @ 16:53:
lol, ik klikte gewoon meteen op Download, hoefde niet in tel oggen etc en haal hem nu binnen *D. Is gewoon om mensen af te schrikken :)
ok het kan ;) maar je hoort je te reggen ;) daarom geef ik de link ook niet hier.
ik ben netjes :P

en dex het word geen failure. althans niet zolang de community er achter blijft.
ze luisteren goed naar de mensen op het forum. en na de beta te hebben gespeeld denk ik dat dit echt wel een classic gaat worden :)
hij speelt erg lekker, beetje wennen aan de controls, dat wel

[ Voor 30% gewijzigd door LordMithril op 08-08-2003 16:56 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38022

De screens zien er goed uit. Moet ik toch maar ff testen.
Weet iemand al of het een beetje goed te spelen is met toetsenbord, want ik kan niet zeggen dat er goede vechtspelletjes zijn die je goed op een toetsenbord kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59192

doet me denken aan bid for power. (mod voor Q3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Anoniem: 38022 schreef op 08 August 2003 @ 16:56:
De screens zien er goed uit. Moet ik toch maar ff testen.
Weet iemand al of het een beetje goed te spelen is met toetsenbord, want ik kan niet zeggen dat er goede vechtspelletjes zijn die je goed op een toetsenbord kan spelen.
het is goed te doen, ff wennen maar als je er aan gewent bent gaat het lekker :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De originele OMF heb ik echt LANG gespeelt.. hopen dat deze nog wel een beetje aan het origineel doet herinneren. Es ff kijken of ie op mijn antieke pctje wil draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-06 19:15
hey ik kan de resolutie enzo niet veranderen. want als ik weer terug staat tie weer op 640x480. ik kan verder niet een ok knopje ofzoiets vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

hmm filmpjes zien er iig goed uit :9~ en hoe speelt het ??

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 15:14

Elroy

Zelda!!!

MMM, na even wat langer te spelen is het spel toch aardig speelbaar.
Alleen sommige spelers zijn een beetje gaar 8)7

Die resolutie settings zijn idd een beetje raar.
Je stelt het gewoon in en dan veranderd het weer terug.
Maar als je uit het spel gaat en weer terug dan staat het opeens weer goed 8)7

Zoals het er nu uit ziet, ga ik dit spel zeker niet kopen. :/
Bij de oude omf kon je volgens mij je poppetje upgrade en je kon echt gave moves maken. De moves die in dit spel zitten zijn eigenlijk 3x niks ihmo

[ Voor 188% gewijzigd door Elroy op 08-08-2003 19:22 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Gespeeld en meteen geuninstalled. Boutspel imho, slechte contols, resolutie wordt niet onthouden, crappy controls en nog is crappy controls :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Aan de demo van OMF2097 heb ik goeie herinneringen O+. Die robots, het geluid en de voldoening van het verslaan van de eindbaas met zijn wrede robot :P. Wat ik irritant vond waren de nieuwsberichten na het gevecht als je of gewonnen of verloren had. Deze nieuwe versie ziet er toch wel wreed uit. Het vechten met zoveel mensen tegelijk lijkt mij gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:14

Maxow

Hidden Sound System

OMF2097 was imho de beste beat'em up die op de pc is uitgekomen :) . Ik ben beniewd wat OMF battlegrounds te bieden heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-06 22:45

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Switch schreef op 08 August 2003 @ 19:13:
Gespeeld en meteen geuninstalled. Boutspel imho, slechte contols, resolutie wordt niet onthouden, crappy controls en nog is crappy controls :P
Het is ook een beta, prutser ;)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

Als in de final nog een beetje aan de controls wordt gewerkt kan het een geweldig spel zijn.
De muziek doet me gelijk aan het klassieke OMF:2097 denken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
White Dust schreef op 08 August 2003 @ 21:25:
Als in de final nog een beetje aan de controls wordt gewerkt kan het een geweldig spel zijn.
De muziek doet me gelijk aan het klassieke OMF:2097 denken :Y)
Precies :Y)
En zelf Raven spelen is ook erg fijn, enge vent vond ik dat altijd maar in OMF (demo.. tja.. had nog niet zoveel centjes destijds)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

wieeeeeeee, die muziek... nostalgie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 23-06 12:37

Dennahz

Life feels like hell should.

Jeej even downloaden.. ben echt benieuwd :9

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
M a a r t e n schreef op 08 augustus 2003 @ 21:40:
[...]

