Toon posts:

Kenwood cd wisselaar met Mp3 ondersteuning

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kan mij iemand bevestigen of ik de Kenwood KDC-C719 MP cd wisselaar met mp3 ondersteuning zonder problemen op een Kenwood KMD-PS971R Receiver/Minidisc kan aansluiten, volgens de site van de fabrikant is die ondersteuning er voor modellen vanaf het jaar 2000 en aangezien de receiver ongeveer in dat jaar is geintroduceerd zal het er om spannen?
En vraag twee kun je dan via die receiver de mp3 mogelijkheden volledig benutten, dan bedoel ik de weergave van titels van mappen en tracks en doorzoeken van verschillende mappen op een cd in de wisselaar?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het eens anders proberen. Is er hier überhaupt iemand die ervaringen heeft met 1 van beide componenten?
Ik heb al redelijk wat pagina's afgestruind maar nog geen duidelijkheid gekregen hierover.

• c0rneel
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-06 15:07
Ik zou je aanraden om naar de dichtst bijzijnde elektronica winkel te gaan en daar ff vragen of ff bellen naar kenwood NL.

• nova
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-06 12:29
info@kenwood.nl daar reageren zel wel op denk ik.

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates