Gegroet,
Vooraf ff de specs:
P3 1ghz
Asus CUV4X-M --> Medion2001 ...
256 mb ram + 512 mb ram 133 mhz0
Nadat ik gisteren bij mycom koelpasta en een thermaltake fan had gekocht, ging ik em er vandaag ff opzetten ... het oude koelblok ging met veel moeite los, ik moest het blok erg had op de proc duwen om em d'r af te krijgen ...
Eindelijk eraf, koelpasta erop, Tt erop .. dacht ik dus ... 3 krasje, niet op core, maar rechtsonder door een aantal banen ...
Ik probeerde em nog een keer, en ik krijg geen beeld.
Niet op agp videokaart, niet op pci videokaart.
Biosreset heeft niet kunnen baten, gelijk powercable d'r uithalen tijdens opstarten, en dan weer d'r in doen ook niet.
De pc geeft echter wel een peep als ik het geheugen eruit haal, dus misschien is de proc niet helemaal dood? (De peeps werden toch geregeld door de processor?)
Als ik de pc nu opstart, gaat alles zoals normaal, maar ik krijg geen beeld.
Wat zou het probleem kunnen zijn?
Bedankt alvast
Vooraf ff de specs:
P3 1ghz
Asus CUV4X-M --> Medion2001 ...
256 mb ram + 512 mb ram 133 mhz0
Nadat ik gisteren bij mycom koelpasta en een thermaltake fan had gekocht, ging ik em er vandaag ff opzetten ... het oude koelblok ging met veel moeite los, ik moest het blok erg had op de proc duwen om em d'r af te krijgen ...
Eindelijk eraf, koelpasta erop, Tt erop .. dacht ik dus ... 3 krasje, niet op core, maar rechtsonder door een aantal banen ...
Ik probeerde em nog een keer, en ik krijg geen beeld.
Niet op agp videokaart, niet op pci videokaart.
Biosreset heeft niet kunnen baten, gelijk powercable d'r uithalen tijdens opstarten, en dan weer d'r in doen ook niet.
De pc geeft echter wel een peep als ik het geheugen eruit haal, dus misschien is de proc niet helemaal dood? (De peeps werden toch geregeld door de processor?)
Als ik de pc nu opstart, gaat alles zoals normaal, maar ik krijg geen beeld.
Wat zou het probleem kunnen zijn?
Bedankt alvast