Precies :Y)
En zelf Raven spelen is ook erg fijn, enge vent vond ik dat altijd maar in OMF (demo.. tja.. had nog niet zoveel centjes destijds)
Ik heb ook heel lang de demo gespeeld.. zolang zelfs dat toen ik eindelijk het complete spel vond het niet eens meer leuk vond :) (paar jaar later overigens wel weer een tijdje gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29330

Hmmm aan deze OMF BG is niet veel anders dan OMF 2097 , alleen deze is 3D maar alle moves zijn het zelfde en er zitten geen andere moves in.
Maar in mij opzicht wel een onwijs gaaf spel :) :), was vroeger al helemaal weg van OMF 2097.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

argh, waarom lukt het me niet om met jaguar die soort salto in de lucht te doen, waarbij je de tegenstander vastpakt en weggooit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
@ mensen die over de resolutie zeuren,
lees de eerste post eens heel goed ;)

@ mensen die over de rest zeiken,
het is een beta ffs..

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06 22:27

Sponge

Serious Game Developer

Hmm, ik ben benieuwd :) Er komen de laatste tijd veel meer nieuwe games/sequals van "de goede ouwe tijd" uit.. ik hoop dat ze allemaal een beetje nice worden, en deze hopelijk dus ook :)

* Sponge speelt elke paar weken minstens nog een paar games OMF2097 met z'n pilot die ie al wat jaren in gebruik heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 18:27
heh... toen de beta nog closed was heb ik em gebetatest ^^ (cool.. ze hebben nova nu geadd :D )
Het is een Beta hou dat in gedachten, er zijn 3 arena's beschikbaar en ook 3 Bots.
De Pyro, Force en de Jaguar. Online/Lan play en 1 Single player tournament zijn ook beschikbaar.
als ik mijn omf2097 nog ken is dat op die laatste screen toch echt nova hoor :P

[ Voor 60% gewijzigd door Eeruku op 09-08-2003 12:08 ]

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
3CLipZ schreef op 09 August 2003 @ 12:06:
heh... toen de beta nog closed was heb ik em gebetatest ^^ (cool.. ze hebben nova nu geadd :D )

[...]

als ik mijn omf2097 nog ken is dat op die laatste screen toch echt nova hoor :P
alleen eerste screen is van mij zelf ;)
op de onderste zie je ook de katana..

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13087

Nova zit niet in Battlegrounds.. Warlord is een soort vervanging daarvan, en een slechte.

Ik heb ook de closed beta gedaan, ben eruit gestapt omdat de community nogal verrot was.

Ook ik mis het upgraden van robots in een tournament hierin... graphics waren wel ok, de geluiden niet (dat echte *KLONK* van een 'uppercut' met Pyros in 2097 enzo zit er niet in, hier zijn het meer blikjes die tegen elkaar aan rollen).

Edit:
De muziek is wel erg tof :) Vooral de muziek in het menu en in Pharaoh's Fire.. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 13087 op 09-08-2003 13:06 . Reden: . =] ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

In hoeverre kan je je eigen fighter samen stellen?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13087

Volgens mij zou je strength/agility/endurance/focus zelf samen moeten kunnen stellen (200% verdelen over die 4, 100% maximaal uiteraard), maar dat kon in de beta's die ik gespeeld heb nog niet (daar kon je pilots kiezen die het al verdeeld hadden, zat min of meer elke redelijke combinatie wel bij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81642

Hmmpf de officiele download is down. Mirrors?

Edit ; eerste keer in mijn korte leven dat ik Getright benut :P

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 81642 op 09-08-2003 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

woei... al weer een hele berg special moves onder de knie :) ... nu even wachten tot de full uitkomt :)

( * Maxow hoopt dat shadow ook in de full komt)

[ Voor 42% gewijzigd door Maxow op 12-08-2003 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Switch schreef op 08 August 2003 @ 16:53:
Ik kan niks vinden zonder te reggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

PC Gameworld preview van OMF:BG leuk stukje leesvoer :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73553

Dit lijkt me echt een zwaar brute game het doet me weer echt denken aan de goede oude tijd van OMF denken :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87502

ik heb die oude veel gespeel die pyros vond ik uber
ik zit hem nu ook te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 25-06 16:37
Ik heb de beta een paar dagen geleden gespeeld, maar ik vond 'm echt héél erg tegenvallen. Ik had totaal geen hoge verwachtingen van het spel, maar wat ik voorgeschoteld kreeg vond ik driewerfs niks. Het minste belangrijke vond ik nog de graphics, maar dat was ook uit 1996, de menu's konden gewoon niet minder onprofessioneel gemaakt zijn, zelfs ik kan dat beter. En de besturing vind ik ook klote, je kan niet snel draaien of springen of wegduiken oid, je loopt naar voren, mikt een beetje en je mag lekker op de knopjes rammen totdat de tegenstander neervalt, of jij dat doet.

Misschien dat de fullversie wel in hogere resoluties kan draaien en het er dan wat beter uitziet en dat de besturing dan wat sneller verloopt, maar anders ben ik bang dat ik toch moet toegeven dat PC's blijkbaar niet geschikt zijn voor (moderne 3D) vechtspellen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

resoluties kunnen wel hoger hoor... ff spel opnieuw starten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

*schop*

En hij is uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Ah.. zijn er al reviews van de final?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Ik heb nog niks gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-06 19:15
hoe versla je die Raven in het eerste tournooi, want heb hem helemaal lens geslagen. Maar zijn stun energy wordt steeds opnieuw opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 25-06 19:32
Bigs schreef op 16 december 2003 @ 16:46:
Ah.. zijn er al reviews van de final?
op nforce krijgt ie een 5.6, maar daar staan nooit redenen bij

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Ik was geen PC fan, dus ik heb een jaar geleden toen OMF freeware werd gedownload en gespeeld.
Ik ben een grote Flair dan, zit die bot er weer in? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
HuggyB schreef op 16 december 2003 @ 23:52:
Ik was geen PC fan, dus ik heb een jaar geleden toen OMF freeware werd gedownload en gespeeld.
Ik ben een grote Flair dan, zit die bot er weer in? :)
das die met wieletjes toch?
die zit er niet in.. helaas

maar ik ben idd ook al op zoek naar reviews :)

[ Voor 8% gewijzigd door LordMithril op 16-12-2003 23:55 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
RocketKoen schreef op 16 december 2003 @ 22:50:
[...]

Mjah ik zoek eigenlijk een wat uitgebreidere review van een gamessite :) (of een mede-Tweaker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 14:40

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ok, ik heb de game (ja.. FLT doet zn werk O-) ).

Zal em straks ff testen en mijn ervaringen posten.

Ik heb em al ff 5 minuten gespeeld, ja.. laat ik het er op houden dat ik weer blij ben dat er een pc-fighter uit is gekomen, het is behoorlijk wennen (camera achter de speler)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06 21:27

bAdmuTs

mAzE

Heb em nu ook en zit net 20 sec in het menu ff wat shit instellen en heb 1 woord voor de muziek. GEWELDIG :D, komen weer allemaal herinneringen bovendrijven.

Vind alleen de camera zeer verrot, is gewoon 3rd person, is net alsof ik tomb raider aan het spelen ben in een fighting arena :X :(, ze hadden beter een 3d fighter kunnen maken ala doa/sc.

Sterker nog, vind et tot nu toe echt een kut/verneukt spel :(, gaat veels te traag allemaal, je vecht tegen meerdere robots :?, camera is kut waardoor het bewegen gewoon klote is, de graphics zijn ook niet super mooi ofzo (is ook niet het belangrijkste maar anno 2003 mag je wel wat mooiers verw8en/krijgen), daarintegen is het wel meesterlijke music :D

En dan die tekstjes van elk persoon voordat de ronde begint, Yeah kegan's mean :? wtf

[ Voor 86% gewijzigd door bAdmuTs op 17-12-2003 21:08 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

ik vind dat de camera ook gewoon net als OMF1 had moeten zijn, maar dan idd wel 3d models etc. Verder vind ik het best een grappig spel, muziek is gewoon super, graphics zijn ook best goed, maar de camera is een beetje huilen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94631

RocketKoen schreef op 16 december 2003 @ 22:50:
[...]

Op isonews is een firstlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06 21:27

bAdmuTs

mAzE

Hij crahst ook redelijk snel, komt er een msn/steam schermpie naar boven dan knalt ie al naar windows toe en als ik me toetsen nog ingedrukt heb, boem crash en me instelligen is ie dan voor het gemak ook maar vergeten :|

[ Voor 17% gewijzigd door bAdmuTs op 17-12-2003 21:26 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Anoniem: 51925

ik vind et wel een grappig spelletje, gister ff online gespeeld. best leuk met all die fireballs enzo. Camera is nie zo erg, je vecht tog met 15 andere, voor de rest : geluid is goed en graphics zijn ook wel voldoende, een best leuk spel voor de kerst!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ok, na een fijn 3 uurtjes te hebben gespeeld heb ik een wat verdeelde mening.

