Toon posts:

[HELIX / REAL] Probleem met streamen naar PPC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen.

Wat ik moet doen:
Een LIVE webcam stream sturen naar een Pocket PC verbonden via een internet verbinding over bluetooth (GPRS o.i.d.).

Wat heb ik nu:
Helix universal server Basic werkend
Helix Producer Plus werkend en kan streamen naar de server.

Als ik met REAL player naar de server ga kan ik mijn stream zien, maar als ik met een Pocket PC REAL player of met een Symbian (nokia 7650) REAL player erheen ga doet ie het neit en krijg ik een foutmelding (TIME OUT). Echter zie ik altijd wel een verbinding inloggen op de server via de logging van Helix Server, dus er is een verbinding en hij legt contact.

De codec die ik gebruik is de v8 codec want 9 wordt niet ondersteund door de mobile players van REAL.

De WEBCAM en audio wordt goed encode met REAL producer en die verbind ook goed met de server (getest door de stream met REAL player op verschillende PC's op te vragen)

Kan iemand mij verder helpen of heeft iemand ook een dergelijk probleem of ervaring oid? Het is geen optieom op windows media over te gaan (dat heb ik wel werkend) omdat er geen player voor is voor Nokia telefoons.

Verwijderd

Topicstarter
hm zou het een stomme of een moeilijke vraag zijn :'( kan echt niemand mij helpen? 8)7