Het online gebeuren vind ik lekker in elkaar gezet, vooral laggende mensen hebben ze goed opgelost. Leuke varianten, soms alleen rete-iri als je vast zit tussen 2 tegenstanders, je komt nie meer weg, daar ook de blok(evade)knop niet altijd (lijkt) te werken. Mooiste is nog wel met 8 man elkaar te lijf te gaan. Wel is het voor mij onbekent hoe jou bot een "target" kiest. Interactiviteit met de levels is zekers leuk (die vuurballen, maar ook spaceship waar om de zoveel tijd een meteorenregen langsvliegt).

Qua gameplay blijft et wat raar, ze bewegen (soms erg iri)langzaam, terwijl de moves weer supersnel gaan. Combo's lijken me ook niet te lukken, de special moves zijn gebaseerd op 2x richting + 1 of 2 punch/kick buttons. Begin wel te wennen aan de 3rd person view (achter) enigzins best te doen. De moves zijn enigzins wat houterig, wel mooie effecten. Ik speel alleen met die eerst bot uit de lijst (naam kwijt) welke soort van teleport moves kent. Vooral online heb je daar wel een aardige voordeel mee. Per saldo zijn de moves basic, wat kick/punch - supermoves, 1 grijpmove en dat is het zo'n beetje. Bewegingsvrijheid met de robot heb je niet echt, links/rechts voor draaien, voor achter voor lopen. Zover mij bekent lijkt het (nog) niet mogelijk te straffen links/rechts.

Online kan je chatten, team wissel gaat helaas wat moeilijk (via menu - dan reloaden) en met tab kan je de online spelers zien, wat wel helaas soms resulteert dat je vast komt te zitten in betreffend scherm. Leuk als hoster dat je default dus bots kan toevoegen of mensen vrij makkelijk/snel kan kicken.

Qua crashen, heb ik niet veel last van gehad, 1x, maar had ik mn videokaart iets te ver opgekrikt.

Per saldo is het beste om te zeggen.. we hebben er een leuke fighter bij, nette graphix, lekker geluid, maar daarmee trekt hij helaas geen volle zalen. Het gene wat mijn overhaalt om dit spel te blijven spelen is de online features en de manier hoe ingame lag is verholpen. (de laggende speler gaat in full-block-alles mode) maar veelal speelt het spel bijzonder lag-vrij (ping 120-180 blijkt nog redelijk (tot zeer) goed te spel)

(zal dit vanaaf wat beter uitschrijven, dit is wat snelle review)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Damn, waar is de game te koop? Ik was namelijk beta tester (sinds november vorig jaar), maar ben er mee gestopt in september oid...
Is ie ei'k wel in europa te koop? Voor zover ik toen wist was er daar nog niets over bekend, alleen de VS en Rusland...

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb em ook niet gekocht O-)

(toch weer raar qua beveiliging, dat je er gewoon online mee kan gamen, maar dat was bij Ut2003 ook het geval, zal ff dure)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

hehe.. ik moet em nog binnen krijgen van DE zelf (ik ben een prijswinnaar geweest van het design contest :D )

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05 16:08

Tom-my

w03iz0rz

Hmm nou ik was toendertijd erg enthousiast over de eerste versie, vlotte gameplay, leuke moves (al deed ik het altijd zonder, vonnik leuker).

Maar dit spel is slecht geworden imo! Heb net een half uurtje gespeelt, kwam ook die raven gast tegen. Die kan je dus alleen dood krijgen door een of andere special move, nah zout op hey. Ik sla hem helemaal hartstikke plat, en dan moet ik nog een special move doen?

Ook leuk is dat je de 1ste ronde een middelmatige raven tegen je hebt, nja ok verlies ik net aan (steeds). De 2de ronde sla ik helemaal blauw en win ik makkelijk. De 3de ronde istie ineens ZO focking sterk dat ik zowat niet aan slaan toe kom :S. Echt zeer verneukeratief spelletje dit, erg jammer, zo'n goede ondergrond zo verkrachten sjies.

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Pagina: 1